تاریخ انتشار: چهارشنبه 1403/03/30 - 09:05
کد خبر: 508065

شایعه عجیب درباره قرارداد نکونام با استقلال

شایعه عجیب درباره قرارداد نکونام با استقلال

در روزهای گذشته حرف و حدیث درباره ادامه یا عدم ادامه همکاری با جواد نکونام از سوی باشگاه استقلال موضوع مورد بحث هواداران و پیشکسوتان این مجموعه بوده است.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران»؛ در شرایطی که قرار بود در روز برگزاری مجمع باشگاه استقلال درباره مدیرعامل و سرمربی فصل آینده استقلال تصمیم گیری شود این موضوع به دو هفته بعد یعنی روزهای آینده موکول شد.

ظرف این مدت نکونام برای سفر به خارج از کشور رفت و اعلام شد در بازگشت به تهران، به صورت خصوصی با مدیران هلدینگ دیدار می‌کند! این در حالی بود که جواد نکونام دو فصل دیگر با استقلال قرارداد دارد اما امروز موضوع دیگری در رابطه با مفاد قرارداد او با استقلال به گوش رسید.

اخبار رسیده از باشگاه استقلال حاکی از آن است که در خرداد ماه سال ۱۴۰۲ بندی در ذیل قرارداد جواد نکونام گنجانده شد با این مضمون که؛ "در صورت عدم رضایت مسئولان باشگاه یعنی اعضای هیئت مدیره از نتایج این تیم با سرمربیگری جواد نکونام و کادر فنی تحت هدایتش، مدیریت مجموعه قادر است پیش از فرارسیدن پایان فصل فوتبالی قرارداد او را یک طرفه فسخ کرده و ضمن پرداخت حق الزحمه فصل بیست و سوم به این تعهد پایان بدهد". بندی که ظاهراً نکونام آن را نخوانده امضا کرده یا ندیده و امضا کرده است. حتی شنیدیم یکی از اعضای پیشین هیأت مدیره استقلال نیز به وی گفته بند ریزی که در انتهای یکی از صفحات گنجانده شده بود را خواندی و قرارداد را امضا کردی یا نه؟

**نکته

یادآور می شود؛ در حال حاضر "فصل فوتبالی جاری (۱۴۰۳ – ۱۴۰۲)" همچنان ادامه دارد و هنوز تمام نشده است. فصلی که از مرداد ماه سال گذشته آغاز شد و هنوز به دلیل برگزار نشدن دیدار فینال جام حذفی به پایان نرسیده است.

* چرا فینال حذفی برای استقلال هم مهم است؟

شنیده‌ها از باشگاه استقلال حاکی از آن است که با توجه به برگزاری دیدار فینال جام حذفی در روز پنجشنبه سی و یکم خرداد ماه اگر باشگاه استقلال بخواهد قرارداد نکونام را فسخ کند طبق همان بندی که در قراردادش گنجانده شده می‌تواند بدون برآورده کردن تعهدات مالی دو فصل آینده و پرداخت حتی ریالی بابت حق الزحمه، قرارداد را یک طرفه فسخ کند اما با پایان فصل فوتبالی جاری به طور اتوماتیک نکونام به عنوان سرمربی فصل بعد استقلال هدایت این تیم را در دست خواهد داشت و اگر آن زمان باشگاه بخواهد با این سرمربی قطع همکاری کند باید تعهدات مالی ذیل قرارداد برای فصل دوم و سوم همکاری با نکونام را به جا بیاورد.

*سکوت هولناک باشگاه و نکونام!

ظرف روزهای گذشته شایعاتی مبنی بر اینکه جواد نکونام گزینه مورد نظر مالکان تازه وارد استقلال نیست بارها در صفحات مجازی و برخی رسانه‌های اینترنتی مطرح شد؛ اما سکوت طولانی مدت بخش اطلاع رسانی باشگاه استقلال و دوری جواد نکونام و اطرافیانش از رسانه ها (حتی اینستاگرام) همه و همه به این شایعه دامن زده که شاید اتفاقات دور از انتظاری ظرف روزهای پیش رو تا قبل از به صدا درآمدن سوت پایان دیدار فینال جام حذفی در شامگاه پنجشنبه هفته جاری رخ بدهد.

چرا که پس از پایان فینال جام حذفی عملاً فصل فوتبالی جاری در سال‌های ۱۴۰۲ و ۱۴۰۳ به پایان می‌رسد و قرارداد جواد نکونام خود به خود وارد فصل دوم می‌شود.

مرتبط ها
نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
اعلام دلیل قطع همکاری دانشگاه شهید بهشتی با مشاور جنجالی مسعود پزشکیان
اعتراض کانال اصلاح طلب جماران به رفتار عجیب مشاور پزشکیان
قضیه عصبانیت مشاور پزشکیان در برنامه زنده چی بود؟
مسی هواداران آرژانتین را غافلگیر کرد!
ظریف: پوزش می‌خواهم نموداری که در تلویزیون نشان دادم اشتباه بود
ایران مصادره سهام پالایشگاه ونزوئلا توسط آمریکا را محکوم کرد
سفر چند ساعته باقری به قطر +عکس
توئیت جنجالی پزشکیان درباره تحریم‌ها
عکس | تصویر از جمعیت حاضر در دیدار جلیلی با اساتید دانشگاه تهران
واکنش قاضی‌زاده به انصراف در انتخابات +فیلم
وکیل باشگاه پرسپولیس: فسخ قرارداد بیرانوند غیرموجه است
ظریف، ذخیره‌ای روز مبادای اصلاحات بود
فیلم/ مشاور فرهنگی پزشکیان از برنامه زنده قهر کرد
باید مردم را از خود راضی نگه داریم
مراسم گرامیداشت روز ملی بسیج اساتید +عکس
سفر انتخاباتی مسعود پزشکیان به اصفهان +عکس
شمار بیماران فوت شده بیمارستان قائم رشت به ۹ تن رسید
واکنش اکبری به پیروزی تیم ملی والیبال مقابل آمریکا
گردهمایی زنان در حمایت از محمدباقر قالیباف +عکس
فرهنگ سلامت باید از مهدکودک‌ها و مدارس اصلاح شود
تمبر «شهید رئیسی» رونمایی می‌شود
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top