تاریخ انتشار: جمعه 1403/03/25 - 11:06
کد خبر: 507753

۵ تیم امدادی به منطقه سیل زده چالوس اعزام شدند

۵  تیم امدادی به منطقه سیل زده چالوس اعزام شدند

استاندار مازندران به محض دریافت خبر سیل در منطقه دزدبن جاده کندوان دستور اعزام تیم‌های امدادی و ارسال ماشین آلات سنگین جهت کمک به مردم گرفتار در سیل را صادر کرد.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران»؛ استاندار مازندران شامگاه ۲۴ خرداد ضمن دستور به مدیرکل مدیریت بحران و تماس با فرماندار شهرستان دستور داد هرگونه نیاز شهرستان به تیم‌های امدادی باید فوراً تامین و در اختیار شهرستان قرار گیرد.

در پیگیری‌های انجام شده محمدی مدیرکل بحران در این خصوص به خبرنگاران گفت: تاکنون ۵ تیم امدادی از اداره کل راهداری، هلال احمر، بسیج، حوادث شهرستان و آب منطقه‌ای مازندران برای کمک به مناطق سیل زده اعزام شدند.

وی افزود: از همان لحظات اولیه سیل فرماندار شهرستان به همراه مدیران دستگاه‌های اجرایی خدمات رسان در منطقه حاضر شدند و تاکنون در حال رفع مشکلات به وجود آمده هستند.

همچنین محمد شریفی فرماندار شهرستان چالوس در این زمینه گفت: از ساعت ۶ غروب باران شدت پیدا کرد و در منطقه‌ای در دزدبن معروف به رستوران دربند به دلیل ازدیاد مصالح حاصل از سیل و انباشت گل و لای، رودخانه طغیان نموده و برخی از مسافران در حیات رستوران و مسافرانی که در ترافیک مانده بودند گرفتار سیل شدند.

خبرهای رسمی حاکی از این است که تاکنون دو خودرو دچار خسارت شده است.

۵ تیم امدادی به منطقه سیل زده چالوس اعزام شدند + آخرین آمار مصدومان

وی همچنین افزود: در حال حاضر برای سلامت مسافران این محور از سمت تهران از ولی آباد و از سمت مازندران نیز از محور توویر بسته شده است.

یادآور می‌شود؛ هشدارهای سطح نارنجی از هفته گذشته تاکنون بارها جهت رعایت نکات ایمنی به مردم داده شده بود و تاکیدات موکد برای روزهای آینده در خصوص احتمال سیل و آبگرفتگی در محور هراز و سوادکوه نیز اعلام شد.

مصدوم شدن ۳ نفر در سیلاب شب گذشته کندوان

رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان چالوس گفت: به دنبال وقوع سیل شب گذشته در محدوده رستوران دربند جاده کندوان سه نفر مصدوم داشت و به مراکز درمانی اعزام شدند.

امیرحسین عسکرزاده در گفت و گو با خبرنگار فارس چالوس با بیان اینکه تا این لحظه سه مصدوم ناشی از سیل شب گذشته در منطقه دربند محور کندوان داشتیم، افزود: مصدومان در محوطه رستوران بودند و حال عمومی آن‌ها خوب است.

وی با بیان اینکه جستجو برای خودروها ادامه دارد، افزود: چهار خودرو در بستر رودخانه پیدا شد که فاقد سرنشین بود. عسکرزاده به بررسی گسترده نیروهای جمعیت هلال احمر از امروز اشاره کرد و گفت: بررسی گسترده از اواسط دزدبن تا منطقه در حال انجام است. وی با بیان اینکه نیاز به ادوات برای جستجو در این منطقه است، اظهار کرد: فرمانداری اقدامات لازم را انجام داد

مرتبط ها
نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top