تاریخ انتشار: شنبه 1403/04/02 - 14:58
کد خبر: 508389

پروژه‌های منطقه ۲۲: نگین غربی پایتخت

پروژه‌های منطقه ۲۲: نگین غربی پایتخت

در این مقاله، به معرفی برخی از مهم‌ترین پروژه‌های منطقه ۲۲ می‌پردازیم و مزایای سرمایه‌گذاری و سکونت در این منطقه را بررسی می‌کنیم با دفتر فروش ۲۲ (بزرگترین مرکز فروش آپارتمان در چیتگر) همراه ما باشید ...

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران»؛ منطقه 22 تهران، که به منطقه دریاچه چیتگر نیز معروف است، طی سال‌های اخیر شاهد تحولات چشمگیری در زمینه ساخت و ساز و عمران بوده و به یکی از پررونق‌ترین مناطق پایتخت از نظر احداث پروژه‌های مسکونی، تجاری و اداری تبدیل شده است.

در این مقاله، به معرفی برخی از مهم‌ترین پروژه‌های منطقه 22 می‌پردازیم و مزایای سرمایه‌گذاری و سکونت در این منطقه را بررسی می‌کنیم با دفتر فروش 22 (بزرگترین مرکز فروش آپارتمان در چیتگر) همراه ما باشید ...

مهم‌ترین پروژه‌های منطقه 22

  • برج‌های مسکونی: برج‌های نگین غرب، برج‌های مروارید، برج‌های پارامیس، برج‌های آتریوم، برج‌های دریاچه، مجتمع مسکونی مارینا، مجتمع مسکونی مروارید شهر، مجتمع مسکونی نارنجستان
  • مجتمع‌های تجاری و اداری: مجتمع تجاری و اداری باملند، مجتمع تجاری و اداری ایران‌مال، مجتمع تجاری و اداری تزئینات، مجتمع تجاری و اداری میلاد، مجتمع تجاری و اداری الماس ایران
  • پروژه‌های عمرانی: دریاچه چیتگر، پارک جنگلی چیتگر، اتوبان همت، بزرگراه شهید خرازی، بیمارستان تخصصی و فوق تخصصی تریتا، بوستان جوانمردان

مزایای سرمایه‌گذاری و سکونت در منطقه 22

  • دسترسی آسان: منطقه 22 از دسترسی بسیار مناسبی به سایر نقاط شهر تهران از طریق بزرگراه‌ها و اتوبان‌های همت، شهید خرازی، حکیم و چیتگر برخوردار است.
  • امکانات رفاهی: این منطقه از نظر امکانات رفاهی نظیر مجتمع‌های تجاری، رستوران‌ها، کافی‌شاپ‌ها، مراکز تفریحی و ورزشی، مدارس، بیمارستان‌ها و … در وضعیت مطلوبی قرار دارد.
  • فضای سبز: وجود دریاچه چیتگر، پارک جنگلی چیتگر و بوستان‌های متعدد، فضای سبز فراوانی را در این منطقه به وجود آورده و آن را به مکانی مناسب برای زندگی و تفریح تبدیل کرده است.
  • چشم‌انداز زیبا: بسیاری از پروژه‌های منطقه 22، از چشم‌اندازهای زیبایی به دریاچه چیتگر، کوه‌های البرز و یا فضای سبز منطقه برخوردار هستند.
  • آینده‌نگری: با توجه به برنامه‌ریزی‌های انجام شده برای توسعه این منطقه، پیش‌بینی می‌شود که منطقه 22 در آینده به یکی از مدرن‌ترین و پیشرفته‌ترین مناطق تهران تبدیل شود.

جمع‌بندی

منطقه 22 تهران با برخورداری از مزایای متعدد، فرصتی ایده‌آل برای سرمایه‌گذاری و سکونت به شمار می‌رود. تنوع پروژه‌ها در این منطقه، امکان انتخاب را برای متقاضیان با سلیقه‌ها و بودجه‌های مختلف فراهم می‌کند.

دفتر فروش 22 به عنوان یکی از معتبرترین مراجع پیش فروش آپارتمان در منطقه 22، با ارائه طیف گسترده‌ای از پروژه‌های متنوع و با قیمت‌های مناسب، به شما کمک می‌کند تا آپارتمان ایده‌آل خود را در این منطقه پیدا کنید.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد پروژه‌های پیش فروش منطقه 22 و شرایط پیش خرید آپارتمان با دفتر فروش 22، می‌توانید با کارشناسان این مجموعه تماس بگیرید یا به وب سایت https://daftar-foroosh22.com/projects/ مراجعه کنید.

 

مرتبط ها
نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
بیانیه ستاد انتخابات کشور/ انصراف رسمی یک نامزد ریاست جمهوری
تماس درویش با یک بازیکن برای عقد قرارداد
واکنش مهم سردار قاآنی به اظهاراتی درباره حل همه مسائل با آمریکا
خطر در کمین کاپیتان استقلال/ سیدحسین، عارف می‌شود؟
قیمت خانه در استانبول و بررسی محله اسکودار
"نقش سینی کابل در بهبود ساختار و ایمنی شبکه‌های ارتباطی"
رای ندهیم؟/ چرا رای بدهیم؟
ممبر ایتا چیست و از کجا باید ممبر بخریم؟
چگونه بدلیجات را با سبک و استایل شخصی خود هماهنگ کنیم؟
جزئیاتی از برگزاری انتخابات ریاست‌جمهوری
تخلفات انتخاباتی را به سامانه ۴۵۵۰۰ گزارش کنید
علیرضا زاکانی انصراف داد +عکس
قرعه‌کشی جام جهانی فوتبال؛‌رقیبان ایران مشخص شدند
خط آتش استقلال اروپایی می‌شود
روزنامه قطری: عبدالکریم حسن حالا اینجاست!
هشدار پلیس فتا به نامزدهای ریاست جمهوری و ستادهای انتخاباتی
امیری دومین تمدیدی پرسپولیس!
توصیه‌های برخی از اساتید حوزه‌های علمیه در مورد انتخاب رئیس جمهور آینده
زمان تبلیغات انتخابات ریاست جمهوری به پایان رسید
اسامی برگزیدگان مرحله نهایی جشنواره دانشجوی نمونه اعلام شد
پارک علم و فناوری سلامت دانشگاه علوم پزشکی شهیدبهشتی افتتاح شد
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top