تاریخ انتشار: یکشنبه 1403/04/03 - 14:14
کد خبر: 508533

زاکانی : توزیع عادلانه یارانه طلا حق همه است

زاکانی : توزیع عادلانه یارانه طلا حق همه است

زاکانی گفت: تهران و تک تک مراکز استان‌ها باید هویت ورزشی داشته باشند لذا بودجه، امکانات و رسیدگی به ورزش وظیفه اصلی دولت است بنابراین باید با تمام وجود این ظرفیت‌ها را فراهم کنیم.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران»؛ علیرضا زاکانی نامزد چهاردهمین دوره از انتخابات ریاست جمهوری، در اجتماع جامعه ورزش و جوانان حامی، اظهار کرد: انقلاب اسلامی یک انقلاب مکتبی و مردم پایه است، مردم باید سالار و آقا باشند. رهبری فرمودند این انقلاب مشروعیت مردم را نیاز دارد، بزرگ‌ترین فرصت این کشور نیروی انسانی کشور بوده و مردمان عزیز هستند.

وی با اشاره به اینکه مردمان ما امروز نیاز به توجه و رسیدگی دارند، گفت: در کشور امکانات کم نداریم اما عدم توزیع عادلانه باعث شده عده ای از درد بیماری رنج می برند و یا عده ای سقفی نداشته باشند و … با شناختی که از منابع کشور و نیازها داریم از دو جهت نیازها را تامین خواهیم کرد؛ یکی در حوزه رفع، نیاز مردم را رفع خواهیم کرد و در گام دوم به دنبال آبادانی کشور هستیم.

زاکانی افزود: توزیع عادلانه یارانه طلا حق همه است، ایرانیان به میزانی اعتبار طلا دریافت خواهند کرد که دستخوش تورم هم نیست.

نامزد چهاردهمین دوره از انتخابات ریاست جمهوری با اشاره به اینکه یکی از سرفصل های جدی که باید به آن توجه شود امر ورزش است، ادامه داد: به تعبیر رهبری ورزش امر به معروف است، ورزش همگانی، نشاط، سلامتی و … در جامعه ایجاد می‌کند. اهتمام جدی در شهرداری تهران برای ورزش همگانی داشتیم و در قهرمان شهر ۶۰۰ هزار نفر از شهروندان تهرانی در ۱۶ رشته ورزشی رقابت کردند.

وی بیان کرد: برخی از ورزشکار شرایطی را ندارد که ما به ازای او بخواهد هزینه های ورزشی خود را پرداخت کند لذا تلاش کردیم که خدمات را توسعه و ظرفیت های ورزشی را ایجاد کنیم و امکان ورزش کردن برای زنان و جوانان وجود داشته باشد، در این ۳۳ ماه در شهرداری تهران ۷۰ مجموعه شهرداری، ۳۳ مجموعه منطقه‌ای و ۱۰۵ مجموعه محلی را بازسازی کردیم، چراکه در دوره گذشته به ورزش و زیرساخت های آن توجه نشد.

زاکانی با اشاره به همکاری مشترک شهرداری تهران با چین، تصریح کرد: طی تفاهمی که با چین داشتیم قرار شد ۳ مجموعه ورزشی بزرگ در تهران بسازیم که یکی از آن مربوط به دختران و خواهران، دومین ورزشگاه برای سالمندان و افراد دارای معلولیت و سومین ورزشکار مربوط به عموم است.

نامزد چهاردهمین دوره از انتخابات ریاست جمهوری بیان کرد: ورزش همگانی پایه همه ورزش هاست، ضمن توجه به ورزش عمومی در پارک‌ها توجه به ورزش در سطح ملی هم کردیم، در اجرای قهرمان شهر در سال ۱۴۰۱ به دنبال استعداد یابی ورزشی بودیم، در همین برنامه یکی از نوجوانان که استعداد خوبی داشت اما کودک کار بود، این افراد نباید به حال خودشان رها شوند همچنین با فدراسیون های ورزش حرفه‌ای وارد مذاکره شدیم و ۵ باشگاه خود را به فدراسیون کشتی دادیم، با مربیان مختلف وارد مذاکره شدیم تا بستر رشد را فراهم کنیم.

وی خاطرنشان کرد: پایه اعتبارات بخش ورزشی در شهرداری چند برابر کردیم چراکه اگر در اینجا یک ریال سرمایه گذاری کنیم چندین برابر به نفع ما خواهد شد، تهران و تک تک مراکز استان ها باید هویت ورزشی داشته باشند لذا بودجه، امکانات و رسیدگی به ورزش وظیفه اصلی دولت است بنابراین باید با تمام وجود این ظرفیت‌ها را فراهم کنیم.

مرتبط ها
نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
کشف بمب دودزا نزدیک خانه نتانیاهو
خدمات دولت شهید رییسی بی سابقه است
دولت سیزدهم رقم زننده بهترین اتفاقات در حوزه سیاست خارجی بود
سیدحسن نصرالله: ایران ثابت کرده است که در مقابله با تمام چالش‌ها استوار است
جزئیات گفته نشده از حمله موشکی و پهپادی ایران به اسرائیل
ادامه بارش در نوار شمالی کشور تا پایان هفته
ایران در رشد تولید برق در رتبه هفتم جهان قرار گرفت
رویترز: اقتصاد ایران در دولت سیزدهم از رکود خارج و به اوج رشد خود رسید
نتایج پذیرفته‌شدگان مرحله دوم المپیادهای علمی کشوری اعلام شد
پوستر ویژه؛ حماسه انتخابات، مکمل حماسه بدرقه شهیدان
قدردانی قالیباف از زاکانی و قاضی‌زاده
قدردانی شورای‌عالی اجماع نیروهای انقلاب از زاکانی
دعوت ۳۰۰ کانون بسیج اساتید دانشگاه آزاد از مردم برای شرکت در انتخابات
افتتاح طرح‌های آب و برق در ۴ استان و آب‌رسانی به ۸۱۴ روستا
مخبر: رأی مردم در تعیین سرنوشت کشورشان بسیار پراهمیت است
سید افقهی: مشارکت بالا در انتخابات یعنی ملت پای کار آینده کشور است
شهید رئیسی ذوب در ولایت بود!
خطری که از بیخ گوش «رونالدو» گذشت +فیلم
بیانیه ستاد انتخابات کشور/ انصراف رسمی یک نامزد ریاست جمهوری
تماس درویش با یک بازیکن برای عقد قرارداد
واکنش مهم سردار قاآنی به اظهاراتی درباره حل همه مسائل با آمریکا
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top