تاریخ انتشار: چهارشنبه 1403/03/30 - 13:18
کد خبر: 508113

خضریان: برخی اتاق‌ فکرها در تلاش برای ایجاد دوگانه‌سازی‌های جعلی هستند

 خضریان: برخی اتاق‌ فکرها در تلاش برای ایجاد دوگانه‌سازی‌های جعلی هستند

نماینده تهران گفت: این روزها کشورمان به دلیل برگزاری انتخابات ریاست جمهوری شاهد طرح موضوعات و مباحث متعددی است و برخی اتاق فکرهای مرئی و نامرئی در تلاش هستند تا فضای اجتماعی را با دوگانه‌سازی‌های جعلی و در نهایت فریب افکار عمومی به سمت و سوی نامزد مدنظرشان هدایت کنند.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران»؛ علی خضریان در جلسه علنی‌ امروز در نطق میان دستور خود گفت: شهادت شهید سید ابراهیم رئیسی و دیگر شهدای پرواز اردیبهشت، ضایعه و غمی بود که هنوز که هنوز است بر دل‌های مردم ایران داغ آن متجلی است. ان‌شاءالله خون پاک این شهیدان عزیز کار ما را در دولت سازی و تربیت کارگزار تراز جمهوری‌اسلامی سهل‌تر و هموارتر می‌کند همانطور که تاکنون نیز منشاء برکات فراوانی برای ایران اسلامی بوده است.

وی ادامه داد: این روزها کشورمان به دلیل برگزاری انتخابات ریاست جمهوری شاهد طرح موضوعات و مباحث متعددی است و برخی اتاق فکرهای مرئی و نامرئی در تلاش هستند تا فضای اجتماعی را با دوگانه‌سازی‌های جعلی و در نهایت فریب افکار عمومی به سمت و سوی نامزد مدنظرشان هدایت کنند در حالی که همه ما امروز در ایران با دو مدل حکمرانی و دو شکل سیاست‌گذاری در دو مسیر کاملاً جدا مواجه هستیم و آن هم دوگانه ارتجاع و امتداد است.

این نماینده مجلس اضافه کرد: ارتجاع که مصادیق آن عقبگرد به «گفتمان وادادگی بدیم بره»، «برگشت به اشرافی گری و فساد آقازاده‌ها و دختر مظلوم وزیر»، حاکم شدن دوباره گفتمان «خودت بمال» و «قرق بهداشت و درمان کشور برای سرمایه‌داران»، «تکرار بلای بنزینی و ریشخند صبح جمعه فهمیدم»، «برگشت به دروغ بزرگ لغو همه تحریم‌ها برای مردم در دی‌ماه ۹۴ و دریافت سکه‌های طلا برای دروغگویان» و «بهانه تراشیدن نگذاشتند تحریم‌ها لغو شود در اسفند ۹۹»، «بازگشت به کشته شدن روزانه ۷۰۰ نفر در کرونا و عدم تأمین واکسن برای مردم و رانت واکسن برای خواص»، «بازگشت به فساد بزرگ در واگذاری کارخانه‌ها و بیکاری کارگران»، «ارتجاع به سوءاستفاده سیاسی از زنان و پرستو نامیدن زن مقتول آقای شهردار»، «برگشت به نگاه سرمایه‌سالار و افزایش ۱۰ برابری نرخ ارز و فقیرتر شدن مردم»، «بازگشت به مدیران دولتی ساکن در خانه‌های ویلایی چند هزار متری و چند هزار میلیاردی و لانه دانستن مسکن مردم و مزخرف خواندن مسکن مهر و افتخار به نساختن مسکن و رها کردن مستأجران در گرداب قیمت‌ها»، «بازگشت به فساد در همه جا حتی ورزش و فوتبال و حمایت از پرداخت خسارات قرارداد ویلموتس از جیب کارگران» و در نهایت «ارتجاع به دولت بی‌مسئولیت ژنرال‌هایی که آخر کار با فلاکت‌بار کردن زندگی مردم می‌گوید: «من کاره‌ای نیستم!»

خضریان بیان کرد: در مقابل آن امتداد تفکر جهادی، اسلامی و خودباورانه شهید آیت‌الله رئیسی است. سکان‌دار مظلوم و شهیدی که سکان اداره کشور را در بدترین وضعیت ممکن به عهده گرفت که کمتر کسی امید به بازسازی خرابه‌ها و آوارهای دولت غربگرا را داشت. امتداد تفکری که بدون هیچ ادعای علم و کارآمدی و بدون تخطئه مخالفان، در آغازین روزهای دولت مسیر فاجعه‌بار مدیریت بحران کرونا را اصلاح و با دوری از خوش‌بینی ساده‌لوحانه پیشین به غرب، به سرعت مشکل تامین واکسن کرونا را حل کرد.

وی ادامه داد: امتداد اتصال میدان و دیپلماسی عزت‌مداری که یک به یک بن‌بست‌های سیاست خارجی ایران را گشود و تجارت خارجی و تعامل با همسایگان را زنده کرد. امتداد مسیر هوشمندانه پیوستن به بریکس و شانگهای بدون گفتمان عجز و ناتوانی و گرفتار شدن در بازی برجام و FATF، ادامه احیای ۱۰ هزار کارخانه و کارگاه تولیدی و بازگشت سرمایه‌های ملی در هفت تپه و هپکو به دامان مردم و کارگران از دست مفسدان نالایق، امتداد فسادستیزی و شکستن گردن کلفت‌های همیشه طلبکار و در یک کلام ادامه راه رئیسی عزیز و شهیدان پرواز اردیبهشت که دلمان با سوختن قلب آقایمان برایش آتش گرفت.

خضریان اظهار کرد: مسأله اصلی امروز شکل‌گیری یک بستر حکمرانی عمیق به نفع عدالت و برابری و هم‌سرنوشت است تا همه فعالیت‌های ما معنا پیدا کنند. اما حکمرانی عادلانه یعنی تقابل با یک سرمایه‌داری آدم‌خوار که جدا از شفافیت، کارآمدی و حتی مبارزه با فساد یک بستر دارد و آن بستر مبارزه با محکم شدن و بتنی شدن یک طبقه ثروتمند و قدرتمند است.

در ادامه ویدئو  مربوط به نطق علی خضریان در مجلس را می‌بینید: 

مرتبط ها
نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
سهمیه سوخت تیرماه امشب شارژ می شود
مذاکره استقلال با ۳ مربی اروپایی!
تمامی اعتراضات آزمون دستیاری پیش از صدور کارنامه بررسی و اعمال شد
پرسپولیس از بیرانوند شکایت کرد +جزئیات
پریشان‌حالیِ اصلاح‌طلبان
حمایت اصلاح‌طلبان پیرو خط امام و رهبری از پورمحمدی
نشست ظریف در مشهد لغو شد
ممنوعیت برگزاری تجمع انتخاباتی در تهران بدون هماهنگی
۳ سال اعصاب مردم راحت بود +عکس
بهترین استاد و مدرس زبان آلمانی: چگونه بهترین انتخاب را داشته باشیم؟
فرش قدیمی را تعمیر کنیم یا فرش جدید بخریم؟
مشتریان بیرانوند در صورت جدایی از پرسپولیس
فرصت ویژه ستاره پرسپولیسی با یک پیراهن دیگر!
مطالبه مجلس از دولت چهاردهم برای ساخت مسکن
قیمت دلار و یورو رشد کرد
آغاز ثبت‌نام وام ۳۰ میلیون تومانی برای بازنشستگان +جزئیات
تکلیف مربی سرشناس ایتالیایی برای حضور در پرسپولیس مشخص شد
در دیدار باقری با وزیر خارجه قطر چه گذشت؟
آخرین وضعیت سلامتی مجید قناد از زبان دخترش
جذاب همیشگی؛ مصاف قهرمان‌ها در گروه مرگ یورو ۲۰۲۴
واکنش به اظهارات ظریف و جهانگیری در زیر سئوال بردن دستاوردهای دولت شهید رئیسی
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top