تاریخ انتشار: پنجشنبه 1403/03/24 - 10:55
کد خبر: 507684

پیشنهاد یک روزنامه اصلاح طلب به پزشکیان

پیشنهاد یک روزنامه اصلاح طلب به پزشکیان

یک روزنامه اصلاح طلب با اشاره به اینکه مسعود پزشکیان در انتخابات ۱۴۰۳ ۳ گزینه پیش روی خود ندارد، پیشنهاد داد کاندیدای اصلاح طلبان از مگابرند هاشمی در تبلیغات استفاده کند.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران»؛ روزنامه آرمان ملی در یادداشتی با بیان اینکه گزینه اول پزشکیان، تکرار دولت اصلاحات است که از اساس منتفی است، در چرایی این منتفی بودن می نویسد، دولت اصلاحات پایه‌گذار خروج از «دولت وحدت ملی» در ۳۵ سال گذشته است که یقینا حتی حرف زدن از تکرارش، تنها به تقویت رادیکالیسم در کشور می‌انجامد، همان‌طور که در پایان دولت اصلاحات اینگونه شد و خروجی تندروی‌های اصلاح طلبان، نهایتا به انتخاباتی ختم شد که تلخ‌ترین دوران سیاسی- اقتصادی را برای کشور با انتخاب احمدی نژاد رقم زد.

این روزنامه گزینه‌های دیگر فراروی پزشکیان را «روحانی ۱۳۹۲» و «همتی ۱۴۰۰»، دانسته و می‌نویسد، در اینکه روحانی از «این همانی با هاشمی»، بهره‌ زیادی گرفت، تردیدی وجود ندارد. اتفاقا افول روحانی از زمانی آغاز شد که در انتخابات خبرگان ۹۴، «عبای هاشمی» را درآورد با رونمایی از «عبای روحانی»، لیست جداگانه‌ای به سرلیستی خودش داد و بعدها نتایجش را هم دید.

به نوشته این روزنامه، در مورد «همتی ۱۴۰۰» اما وضعیت «دوری از هاشمی» بسیار بدتر شد و همتی با اعلام محذوریت خود برای نام بردن از هاشمی رفسنجانی در انتخابات ۱۴۰۰ و در فقدان بهره گیری از «مگا برند هاشمی»، نتیجه بسیار ناامید کننده‌ای را رقم زد و ثابت کرد «برندینگ‌های شخصی و منتقدانه سیاسی»، هرگز توان ایجاد سونامی‌های انتخاباتی را در سطح مگا برند هاشمی ندارد.

این روزنامه اصلاح طلب در ادامه خطاب به پزشکیان می نویسد، یقینا بی‌اتکا به «برند هاشمی» قدرت جذب آرای فرآگیر اقشار مختلف مردم را ندارید. اگر برند اصولگرایان و اصلاح طلبان همیشه یک سبد جمعی رای در کشور داشته و دارند، هاشمی همواره به تنهایی، یک سبد رای اختصاصی داشته و دارد که حتی به وقت شکست و افول هم، ۱۰ میلیون رای بود! هاشمی تنها شخصیت سیاسی در کشور است که میزان رای اولی که از مردم گرفت، با رای آخرش برابر بود. آنهم به فاصله سی و پنج سال! بگذریم از اینکه این سبد رای در سال ۹۲ به رقم خیره کننده ۳۰ میلیون رای هم رسید.

مرتبط ها
نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
اسامی برگزیدگان دانشجویان نمونه کشوری اعلام شد
رشد ۴۳ درصدی صادرات ۲۰ قلم کالای کشاورزی در ۳ ماه
رشد ۴۳ درصدی صادرات ۲۰ قلم کالای کشاورزی در ۳ ماه
نتایج آزمون تبدیل وضعیت کارکنان اداری به قضائی قوه قضائیه اعلام شد
مجتمع فرهنگی و ورزشی امام رضا (ع) به زودی افتتاح می‌شود
صحرایی: نتایج آزمون آموزگاری هفته جاری اعلام می‌شود
ائتلاف مردمی نیروهای انقلاب اسلامی از جلیلی حمایت کرد
حمایت جمعیت وفاداران انقلاب اسلامی از سعید جلیلی
صحرایی: دولت شهید رئیسی روزی ۸ مدرسه در کشور ساخت
نیکزاد: رتبه‌بندی معلمان مدیون دولت شهید رئیسی است
خلجی: شهیدرئیسی تا آخر مقابل افزایش قیمت بنزین ایستاد
ویژگی های یک پمپ آب
بایدهای صنعت و معدن در ایران
راهنمای کامل کراتین مو
فلومتر چیست؟
۷۲ نشریه داخلی نمایه بین‌المللی گرفتند
جزئیات آمار کسری بودجه آموزش و پرورش و مطالبات معلمان +فیلم
اظهارات وزیر آموزش و پرورش درباره افزایش حقوق معلمان +جزئیات
چالش عجیب پرسپولیس برای سرمربی اسپانیایی
یک باشگاه لیگ برتری در آستانه واگذاری
علی خضریان: در اصلاح‌طلبان سیاست رفاقتی و محفلی حاکم است +فیلم
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top