تاریخ انتشار: یکشنبه 1403/03/27 - 12:45
کد خبر: 507864

اختصاص ۴۵ سازه تبلیغاتی شهری به هر نامزد انتخابات

اختصاص ۴۵ سازه تبلیغاتی شهری به هر نامزد انتخابات

آیین قرعه‌کشی اختصاص سازه‌های تبلیغاتی شهرداری تهران به نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری در سازمان زیباسازی شهر تهران برگزار شد.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران»؛ آیین قرعه‌کشی اختصاص سازه‌های تبلیغاتی شهرداری تهران به نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۳ در سازمان زیباسازی شهرداری تهران برگزار شد.در این مراسم مهدی مذهبی، مدیرعامل سازمان زیباسازی شهر تهران گفت: در روزهای پیش رو یک رویداد سرنوشت ساز را در کشور داریم و باید تلاش کرد تا مشارکت مردمی افزایش یابد.

در زیباسازی جلسات مختلفی را با کارشناسان برگزار کردیم و آنچه مهم بود افزایش مشارکت و اهداف تبلیغاتی در سطح شهر بود و برهمین اساس امروز در حوزه تبلیغات عمومی و نصب المان های تبلیغاتی در شهر و سازه‌های اقداماتی را اجرا خواهیم کرد. وی ادامه داد: یکی از مسائل مهم تخصیص سازه های تبلیغاتی به نامزدهای انتخاباتی بود که باید به صورت عادلانه به آنها اختصاص یابد.

علاوه بر آن طرح ستادهای انتخاباتی در خیابان ها نیز مطرح است که باید به آن‌ها اختصاص داده شود.در ادامه حامد شایان رئیس ستاد انتخابات استان تهران هم گفت: مسئولیت محتوای سازه هایی که در اختیار کاندیدها قرار می گیرد بر عهده خود آنها است.

وی ادامه داد: هدف ما از برگزاری این اقدامات افزایش مشارکت در انتخابات است.رئیس ستاد انتخابات استان تهران گفت: اخلاق در انتخابات باید رعایت شود. موضوعی که بسیار مهم است این است که قبل از اکران باید مصوبه در ستادها وجود داشته باشند.در این جلسه، بسته شماره چهار به قالیباف، بسته شماره ۲  به سعید جلیلی، بسته شماره ۶ به مسعود پزشکیان، بسته شماره سه مصطفی پور محمدی و بسته های شماره یک و پنج به آقایان قاضی زاده هاشمی و علیرضا زاکانی اختصاص یافت.

طالب نیا معاون تبلیغات سازمان زیباسازی شهرداری تهران با اشاره به نحوه تبلیغات کاندیداهای ریاست جمهوری اظهار کرد: هر بسته تبلیغاتی  شامل ۳۰ سازه عرشه پل تبلیغاتی و ۱۵ بیلبورد است و به هر یک از کاندیداها ۴۵ سازه تبلیغاتی اختصاص داده‌ایم.

متراژ اختصاص یافته‌ به هر یک از کاندیداها بین ۱۷۵۰ تا ۱۸۵۰ متر مربع است و پراکندگی در نقاط مختلف تهران به صورت یکسان است‌.وی افزود: اکران تبلیغات از دوشنبه ساعت ۲۴ آغاز می شود و تا چهارشنبه هفته اینده و ۲۴ ساعت پیش از انتخابات ادامه دارد.

معاون تبلیغات سازمان زیباسازی شهرداری تهران ادامه داد: کاندیداهای انتخاباتی می‌توانند سه نوبت اکران داشته باشند.وی درباره نظارت بر محتواهای چاپ شده کاندیدهای تبلیغاتی هم گفت: ما درباره نظارت بر محتواهای چاپ شده برحسب قوانین انتخابات کشور برخورد می کنیم و هیچ هزینه ای از کاندیداها دریافت نمی شود.طالب نیا تاکید کرد: سعی کرده ایم تا پراکندگی برای کاندیداها یکسان باشد و عدالت برای همه رعایت شود.

مرتبط ها
نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
چگونه از مبلمان منزل خود مراقبت کنیم؟
اصولی‌ترین نورپردازی تجاری چه ویژگی‌هایی دارد؟
نبایدهای انتخابات
نامزدهای جبهه انقلاب اجماع کنند تا راه شهید رئیسی ادامه داشته باشد
اگر نیاز به اجماع باشد، نامزدهای انقلابی باید به آن توجه کنند/ نامزد اصلح انقلابی نگاه ابزاری به مذاکره دارد
برجام برای ایران گران تمام شد/ ملت ایران نباید به عقب بازگردد/ نگاه تمدنی به حکمرانی و ولایت محوری شاخصه نامزد اصلح
نظر مداح مشهور در خصوص نامزد اصلح + عکس
فرصت آزمون و خطا نیست/ دلسوزان کشور در فکر اجماع باشند
رجانیوز اصل پیام توهین‌آمیز به عبدالحمید و اهل سنت را در کانال تلگرام منتشر کرد
گاف عجیب کانال مسعود پزشکیان درباره اهل سنت!
رییس سازمان قضایی نیروهای مسلح رای خود را به صندوق انداخت
۴۷۰ فعال رسانه‌ای استان بوشهر در پوشش انتخابات فعالیت دارند
حضور مردم پای صندوق رای نشان ارادت به شهید جمهور
برگزاری انتخابات در ۷۶ شعبه اخذ رای شهرستان گناوه
حضور گسترده مردم خراسان جنوبی در انتخابات
اجازه خلل امنیتی در برگزاری انتخابات آذربایجان غربی نمی دهیم
جهانگیری پس از شرکت در انتخابات چه گفت؟
این گزافه‌گویی است
فیلم| حضور سعید جلیلی پای صندوق رای
فیلم| پروژه دروغ
قالیباف برای شرکت در انتخابات در حرم عبدالعظیم حضور یافت
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top