تاریخ انتشار: شنبه 1403/04/02 - 18:18
کد خبر: 508397

اجرای برنامه هفتم توسعه با مدیریت قوی قالیباف امکان‌پذیر است

 اجرای برنامه هفتم توسعه با مدیریت قوی قالیباف امکان‌پذیر است

رئیس ستاد انتخاباتی محمدباقر قالیباف در کرمانشاه، گفت: اجرای برنامه هفتم توسعه با مدیریت قوی قالیباف امکان‌پذیر است.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران»،  سید احمد صفوی ظهر امروز در نشست خبری، اظهار داشت: برای انتخابی اصلح باید کارنامه نامزدها را در حوزه‌های مختلف اقتصادی، سیاسی، اجتماعی، فرهنگی مورد ارزیابی قرار دهیم و فردی که تجربه کافی و کارنامه موفقی در عرصه‌های مختلف دارد انتخاب کنیم.

وی با بیان اینکه سابقه مدیریت جهادی و انقلابی، پر کار و پر تلاش بودن و اعتقاد داشتن به مبانی انقلاب از دیگر ویژگی‌های قالیباف است که در انتخاب ریاست جمهوری باید مد نظر قرار گیرد، گفت: باید فردی را انتخاب کرد که قدرت حل مسائل و مشکلات را با برنامه‌های تحول آفرین داشته باشد.

رئیس ستاد انتخاباتی قالیباف در کرمانشاه با اشاره به اینکه تمام ویژگی‌های لازم برای فردی که بتواند مدیریت قوه مجریه را به‌دست بگیرد در قالیباف متجلی است، افزود: با کارنامه موفقی که قالیباف دارد شایسته انتخاب به‌عنوان ریاست جمهوری است و این چهره شناخته شده با هدف مسئولیت‌پذیری در قبال کشور به عرصه انتخابات آمده است.

وی با اشاره به اینکه اشراف به حوزه اجرایی کشور، تدوین قوانین در رابطه با حل مسائل از توانمندی‌های قالیباف است، عنوان کرد: از دیدگاه کاندیدای ما مسائل اجتماعی و زیست محیطی، مسائل جمعیتی، اقوام و اقلیم کشور تنها با برنامه و نظر کارشناسی حل می‌شود.

صفوی با بیان اینکه قالیباف از سر تکلیف برای ریاست جمهوری نامزد شد و در تاریخ نظام جمهوری اسلامی دوران درخشانی را رقم خواهد زد، بیان کرد: در قوه مقننه امکان خدمت‌رسانی است، اما امکان پیشرفت در قوه مجریه بیشتر فراهم است.

وی با اشاره به اینکه قانون برنامه هفتم بسیار مهم است و مدیریت قوی است که می‌تواند آن را اجرایی کند، گفت: قالیباف کارآمدی دین در جامعه را به اثبات کرده و این بر خلاف عقیده کسانی است که می‌گویند دین امکان اداره جامعه را ندارد.

رئیس ستاد انتخاباتی قالیباف در کرمانشاه با اشاره به اینکه قالیباف توجه توأمان به جوهره اسلامی، انقلابی و ملی، عدالت به عنوان یکی از آرمان‌های انقلاب اسلامی،  تحول‌گرایی، نقش‌پذیری مردم در تمام امور را مدنظر قرار داده است، افزود: ادامه گفتمان شهید جمهور در خدمت‌رسانی صادقانه و بی‌منت به مردم، پرهیز از تصدی‌گری دولت و دور شدن از حاشیه‌ها از ویژگی‌های قالیباف است.

وی افزود: مبارزه واقعی و ساختاری با اشکال مختلف فساد، تسهیل ارتباط آسان با آحاد مردم، توجه به شایسته‌سالاری مدیران با ایجاد کانون ارزیابی، توجه به مستضعفان و مناطق محروم، تعامل سازنده با همه ارکان قوای سه‌گانه،  شفاف‌سازی در سطوح مختلف مدیریتی و ساده‌زیستی و عدم تجمل‌گرایی از ویژگی‌های این کاندیدای ریاست‌جمهوری است.

صفوی با بیان اینکه سند 400 صفحه‌ای راهبردی استان کرمانشاه از سوی کارشناسان برگزیده برای برنامه‌ریزی مسائل اقتصادی و اجتماعی تدوین شده است بیان کرد: مهمترین موضوع و مشکل از نظر قالیباف در کشور مسائل اقتصادی و معیشت است و راهکار این مشکل مردمی‌سازی اقتصاد، مشارکت بیشتر مردم در اقتصاد و انسجام و ثبات در تصمیمات اقتصادی است.

وی افزود: در جایی که منافع ملی و عمومی ضرورت داشته باشد از ارتباطات بین‌المللی استفاده خواهیم کرد.

مرتبط ها
نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
رویترز: اقتصاد ایران در دولت سیزدهم از رکود خارج و به اوج رشد خود رسید
نتایج پذیرفته‌شدگان مرحله دوم المپیادهای علمی کشوری اعلام شد
پوستر ویژه؛ حماسه انتخابات، مکمل حماسه بدرقه شهیدان
قدردانی قالیباف از زاکانی و قاضی‌زاده
قدردانی شورای‌عالی اجماع نیروهای انقلاب از زاکانی
دعوت ۳۰۰ کانون بسیج اساتید دانشگاه آزاد از مردم برای شرکت در انتخابات
افتتاح طرح‌های آب و برق در ۴ استان و آب‌رسانی به ۸۱۴ روستا
مخبر: رأی مردم در تعیین سرنوشت کشورشان بسیار پراهمیت است
سید افقهی: مشارکت بالا در انتخابات یعنی ملت پای کار آینده کشور است
شهید رئیسی ذوب در ولایت بود!
خطری که از بیخ گوش «رونالدو» گذشت +فیلم
بیانیه ستاد انتخابات کشور/ انصراف رسمی یک نامزد ریاست جمهوری
تماس درویش با یک بازیکن برای عقد قرارداد
واکنش مهم سردار قاآنی به اظهاراتی درباره حل همه مسائل با آمریکا
خطر در کمین کاپیتان استقلال/ سیدحسین، عارف می‌شود؟
قیمت خانه در استانبول و بررسی محله اسکودار
"نقش سینی کابل در بهبود ساختار و ایمنی شبکه‌های ارتباطی"
رای ندهیم؟/ چرا رای بدهیم؟
ممبر ایتا چیست و از کجا باید ممبر بخریم؟
چگونه بدلیجات را با سبک و استایل شخصی خود هماهنگ کنیم؟
جزئیاتی از برگزاری انتخابات ریاست‌جمهوری
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top