تاریخ انتشار: چهارشنبه 1403/03/30 - 10:08
کد خبر: 508081

از ثبت شرکت در ایران تا ثبت شرکت در انگلستان با موسسه سفیر صلح

از ثبت شرکت در ایران تا ثبت شرکت در انگلستان با موسسه سفیر صلح

ثبت شرکت به تنهایی سبب اخذ اقامت از انگلستان نمی شود، فرد می بایست در آن شرکت کار کند و بیزینس پلن داشته باشند تا بتواند از انگلستان اقامت بگیرد. افراد می بایست برای ایده های تجاری خود ریسک ها و منافع آن پلن داشته باشند و آن را در Business Plan مشخص نمایند و دولت انگلستان را مجاب می نماید تا بواسطه طرح تجاری مورد نظر کارآفرینی در این کشور صورت خواهد گرفت.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران»؛ ثبت شرکت در کشورهای مختلف از روش های مرسوم جهت سرمایه گذاری و مهاجرت به آن کشور است. در این میان انگلستان کشور توسعه یافته ای است و ثبت شرکت در انگلستان از سوی ایرانیان متقاضیان زیادی دارد. افراد خارجی حتی می توانند بدون اخذ اقامت نیز نسبت به ثبت شرکت در این کشور اقدام نمایند. افراد از طریق ثبت شرکت در انگلستان می توانند اقامتی 3 ساله کسب نمایند و با پرداخت بیمه و مالیات این اقامت را تا 2 سال تمدید نمایند و بعد از 5 سال درخواست اقامت دائم در این کشور دهند. به منظور کسب اطلاعات در خصوص ثبت شرکت در انگلستان به منظور اخذ اقامت تا انتهای این متن با ما همراه باشید.

مراحل ثبت شرکت در انگلستان

فرایند ثبت شرکت در انگلستان شامل مراحل ذیل است:

  • تعیین نوع شرکت: لزوما می بایست نوع شرکت (سهامی عام، خصوصی محدود، خصوصی نامحدود، مجازی) مشخص گردد.
  • تعیین نام شرکت: به منظور ثبت شرکت می بایست نامی برای شرکت تعیین گردد که پیشتر توسط شرکتی انتخاب نشده باشد.
  • سرمایه لازم: با توجه به نوع شرکت، سرمایه مورد نیاز برای تاسیس می بایست فراهم گردد.
  • مدارک هویتی اعضا شرکت: تمامی مدارک هویتی اعضا شرکت شامل مدیران و سهامداران می بایست به تایید برسد.
  • تهیه و ارائه Business Plan: لازم است تا سندی به عنوان بیزینس پلن مکتوب گردد و در آن مشخص شده باشد تا شرکت چگونه به اهداف خود خواهد رسید. این سند نقشه راه مکتوب شرکت را مشخص می کند.
  • طبقه بندی استاندارد: با توجه به نوع فعالیت شرکت لازم است تا طبقه بندی استاندارد شرکت مشخص گردد.
  • ثبت مکان شرکت: محل و لوکیشن شرکت می بایست دقیقا مشخص گردد.
  • اسناد بیمه و مالیات: اسناد بیمه ای و مالیاتی شرکت می بایست مطابق با الزامات تهیه گردد. پرداخت درست بیمه و مالیات شرکت، تمدید اقامت برای افراد را فراهم می آورد.

ثبت شرکت به تنهایی سبب اخذ اقامت از انگلستان نمی شود، فرد می بایست در آن شرکت کار کند و بیزینس پلن داشته باشند تا بتواند از انگلستان اقامت بگیرد. افراد می بایست برای ایده های تجاری خود ریسک ها و منافع آن پلن داشته باشند و آن را در Business Plan مشخص نمایند و دولت انگلستان را مجاب می نماید تا بواسطه طرح تجاری مورد نظر کارآفرینی در این کشور صورت خواهد گرفت. متقاضیان ثبت شرکت در انگلستان می توانند به منظور تسریع انجام امور خود به موسسه ثبت شرکت مراجع کرده و تمامی شرایط، مدارک و اطلاعات لازم در خصوص ثبت شرکت را از این موسسه جویا شوند. یکی از بهترین موسسات در این زمینه موسسه سفیر صلح است.

مراحل ثبت شرکت در انگلستان

انواع شرکت های قابل ثبت در انگلستان

به منظور ثبت شرکت در انگلستان می توان انواع مختلفی از شرکت ها را ثبت نمود که هر کدام ویژگی ها و مشخصات مربوط به خود را دارند. برخی از انواع این شرکت ها عبارتند از:

  • سهامی عام یا PLC: سهام و اوراق قرضه این شرکت ها می توانند به عموم مردم فروخته شوند. به منظور ثبت این شرکت می بایست سرمایه 50 هزار پوند یا بیشتر داشته باشید و حداقل 25 درصد از این مبلغ می بایست پیش از شروع به کار پرداخت گردد. حداقل نیروی انسانی مورد نیاز در این شرکت ها، دو مدیر و یک دبیر یا منشی است. حداقل یکی از آنها می بایست British Citizen باشد.
  • خصوصی مسئولیت محدود یا LLC: سود سهامداران در این شرکت ها تقسیم می شود و تعهدات مالی هر کدام محدود است. این به این معنا است که در زمان مشکل مالی، هر کدام از سهامداران به اندازه تعداد سهام خود بدهکار می شوند و قانون از دارایی های افراد محافظت می کند. هزینه راه اندازی چنین شرکت هایی حدود 8000 پوند بوده و فرایند ثبت این شرکت ها به سرعت انجام می گیرد.
  • خصوصی مسئولیت محدود یا LLP: در این شرکت ها هر کدام از شرکا با توجه به سودی که کسب کرده اند می بایست مالیات خود را بپردازند. فرایند ثبت این شرکت ها بسیار کوتاه است و جهت ثبت آن لزوما می بایست دو شریک وجود داشته باشد و مالیات بر درآمد بر عهده مدیران شرکت خواهد بود.
  • مجازی:: ساده ترین و ارزان ترین روش ثبت شرکت در انگلستان، ثبت شرکت به صورت مجازی است. اغلب افرادی که تجارتی انلاین دارند به ثبت اینگونه شرکت ها می پردازند. افراد به منظور ثبت این شرکت تنها هزینه ثبت آدرس که بین 5 تا 20 پوند در ماه است را پرداخت خواهند کرد.

مدارک مورد نیاز جهت ثبت شرکت در انگلستان

افراد به منظور ثبت شرکت در انگلستان می بایست حداقل شرایط زیر را داشته باشند:

  • بالای 18 سال بودن
  • داشتن سابقه مدیریتی و کسب و کار در کشور مبدا
  • فرد می بایست در شرکت ثبت شده کار کرده و درآمد کسب نماید.
  • حدود 10 تا 30 هزار پوند سرمایه اولیه
  • داشتن تمکن مالی در حدود 50 هزار پوند
  • کارآفرینی برای انگلیسی ها و استخدام حداقل یک انگلیسی و یا استخدام یک فرد British Citizen
  • اسکن پاسپورت
  • اساسنامه
  • تفاهم نامه
  • کد اقتصادی
  • گواهی شرکت
  • افتتاح حساب بانکی به نام شرکت

مزایای حاصل از ثبت شرکت در انگلستان

مزایای حاصل از ثبت شرکت در انگلستان

افراد بعد از 5 سال اقامت در کشور انگلستان می توانند از این کشور اقامت دائم بگیرند. برای اخذ اقامت دائم ارائه مدارک عدم سو پیشینه، مدارک مبنی بر بیمه و مالیات شرکت ثبت شده، درآمدها و … همگی در اخذ اقامت دائم از این کشور نقش دارند. حتی افراد یک سال بعد از اخذ اقامت دائم با داشتن شرایط خاصی می توانند از دولت انگلستان درخواست Citizenship شدن بنمایند و پاسپورت این کشور را دریافت نمایند.

افراد پس از ثبت شرکت می توانند همسر و فرزندان زیر 18 سال خود را نیز به این کشور ببرند. افراد می توانند در کوتاهترین زمان ممکن شرکت خود را تاسیس کرده و امکان تجارتی در سطح بین الملل داشته باشند.

یکی از بهترین روش ها جهت ثبت شرکت در انگلستان بهره مندی از خدمات موسسه ثبت شرکت سفیر صلح است. این موسسه بهترین خدمات را در کوتاهترین زمان به متقاضیان ارائه می دهد. خدماتی چون ثبت شرکت، ثبت برند، اخذ کارت بازرگانی، تغییرات شرکت و ثبت اختراع بین المللی از خدمات این شرکت است. سفیر صلح سابقه ای 15 ساله در حوزه ثبت شرکت در ایران و خارج از کشور را دارد. متقاضیان ثبت شرکت در ایران و کشورهای دیگر می توانند با سفیر صلح تماس حاصل فرمایند و پس از مشاوره رایگان امور مربوط به ثبت شرکت خود را با اطمینان کامل به این شرکت بسپارند و اطمینان داشته باشند که با کیفیت ترین خدمات را با قیمتی مناسب در کوتاهترین زمان ممکن دریافت خواهند کرد.

شرایط لازم برای ثبت شرکت در انگلستان

افراد برای ثبت شرکت در انگلستان می بایست شرایط زیر را داشته باشند:

  • شرکت ثبت شده در کشور مبدا: افرادی که خواهان ثبت شرکت در این کشورند می بایست پیشتر در ایران شرکتی را ثبت کرده باشند و یا سهام شرکتی را خریداری کنند.
  • تمکن مالی: متقاضیان می بایست از تمکن مالی کافی برای ثبت شرکت در این کشور برخوردار باشند. افراد برای ثبت شرکت لازم است تا بیزینس پلن مناسبی داشته و حداقل 50 هزار پوند سرمایه گذاری نمایند.
  • تجربه مدیریتی: داشتن تجربه مدیریتی در کشور مبدا، ثبت شرکت برای افراد در انگلستان را تسهیل خواهد کرد.
  • استخدام حداقل یک انگلیسی: افراد در زمان ثبت شرکت می بایست حداقل با یک فرد انگلیسی یا فردی که British Citizen داشته باشد قرارداد بسته و او را استخدام نمایند.
مرتبط ها
نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
انصارالله حمله به کشتی تیوتر را تأیید کرد
تظاهرات گسترده خانواده اسرا در تل آویو
دیدار نماینده ویژه بایدن و نتانیاهو افتضاح بود
گفتمان اجماع، پس از انتخابات هم ادامه می ‌یابد
از اطلاعیه دفتر رهبری ابزار تخریب نسازیم!
نتیجه جدیدترین نظرسنجی در سرزمین های اشغالی
آمریکای مجبور به انتخاب بایدن یا ترامپ نگران آزادی انتخابات در ایران!
گفت و شنود/ دو بخش داره!
ملت ایران از غرب متنفرند و می‌خواهند قدرت منطقه باشند
صفحه نخست روزنامه پنجشنبه ۳۱ خرداد
تحریف‌ تا واقعیت/ لزوم عبرت‌ از تجربیات تلخ برجامی
اعلام دلیل قطع همکاری دانشگاه شهید بهشتی با مشاور جنجالی مسعود پزشکیان
اعتراض کانال اصلاح طلب جماران به رفتار عجیب مشاور پزشکیان
قضیه عصبانیت مشاور پزشکیان در برنامه زنده چی بود؟
مسی هواداران آرژانتین را غافلگیر کرد!
ظریف: پوزش می‌خواهم نموداری که در تلویزیون نشان دادم اشتباه بود
ایران مصادره سهام پالایشگاه ونزوئلا توسط آمریکا را محکوم کرد
سفر چند ساعته باقری به قطر +عکس
توئیت جنجالی پزشکیان درباره تحریم‌ها
عکس | تصویر از جمعیت حاضر در دیدار جلیلی با اساتید دانشگاه تهران
واکنش قاضی‌زاده به انصراف در انتخابات +فیلم
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top