تاریخ انتشار: سه شنبه 1403/03/29 - 12:07
کد خبر: 507987

کودکان از چند سالگی باید زبان یاد بگیرند؟

کودکان از چند سالگی باید زبان یاد بگیرند؟

موسسه زبان دهخدا با برگزاری کلاس های آنلاین زبان کودکان به آن ها کمک می کند تا با انواع روش های سرگرم کننده زبان دوم را یاد بگیرند و از یادگیری خسته نشوند.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران»؛ مهم نیست که چه برنامه ای برای آینده دارید، صحبت کردن به بیش از یک زبان همیشه یک مهارت فوق العاده مفید است. این به ویژه در مورد کودکان صادق می کند. همانطور که آن ها رشد می کنند، تمرین مهارت های زبانی جدید بستری را برای آن ها فراهم می کند تا جهان را از منظری کاملاً جدید درک کنند و آن ها را تشویق به پذیرش آداب و رسوم و تفاوت های فرهنگی جدید کند.

بهترین سن برای یادگیری یک زبان جدید برای کودکان 4 – 3 سالگی است. در این سن کودکان می توانند زبان دوم را به آسانی همانند زبان اول یاد بگیرند. یکی از بهترین روش هایی که به کودکان، کلاس های آنلاین زبان است که به آن ها کمک می کند در محیط خانه و در کنار والدین به یادگیری زبان بپردازند.

موسسه زبان دهخدا با برگزاری کلاس های آنلاین زبان کودکان به آن ها کمک می کند تا با انواع روش های سرگرم کننده زبان دوم را یاد بگیرند و از یادگیری خسته نشوند.

ویژگی های کلاس آنلاین زبان برای کودکان

یادگیری آنلاین، مقرون به صرفه تر است. یادگیری آنلاین نیازی به آموزش حضوری ندارد، به این معنی که در هزینه های کودکان تان برای رفتن به آموزشگاه صرفه جویی می کنید.

یادگیری یک زبان به صورت آنلاین به شما این امکان را می دهد که در هر زمان و مکانی که هستید تجربه یادگیری یک زبان جدید را برای فرزندان تان ایجاد کنید. بسیاری از والدین زمان لازم را برای بردن فرزندان خود به آموزشگاه های زبان را ندارند.

با یادگیری آنلاین، مربیان می ‌توانند با استفاده از انیمیشن ها و انواع بازی ها مطالب را به کودکان آموزش دهند.

از دیگر مزایای یادگیری آنلاین این است که گروه های آنلاین معمولاً کوچک هستند، بنابراین معلم این فرصت را دارد که به همه کودکان توجه کافی داشته باشد و اشتباهات آن ها را اصلاح کند و انگیزه آن ها را برای یادگیری رشد دهد.

معیار های انتخاب بهترین کلاس های آنلاین زبان

برای انتخاب یک کلاس زبان آنلاین خوب باید معیار هایی را مدنظر بگیرید تا کودک از یادگیری لذت ببرد. یک برنامه درسی آنلاین، عمدتاً یک برنامه درسی استاندارد است که به کودکان کمک می کند بدون اینکه تحت فشار و استرس باشند زبان جدید را یاد بگیرند.

کلاس های زبان آنلاین نیازمند یک پشتیبان خوب و در دسترس است تا بتواند اطلاعات مورد نیاز را در اختیار زبان آموزان قرار دهد و براساس آنچه زبان آموز نیاز دارد برنامه های کلاسی را تنظیم کند.

یکی از عواملی که آموزشگاه ها برای کلاس های آنلاین خود در نظر داشته باشند، داشتن پلتفرم اختصاصی برای کلاس های آنلاین زبان است. تا هم استاد و هم زبان آموزان به هنگام شروع کلاس و در حین یادگیری دچار مشکل نشوند و بتوانند از کلاس استفاده کنند.

موسسه زبان دهخدا که به آموزش تمامی زبان ها به صورت آنلاین و حضوری می پردازد. این کلاس ها در پلتفرم آنلاین اختصاصی موسسه برگزار می شود تا بتواند با بالاترین کیفیت این کلاس ها را برگزار نماید. در تمامی طول مدت کلاس شما از پشتیبانی فنی برخوردار خواهید بود.

مرتبط ها
نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
آمادگی مترو تهران برای خدمات‌رسانی در مراسم اربعین شهدای خدمت
سردار فدوی: با مشارکت حداکثری در انتخابات، به دشمن اجازه خطای محاسباتی ندهیم
توضیحات مسی درباره مصدومیتش
کاخ سفید: کمک‌های نظامی به تل آویو ادامه دارد
تاکید وزرای خارجه مصر و ترکیه بر آتش‌بس در غزه
ادعای کاخ سفید درباره جلوگیری از جنگ لبنان و اسرائیل
محورهای رایزنی «پوتین» و «مخبر»
عیادت از جمشید هاشم‌پور در روز عیدغدیر
چرا آخرین گفت‌وگوی نامزدها با مردم پخش نشد؟
سیدحسن خمینی: کسی نباید نسبت به این انتخابات بی‌تفاوت باشد
اطلاعیه ستاد انتخابات درباره حضور نماینده کاندیداها در شعب اخذ رای
تشدید تجاوزات رژیم صهیونیستی علیه اسرای فلسطینی
زاکانی: در صحنه انتخابات خواهم ماند
جلیلی: ملت ما به حداقل‌ها اکتفا نمی‌کند
واتس‌اپ روی این گوشی‌ها غیرفعال می‌شود
شرط پوشش بیمه‌ای داروهای وارداتی اعلام شد
امیدواریم مشارکت حجاج ایرانی در مدینه و مکه در انتخابات فراهم شود
آخرین اقدامات امدادرسانی به سیل‌زدگان سوادکوه
اسرائیل رسما در فهرست سیاه ناقضان حقوق کودکان قرار گرفت
استقبال خانواده شهید کاوه و شهید دانیال زاده از سعید جلیلی +فیلم
سعید جلیلی وارد جمع هواداران مشهدی شد
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top