تاریخ انتشار: چهارشنبه 1403/03/23 - 16:36
کد خبر: 507611

جزئیاتی از برنامه‌های نامزدهای ریاست‌جمهوری در تلوبیون

 جزئیاتی از برنامه‌های نامزدهای ریاست‌جمهوری در تلوبیون

هر نامزد انتخابات ریاست‌جمهوری یک استودیوی اختصاصی برای تولید محتوا و یک صفحه اختصاصی در تلوبیون دارد.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران»، حمیدرضا ملاموسی‌زاده قائم‌مقام معاون فضای مجازی و دبیر ستاد انتخابات این معاونت که در شبکه خبر حاضر شده بود، درباره ویژه‌برنامه‌های انتخابات در فضای مجازی سازمان صداوسیما، گفت: معاونت فضای مجازی در دو بخش برای انتخابات برنامه دارد؛ یکی پویش شبکه‌های اجتماعی تحت عنوان «پویش جمهور» و دیگری برنامه «تبادل» که یک ویژه‌برنامه خاص است برای ایام انتخابات که در تلوبیون و شبکه آرا پخش می‌شود و دیگر برنامه‌هایش ایجاد صفحات اختصاصی و در اختیار گذاشتن این صفحات اختصاصی در سکوی تلوبیون با بیش از 50 میلیون نصب و شبکه‌های اختصاصی به هر کدام از نامزدها و استودیوهای اختصاصی برای هر کدام از نامزدها برای استفاده 24ساعته است.

وی درباره چینش تصاویر در تلوبیون ابراز کرد: بر اساس قرعه‌کشی‌ای که روز اول سازمان صداوسیما انجام داد، آقای پورمحمدی شماره یک بود و آقای زاکانی شماره 6 و بر اساس همین، ما مبنا را گذاشتیم قرعه‌کشی سازمان برای چینش تصاویر در تلوبیون و حتی تخصیص استودیوها.

قائم‌مقام معاون فضای مجازی درباره استودیوها گفت: استودیوها در حقیقت امکانی است 24ساعته که در اختیار نامزد و شبکه ستاد نامزد در حوزه فضای مجازی قرار می‌گیرد. در این 24 ساعت نامزد این امکان را دارد که خودش و کارشناسانی که معرفی می‌کند، درباره دیدگاه‌های نامزد در استودیوی خودشان دفاع کنند. ایجاد این امکان از نظر فنی با معاونت مجازی بود و عوامل فنی و تولید را ما ایجاد کردیم، ولی این را که چه‌محتوایی پخش شود، نامزد و نماینده تام‌الاختیاری که معرفی می‌کند به‌عهده دارد، این یک شبکه 24ساعته است که در اختیار نامزد است که از سکوی تلوبیون پخش می‌شود، همچنین استودیوی رزرو پیش‌بینی شده است و قابلیت این را داریم که استودیوهای دیگری هم استفاده بکنیم.

وی ادامه داد: این امکان وجود دارد که این پخش به‌صورت ضبطی و زنده در استودیو و خارج از استودیو صورت بگیرد و به‌شکل تعاملی است، به هر شبکه یک شماره اختصاصی در شبکه‌های اجتماعی و مجازی اختصاص دادیم و مردم می‌توانند از طریق شماره با خود نامزد ارتباط برقرار کنند.

ملاموسی‌زاده درباره شروع این امکانات ابراز کرد: سه نفر از نامزدها، نماینده‌شان را معرفی کردند؛ آقایان جلیلی، زاکانی و قاضی‌زاده معرفی کردند، بقیه هم در تعامل هستیم که نماینده‌شان را معرفی کنند.

وی درباره «پویش جمهور» هم گفت: این پویش یک پویش مردمی است که به‌عنوان معاونت فضای مجازی و صداوسیما، تسهیل‌کننده و کمک‌کننده از جهت تبلیغات این پویش است. این پویش می‌تواند عکس، دل‌نوشته، ویدئو یا کلیپ باشد که از خودشان می‌گیرند یا بتوانند یک چیزی را تولید بکنند، شماره‌هایی را قرار دادیم در صفحات اجتماعی داخلی و خارجی، می‌توانند محتوا را بفرستند و ما از همین محتوا استفاده می‌کنیم و جوایزی هم به بهترین تولیدات براساس قرعه‌کشی اختصاص می‌دهیم.

دبیر ستاد انتخابات معاونت فضای مجازی صداوسیما درباره برنامه «تبادل» برنامه‌ای که تولید خود فضای مجازی است گفت: برنامه «تبادل» یک برنامه چالشی فضای مجازی است درباره انتخابات ریاست‌جمهوری. این برنامه از تلوبیون صفحه آرا پخش می‌شود؛ شبکه‌ای که مخصوص خود معاونت فضای مجازی است و همزمان با انتخابات مجلس راه‌اندازی شد، البته در انتخابات ریاست‌جمهوری قبلی هم سابقه‌ دارد، ما هدفمان این است که بیاییم پازل دیگری از اطلاع‌رسانی و آگاهی‌دهی به مردم را در فضای مجازی تکمیل کنیم.

وی اضافه کرد: این برنامه هم قبل از مناظره‌ها و هم بعد از مناظره‌ها برنامه دارد؛ بر اساس اتفاقاتی که داخل مناظره می‌افتد با کارشناسان نامزدها درباره اتفاقاتی که در مناظره‌ها افتاده صحبت کنند که یک برنامه زنده است و در طول این مدت کارشناسان مختلف دعوت می‌شوند و درباره موضوعات مختلفی صحبت می‌شود.

ملاموسی‌زاده درباره تجربه معاونت فضای مجازی گفت: مهم‌ترین تجربه معاونت مجازی زیر بار بردن سکوی تلوبیون بود که بتوانیم برای هر نامزد یک صفحه اختصاصی در نظر بگیریم که بتوانند اطلاعات شخصی، سوابق و ویدئوهای خودشان را بارگذاری کنند؛ این شد مبنا که ما بتوانیم از طریق تلوبیون ویدئو بگیریم، محتوای تولیدشده توسط کاربر را دریافت کنیم از مردم، یعنی هر کدام از نامزدها این امکان را دارند که یک ویدئوی درخواستی از طرف مردم دریافت کنند و اگر صلاح بدانند در شبکه‌های اختصاصی خود پخش بکنند.

مرتبط ها
نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
لیگ برتر از چه زمانی شروع می‌شود؟
فیلم| توصیه‌های رهبر انقلاب خطاب به نامزدهای انتخابات برای رعایت اخلاق
یارانه معیشتی ۳۰۰ هزار تومانی واریز شد
وزیر ورزش: لیگ برتر فصل آینده با ۹ دستگاه VAR برگزار خواهد شد
سخنگوی ستاد قالیباف: شایعات انصراف قالیباف به هیچ عنوان صحت ندارد
قاضی‌زاده: در دهه ۹۰ سفره ایرانی‌ها ۳۰ درصد کوچک شد
قالیباف: حفظ قدرت خرید خانوار به عهده رئیس‌جمهور است
پورمحمدی: حجم توزیع یارانه مشکلات اقتصادی را بیشتر کرده است
زاکانی خطاب به پزشکیان: شما همان دولت سوم روحانی هستید +فیلم
پزشکیان: اگر ندانیم کجا را می‌خواهیم نگاه کنیم مسائل حل نمی‌شود
جلیلی: وظیفه دولت این است که منابع را عادلانه بین مردم تقسیم کند +فیلم
سهمیه سوخت تیرماه امشب شارژ می شود
مذاکره استقلال با ۳ مربی اروپایی!
تمامی اعتراضات آزمون دستیاری پیش از صدور کارنامه بررسی و اعمال شد
پرسپولیس از بیرانوند شکایت کرد +جزئیات
پریشان‌حالیِ اصلاح‌طلبان
حمایت اصلاح‌طلبان پیرو خط امام و رهبری از پورمحمدی
نشست ظریف در مشهد لغو شد
ممنوعیت برگزاری تجمع انتخاباتی در تهران بدون هماهنگی
۳ سال اعصاب مردم راحت بود +عکس
بهترین استاد و مدرس زبان آلمانی: چگونه بهترین انتخاب را داشته باشیم؟
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top