تاریخ انتشار: شنبه 1403/04/02 - 23:20
کد خبر: 508432

انتقاد وحیدی از نرمش برخی کاندیداها در برابر استکبار

انتقاد وحیدی از نرمش برخی کاندیداها در برابر استکبار

وزیر کشور گفت: راه شکست خورده گذشته را نباید تکرار کنیم بلکه بهتر است در برابر همه مستکبران به خوداتکایی و عزت کشور توجه داشته باشیم.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران» به نقل از تسنیم، احمد وحیدی شامگاه شنبه در مراسم آغاز بهره‌برداری تقاطع غیرهمسطح سردار شهید جعفر نونهالی (نیایش) در اردبیل اظهار داشت: حرکت مجاهدانه‌ای که رییس جمهور شهید آغاز کرده باید با قدرت ادامه پیدا کند چرا که این حرکت محصول استقلال‌طلبی و شجاعت ملت ایران در مبارزه با استکبار بوده است.

وی با انتقاد از برخی کاندیداها که در برابر استکبار جهانی نرمش نشان می‌دهند، تصریح کرد: هیچ وقت مشکلات کشور با ارتباط با مستکبران حل نمی‌شود بلکه در مسیر پیشرفت باید به خودمان تکیه کنیم و دست از وابستگی به نظام بیگانه برداریم.

وزیر کشور گفت: شهید آیت‌‌الله رییسی این حقیقت را با تلاش مجاهدانه ثابت کرد که وابستگی به نظام غرب و توقف کشور به خاطر مذاکره و برداشتن تحریم کار درستی نیست و ضرورت دارد روی پای خود ایستاده و با کشورهای همسایه و همسو روابط خود را تقویت کنیم.

وحیدی تحریم‌های ظالمانه استکبار جهانی را ناشی از خوی ستیزه‌جویی و ددمنشانه آنها برشمرد و افزود: ما از دشمن جز دشمنی انتظار نداریم چرا که امروز به معنای حقیقی می‌بینیم که همین دشمنان بر سر مردم مظلوم فلسطین چه آوردند و چه دستاوردی برای ملت‌های وابسته به همراه داشتند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود خاطرنشان کرد: در حالی که 40 هزار انسان بیگناه را در فلسطین به شهادت رساندند، همچنان به عمل سبوعانه خود ادامه می‌دهند و هیچ وقت دست از شیطنت و دشمنی بر نمی دارند.

وزیر کشور اضافه کرد: این شیطان‌های اکبر نه تنها قابل اعتماد نیستند بلکه منتظر کوچکترین لحظه هستند تا ملت ما را به سمت شکست و ناکامی بکشانند در حالی که باید هوشیار باشیم و اجازه ندهیم تا دشمن به اهداف خود برسد.

وحیدی بیان کرد: در میانه همین دشمنی‌ها و عداوت‌ها کشور ایران را از وابستگی و درماندگی در برابر غرب نجات دادیم و امروز با تکیه بر راه شهدا در مسیر عزت و ثبات اراده این ملت گام برمی‌داریم.

وی در ادامه سخنان خود یادآور شد: ملت ما به هیچ وجه بازگشت به گذشته را نمی‌پذیرد و در این 2.5 سال راه پیموده شده به دست شهید رییس جمهور باید ادامه پیدا کند.

وزیر کشور تصریح کرد: ملت ایران هیچ وقت به کدخدای پوشالی جهان بله نخواهند گفت و راه شکست خورده گذشته را نباید تکرار کنیم.

وحیدی گفت: ما با تکیه بر ایمان و باور قلبی به خداوند متعال و نصرت باری تعالی می‌توانیم راه عزت و پیشرفت را در پیش بگیریم و قطعا در این مسیر پیروز حقیقی خواهیم بود.

وی افزود: این فهم عمیق برای ما ارزشمند است که نباید به دشمن مجال و فرصت تحرک و تعدی به کشور را داد و در آستانه انتخابات ملت ایران سرنوشت خود را به سرنوشت عزتمندی گره خواهند زد که در آن پیروزی دنیوی و اخروی با حق‌طلبان و عدالت‌طلبان است.

وزیر کشور به کارهای متعدد عمرانی و زیربنایی انجام شده در کشور به ویژه در 2.5 سال دولت سیزدهم اشاره کرد و ادامه داد: حجم کار بسیار بالا است و در همین استان اردبیل سدهای متعدد، راه، راه آهن، پروژه‌های مسکن و عمران شهری در حال اجرا است که می‌تواند چهره این استان را متحول کند.

وحیدی به اقدامات زیربنایی در شمال استان با هدف توسعه کشت و زرع در 36 هزار و 500 هکتار اراضی مستعد و برداشت مواد معدنی مس در مشگین‌شهر اشاره کرد و گفت: کار مجاهدانه و شبانه‌روزی در این عرصه باید با قدرت ادامه پیدا کند.

مرتبط ها
نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
ایران در رشد تولید برق در رتبه هفتم جهان قرار گرفت
رویترز: اقتصاد ایران در دولت سیزدهم از رکود خارج و به اوج رشد خود رسید
نتایج پذیرفته‌شدگان مرحله دوم المپیادهای علمی کشوری اعلام شد
پوستر ویژه؛ حماسه انتخابات، مکمل حماسه بدرقه شهیدان
قدردانی قالیباف از زاکانی و قاضی‌زاده
قدردانی شورای‌عالی اجماع نیروهای انقلاب از زاکانی
دعوت ۳۰۰ کانون بسیج اساتید دانشگاه آزاد از مردم برای شرکت در انتخابات
افتتاح طرح‌های آب و برق در ۴ استان و آب‌رسانی به ۸۱۴ روستا
مخبر: رأی مردم در تعیین سرنوشت کشورشان بسیار پراهمیت است
سید افقهی: مشارکت بالا در انتخابات یعنی ملت پای کار آینده کشور است
شهید رئیسی ذوب در ولایت بود!
خطری که از بیخ گوش «رونالدو» گذشت +فیلم
بیانیه ستاد انتخابات کشور/ انصراف رسمی یک نامزد ریاست جمهوری
تماس درویش با یک بازیکن برای عقد قرارداد
واکنش مهم سردار قاآنی به اظهاراتی درباره حل همه مسائل با آمریکا
خطر در کمین کاپیتان استقلال/ سیدحسین، عارف می‌شود؟
قیمت خانه در استانبول و بررسی محله اسکودار
"نقش سینی کابل در بهبود ساختار و ایمنی شبکه‌های ارتباطی"
رای ندهیم؟/ چرا رای بدهیم؟
ممبر ایتا چیست و از کجا باید ممبر بخریم؟
چگونه بدلیجات را با سبک و استایل شخصی خود هماهنگ کنیم؟
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top