تاریخ انتشار: یکشنبه 1403/04/03 - 13:03
کد خبر: 508529

خجالت هم خوب چیزی است؛ انتقاد تند قالیباف از اظهارات روحانی و ظریف

خجالت هم خوب چیزی است؛ انتقاد تند قالیباف از اظهارات روحانی و ظریف

کاندیدای چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری با بیان اینکه برخی‌ها می‌گویند قانون راهبردی مجلس مانع حل برجام بود، گفت:‌ خجالت هم خوب چیزی است؛ وقتی ترامپ از برجام رفت، نشست خبری گرفتن و گفتند چند هفته تصمیم می‌گیریم و شد چند ماه ولی کاری نکردند.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران»؛ محمدباقر قالیباف در جمع مردم قم با بیان اینکه پیشاپیش عید غدیر، عید امامت و ولایت را تبریک می‌گویم، اظهار داشت: عزیزان امروز در شرایطی هستیم که بعد از دهه ۹۰ دهه خوبی برای مردم ما نبود؛ در دهه ۹۰ متوسط رشد اقتصادی کشور کمتر از یک درصد بود یعنی هفت دهم درصد، آمار رشد نقدینگی ۲۶ برابر بود و ‌کرونا هم روزانه جان چند صدنفر را می‌گرفت.‌

وی با بیان اینکه روی کار آمدن ‌مجلس یازدهم و دولت سیزدهم شرایط فرق کرد، افزود: ارتباط من با شهید رئیسی دوست عزیز من به قبل از انقلاب و مبارزات با رژیم طاغوت بر می‌گردد، امروز ما برای مهمترین پست و حساس ترین یعنی مسؤل اجرایی کشور در محضر شما عزیزان هستم.

قالیباف با بیان اینکه مجلس مهم بوده و در رأس امور است، تصریح کرد: ولی هیچ چیز مهم‌تر از اجرا نیست؛ ‌برنامه هفتم توسعه ‌با کمک دولت شهید رئیسی و مجلس انقلابی تبدیل به قانون شد.

وی با بیان اینکه برخی‌ها می‌گویند قانون راهبردی مجلس مانع حل برجام بود، گفت:‌ خجالت هم خوب چیزی است؛ وقتی ترامپ از برجام رفت، نشست خبری گرفتن و گفتند چند هفته تصمیم می‌گیریم و شد چند ماه ولی کاری نکردند، اما مجلس با درایت قانون شورای راهبردی را تصویب کرد که همگان دیدند رهبر معظم انقلاب از آن حمایت و تمجید کردند.

کاندیدای چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری با بیان اینکه ما پروتکل الحاقی را داوطلبانه پذیرفتیم ولی آنها می‌خواهند به ما تحمیل کنند، ادامه داد: می‌گفتند اگر پروتکل الحاقی را لغو کنیم جنگ می‌شود؛ لغو کردیم آیا جنگ شد؟ غنی‌سازی را ۶۰ درصد کردیم جنگ شد؟ ‌این کارها باعث شد آنها بپذیرند و وارد گفتگو با ما شوند.

وی با بیان اینکه دولت وقت ۳۰۰ هزار بشکه نفت در روز صادر می‌کرد ولی با اقداماتی که انجام دادیم به یک میلیون و نیم بشکه رسید،‌ گفت: من با مذاکره‌ مخالف نیستم؛ مذاکره یک روش مبارزه‌ است؛‌ ما با دشمن روبه رو هستیم؛ با آمریکایی که جنایتکار، دروغگو و زورگوست؛ ما در قانون راهبردی چیزی داریم به نام اقدامات پایا پای‌ و باید برای مردم نفع اقتصادی داشته‌ باشد.‌

قالیباف با بیان اینکه بیش از ۳۰ سال دولت دست جریان شما بوده با همه امکانات‌ خاطرنشان کرد: ما در کشور ظرفیت‌ها و دارایی‌های زیادی داریم؛ من به عنوان یک خدمتگزار هرکجا بودم نگفتم پول نیست و نمی‌شود و همانطور که در عملیات وعده‌صادق دیدید که ناتو و همه دشمن با ۶ لایه پدافندی به میدان آمدند ولی دیدید شجاعت و قدرت‌ و درایت نیروهای ما را و این‌ها می‌گویند روی موشک نوشته مرگ بر اسرائیل و این را نشون ندهید.

وی با بیان اینکه همه دنیا دیدند در عملیات‌ صادق چطور با قدرت به نقاط مدنظر زدیم‌، تاکید کرد: ما مسیر و رویکرد شهید رئیسی را با قدرت پیش می‌بریم؛ برای رفع تحریم و گرفتن حقمان اگر رئیس جمهور شوم نشان خواهیم دید چطور مذاکره می‌کنیم و حقمان را می‌گیریم؛ الان می‌گویند جلوی ما را گرفتند. حالا زبان باز کردید. چرا همان موقع نگفتید؛ ما حتما مسیر انقلاب‌ را پیش می‌بریم و جبهه انقلاب را موفق می‌کنیم.

مرتبط ها
نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
کشف بمب دودزا نزدیک خانه نتانیاهو
خدمات دولت شهید رییسی بی سابقه است
دولت سیزدهم رقم زننده بهترین اتفاقات در حوزه سیاست خارجی بود
سیدحسن نصرالله: ایران ثابت کرده است که در مقابله با تمام چالش‌ها استوار است
جزئیات گفته نشده از حمله موشکی و پهپادی ایران به اسرائیل
ادامه بارش در نوار شمالی کشور تا پایان هفته
ایران در رشد تولید برق در رتبه هفتم جهان قرار گرفت
رویترز: اقتصاد ایران در دولت سیزدهم از رکود خارج و به اوج رشد خود رسید
نتایج پذیرفته‌شدگان مرحله دوم المپیادهای علمی کشوری اعلام شد
پوستر ویژه؛ حماسه انتخابات، مکمل حماسه بدرقه شهیدان
قدردانی قالیباف از زاکانی و قاضی‌زاده
قدردانی شورای‌عالی اجماع نیروهای انقلاب از زاکانی
دعوت ۳۰۰ کانون بسیج اساتید دانشگاه آزاد از مردم برای شرکت در انتخابات
افتتاح طرح‌های آب و برق در ۴ استان و آب‌رسانی به ۸۱۴ روستا
مخبر: رأی مردم در تعیین سرنوشت کشورشان بسیار پراهمیت است
سید افقهی: مشارکت بالا در انتخابات یعنی ملت پای کار آینده کشور است
شهید رئیسی ذوب در ولایت بود!
خطری که از بیخ گوش «رونالدو» گذشت +فیلم
بیانیه ستاد انتخابات کشور/ انصراف رسمی یک نامزد ریاست جمهوری
تماس درویش با یک بازیکن برای عقد قرارداد
واکنش مهم سردار قاآنی به اظهاراتی درباره حل همه مسائل با آمریکا
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top