تاریخ انتشار: سه شنبه 1403/03/29 - 21:41
کد خبر: 508023

پزشکیان: مقابل کسانی که زور می‌گویند کوتاه نخواهم آمد

پزشکیان: مقابل کسانی که زور می‌گویند کوتاه نخواهم آمد

نامزد انتخابات ریاست جمهوری گفت: قطع به یقین بدانید در مقابل کسانی که زور می‌گویند کوتاه نخواهم آمد و سرم پایین نخواهد بود.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران» به نقل از تسنیم، همایش فرهنگیان برای ایران، حامیان مسعود پزشکیان، نامزد چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری امروز (سه‌شنبه) در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان برگزار شد.

در ابتدای همایش، چند تن از نمایندگان معلمان و بازنشستگان به ایراد سخن پرداختند و مطالباتی در زمینه تکریم فرهنگیان، اجرای طرح رتبه‌بندی بازنشستگان، رفع مشکلات معیشتی و اقتصادی، رفع مشکلات بیمه فرهنگیان و بازنشستگان را مطرح کردند.

مسعود پزشکیان در ابتدای سخنان خود ضمن تقدیر و تشکر از حضور معلمان و فرهیختگان در واکنش به قدردانی از رفتار مؤدبانه ایشان در مناظره تلویزیونی گفت: من اگر اکنون به اینجا رسیدم و این رفتار را پیدا کردم، به خاطر تأثیر معلم بوده است. همان اثر است که من را به این شکل نگه داشته و باعث شده است تا دنبال پول نرویم و سعی کردیم که به مردم خدمت کنیم.

وی در پاسخ به مشکلات فرهنگیان و مطالبات آنان افزود: این قول را به شما می‌دهم اگر قرار است مملکت درست شود، بدون کارهای تیمی و تفکر نقادانه درست نمی‌شود. این قول را به شما می‌دهم اگر به قدرت رسیدیم، تا جایی که ممکن است وضعیت معیشتی بازنشستگانی که مشکل عدیده دارند را حل کنم.

ما باهم و با کمک یکدیگر می‌توانیم مملکت را درست کنیم.

پزشکیان با اشاره به نارضایتی معلمان نسبت به رفتارهای ناپسندی که در چند سال گذشته رخ داده است تصریح کرد: قطعاً اجازه نخواهیم داد به معلمان، به هیچ معلمی، چه مذهبی و چه عقاید دیگر، بی‌احترامی شود. من این وعده را به شما می‌دهم که اجازه ندهم نیروی‌های امنیتی در مدارس رفتارهای که اکنون انجام می‌دهند را انجام دهند.

وی با بیان اینکه مطالبات و مشکلات نسل جدید را باید شنید و هم صحبت با آنان شد گفت: نسل زد مشکلش ما هستیم که این وضعیت را برایشان بوجود آورده‌ایم. مشکل از این نسل نیست. اگر ما حق آنان را درک کنیم و آنان را آموزش دهیم، اصلاً چرا لازم باشد که نسل‌های مختلف تعریف و نام‌گذاری کنیم.

نامزد چهاردهمین دوره ریاست جمهوری با اشاره به رفتارهای تنش‌زا برخی از نامزدها افزود: برای اینکه مملکت بتواند جلد برود اول باید تنش‌ها را کم کنیم. با تنش نمی‌توانیم جلو برویم. من می‌توانم پرونده‌های این نامزدها را دربیاورم و کارهایی که انجام داده‌اند را افشا کنم ولی خوب نیست بخواهم در صداوسیما «بگم بگم» راه بیاندازم.

وی با اشاره به زندگی فردی و خانوادگی پاک و ضد فساد خود بیان کرد: این آقایان اگر بروند کل زندگی من و خانواده‌ام را بگردند، اگر یک رانت پیدا کردند که من، قوم و خویشم استفاده کرده باشیم، هر بلایی که می‌خواهند سر من دربیاورند.

پزشکیان با تاکید اولویت و اهمیت دادن به آموزش و پرورش تصریح کرد: من می‌توانم و این وعده را می‌دهم که مدارس دولتی را ارتقا دهم تا تنه به تنه مدارس غیر دولتی بزنند. من دغدغه‌های شما را با شما می‌توانم حل کنم.

کاندیدای چهاردهمین انتخابات ریاست جمهوری در پایان با اشاره به دفاع از حق مردم گفت: قطع به یقین بدانید در مقابل کسانی که زور می‌گویند کوتاه نخواهم آمد و سرم پایین نخواهد بود. ولی تا جایی‌که بتوانم با تعامل کار را جلو خواهم برد.

وی در پایان با اشاره به اینکه اگر می‌خواهیم مملکت درست شود باید مدرسه را درست کنیم تاکید کرد: با وحدت و انسجام می‌توانیم مملکت را درست کنیم. شما می‌توانید من را بعنوان یک مطالبه‌گر به دولت بفرستید. من آمده‌ام تا مطالبه‌گر مشکلات شما عزیزان باشم. مطالبه‌گر کسانی که صدایشان شنیده نمی‌شود باشم. اگر رأی هم ندهید هر کاری که بتوانم برای شما انجام خواهم داد.

مرتبط ها
نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
سفر انتخاباتی مسعود پزشکیان به اصفهان +عکس
شمار بیماران فوت شده بیمارستان قائم رشت به ۹ تن رسید
واکنش اکبری به پیروزی تیم ملی والیبال مقابل آمریکا
گردهمایی زنان در حمایت از محمدباقر قالیباف +عکس
فرهنگ سلامت باید از مهدکودک‌ها و مدارس اصلاح شود
تمبر «شهید رئیسی» رونمایی می‌شود
۱۲ نفر فوتی از ابتدای عملیات حج
چالش استقلال و پرسپولیس برای میزبانی در آزادی
قالیباف: بازار را به ثبات می‌رسانیم‌
عدم بروز ازدحام و سانحه منجر به فوت برای حجاج ایرانی
پیش بینی آخر هفته بارانی در تهران
برگزاری نخستین همایش ملی تحقیقات میان‌رشته‌ای دندانپزشکی
تاکید هیئت مدیره پرسپولیس بر پیگیری حقوقی اقدام بیرانوند
دمای اهواز از ۵۱ درجه عبور کرد
تبرئه عضو پیشین هیئت مدیره باشگاه استقلال
مهدکودک؛ گزینه قطعی بسته حمایتی از زنان
رشد اقتصاد چگونه از ۰.۵ درصد دهه ۹۰ به ۵ درصد در ۱۴۰۲ رسید؟
باشگاه پرسپولیس پیگیر غرامت مصدومیت پورعلی‌گنجی
۲ پرتاب فضایی طی ۳ ماه آینده انجام می‌شود
دعوت کلانتری از نامزد‌های انتخابات برای حضور در دانشگاه
عراق با ورود خودروهای شخصی در ‌اربعین موافقت نکرد
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top