تاریخ انتشار: شنبه 1403/03/26 - 22:49
کد خبر: 507817

پزشکیان:

من اصولگرا هستم

 من اصولگرا هستم

کاندیدای انتخابات ریاست‌جمهوری با بیان "در قدم اول من اصولگرا هستم."، گفت: این اصولگرایی شامل حق و عدالت است و نباید اجازه داد منطقه‌ای در کشور از توسعه بازبماند که در این صورت براساس حق و عدالت اصلاحات را دنبال می‌کنم.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران»، مسعود پزشکیان ظهر امروز، شنبه، در دیدار با اعضای مجمع محققین و مدرسین حوزه علمیه قم اظهار داشت: حضور در جمع بزرگان حوزه علمیه قم افتخاری برای من است.

وی افزود: زمانی که پیامبر اسلام(ص) وارد مدینه شد، دستور داد تا همه با هم برادر باشند و امروز نیز حل مشکلات مردم با دعوا امکان‌پذیر نیست.

نامزد انتخابات ریاست‌جمهوری با بیان اینکه "باید اختلافات را کنار بگذاریم و شرایط کشور را آرام کنیم." اضافه کرد: باید به‌گونه‌ای رفتار کرد که اگر مشکلات حل نشدند، لااقل این مشکلات موجود تشدید نشوند.

پزشکیان ادامه داد: در برابر ملت نباید عیب‌های همدیگر را بازگو کنیم و امام علی علیه السلام نیز فرمودند بدترین افراد کسانی هستند که عیوب دیگران را پیدا می‌کنند و به‌جای پوشاندن، این عیب‌ها را بازگو می‌کنند.

وی با تصریح به اینکه "دعواها موجب می‌شود جوانان از ما روی‌گردان شوند." افزود: باید با افزایش تعامل داخل کشور قدرت خود را تقویت کنیم چرا که دشمنان به این کشور چشم طمع دارند که این امر مقدمه گفتگو با کشورهای دنیا خواهد بود.

کاندیدای انتخابات ریاست‌جمهوری متذکر شد: جریان‌های سیاسی و همه طرف‌ها باید کوتاه بیایند و از بد و بیراه گفتن به هم پرهیز کنند.

وی با بیان اینکه "در قدم اول من اصولگرا هستم."، گفت: این اصولگرایی شامل حق و عدالت است و نباید اجازه داد منطقه‌ای در کشور از توسعه بازبماند که در این صورت براساس حق و عدالت اصلاحات را دنبال می‌کنم.

وی با تصریح به اینکه "در موضوعات مربوط به زنان و قومیت‌ها باید عدالت را جاری کنیم."، خاطرنشان کرد: مسلمانان همه با هم برادر هستند و نباید با هم دعوا داشته باشند و من اعلام کردم برای کسب قدرت نیامدم.

پزشکیان خاطرنشان کرد: ممکن است انسان اشتباهی داشته باشد، اما قرار نیست روی اشتباه خود بماند.

وی ابراز کرد: در زمانی که نایب‌رئیس مجلس شورای اسلامی بودم در خصوص فساد قصد داشتم قانونی بنویسم اما پس از بررسی دیدیم که قانون وجود دارد اما اجرا نمی‌شود.

وی اضافه کرد: دولت‌ها برنامه و سیاست‌های خود را نوشته‌اند که البته باید با عمل همراه باشد در غیر این صورت مردم به حرف مسئولان گوش نمی‌کنند.

کاندیدای انتخابات ریاست‌جمهوری با اعلام اینکه "در راستای افزایش مشارکت مردم در انتخابات وارد این عرصه شدم." افزود: در این عرصه به‌دنبال پست و مقام و پول نیستم و سعی دارم علم و توانمندی خود را در خدمت به مردم صرف کنم.

مرتبط ها
نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
لیگ برتر از چه زمانی شروع می‌شود؟
فیلم| توصیه‌های رهبر انقلاب خطاب به نامزدهای انتخابات برای رعایت اخلاق
یارانه معیشتی ۳۰۰ هزار تومانی واریز شد
وزیر ورزش: لیگ برتر فصل آینده با ۹ دستگاه VAR برگزار خواهد شد
سخنگوی ستاد قالیباف: شایعات انصراف قالیباف به هیچ عنوان صحت ندارد
قاضی‌زاده: در دهه ۹۰ سفره ایرانی‌ها ۳۰ درصد کوچک شد
قالیباف: حفظ قدرت خرید خانوار به عهده رئیس‌جمهور است
پورمحمدی: حجم توزیع یارانه مشکلات اقتصادی را بیشتر کرده است
زاکانی خطاب به پزشکیان: شما همان دولت سوم روحانی هستید +فیلم
پزشکیان: اگر ندانیم کجا را می‌خواهیم نگاه کنیم مسائل حل نمی‌شود
جلیلی: وظیفه دولت این است که منابع را عادلانه بین مردم تقسیم کند +فیلم
سهمیه سوخت تیرماه امشب شارژ می شود
مذاکره استقلال با ۳ مربی اروپایی!
تمامی اعتراضات آزمون دستیاری پیش از صدور کارنامه بررسی و اعمال شد
پرسپولیس از بیرانوند شکایت کرد +جزئیات
پریشان‌حالیِ اصلاح‌طلبان
حمایت اصلاح‌طلبان پیرو خط امام و رهبری از پورمحمدی
نشست ظریف در مشهد لغو شد
ممنوعیت برگزاری تجمع انتخاباتی در تهران بدون هماهنگی
۳ سال اعصاب مردم راحت بود +عکس
بهترین استاد و مدرس زبان آلمانی: چگونه بهترین انتخاب را داشته باشیم؟
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top