تاریخ انتشار: دوشنبه 1403/04/04 - 09:01
کد خبر: 508620

آذر منصوری: پزشکیان آخرین فرصت ما است

آذر منصوری: پزشکیان آخرین فرصت ما است

رئیس جبهه اصلاحات ایران گفت: پزشکیان آخرین فرصتی است که می تواند به اصلاح مسیر حکمرانی کمک کند؛ در این شرایط بسیار سخت باید قدردان حضور پزشکیان در صحنه سخت انتخابات باشیم.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران»؛ آذر منصوری شامگاه یکشنبه در میتینگ بزرگ ستاد انتخاباتی مسعود پزشکیان در بخش اسالم شهرستان تالش با ابراز خوشحالی از حضور در جمع مردم اسالم گفت: با وجود تحرکات و موانعی که از هم اکنون برای حضور پزشکیان در عرصه انتخابات شروع شده ما باید قدردان این حضور باشیم.

وی اضافه کرد: انتخابات بهانه ای شد تا در این جمع مردم شهر اسالم حضور یابم حال اگر سخنرانی داشته باشم یا خیر تفاوتی نخواهد داشت چون مردم این شهر مردمی آگاه و هوشیاراند که شرایط را رصد کرده و همواره بهترین تصمیم را گرفته و حضوری بهترین حضور را رقم خو اهند زد.

وی گفت: حضورمان در انتخابات باید به گونه ای باشد که قشر خاکستری مردد برای شرکت در انتخابات را پای صندوق های رای بیاورد. هشتم تیرماه جاری باید حادثه ای را رقم بزنیم که از روند مخرب و ویرانگری که به اجزای مادی و معنوی جامعه اسیب وارد کرده، جلوگیری کند و رای قاطع هر یک از شما می تواند این روند را متوقف کند.

وی تاکید کرد: شما با بهره گیری از تلفن های هوشمند در فضای مجازی و یا بصورت چهره به چهره می توانید در کوچه و خیابان افرادی که هنوز تصمیمی برای شرکت در انتخابات نگرفته اند را برای مشارکت قانع کنید.

منصوری اظهار کرد: همواره نظرات و اعتقادات خود را در مقاطع مختلف بیان کرده ام حال در این دوره با واقع بینی و با درک شرایط موجود و با وجود خطری که کشور را به لحاظ سرمایه های اجتماعی، آب، برق، گاز، صنعت، محیط زیست و بحران حکمرانی تهدید می کند، آمده ایم و در صحنه انتخابات حضور پیدا کرده ایم؛ ما همواره نظراتمان را به حاکمیت بیان کرده ایم، اکنون نیز حرفمان را به حاکمیت میزنیم.

وی تاکید کرد: ما با درک شرایط رئیس جمهور منتخب خود، پس از انتخابات نیز باید در همه در صحنه ها حضور داشته باشیم و این مطالبه گری را ادامه می‌دهیم، اصلاح طلبان و نیروهای تغییر خواه امروز با وجود همه محدودیتها با تمام قدرت خود به صحنه آمده ایم.

مرتبط ها
نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
گاف عجیب کانال مسعود پزشکیان درباره اهل سنت!
رییس سازمان قضایی نیروهای مسلح رای خود را به صندوق انداخت
۴۷۰ فعال رسانه‌ای استان بوشهر در پوشش انتخابات فعالیت دارند
حضور مردم پای صندوق رای نشان ارادت به شهید جمهور
برگزاری انتخابات در ۷۶ شعبه اخذ رای شهرستان گناوه
حضور گسترده مردم خراسان جنوبی در انتخابات
اجازه خلل امنیتی در برگزاری انتخابات آذربایجان غربی نمی دهیم
جهانگیری پس از شرکت در انتخابات چه گفت؟
این گزافه‌گویی است
فیلم| حضور سعید جلیلی پای صندوق رای
فیلم| پروژه دروغ
قالیباف برای شرکت در انتخابات در حرم عبدالعظیم حضور یافت
رهبر انقلاب: مردم در رأی‌دادن تردید نکنند
وحیدی: انتخابات با حضور ناظران مختلف در امنیت و سلامت برگزار خواهد شد
فهرست و نشانی شعب اخذ رای در سراسر کشور
اژه‌ای در صف انتخابات در حرم حضرت عبدالعظیم(ع)
حضور ناطق‌نوری در شعبه اخذ رای در حسینیه ارشاد
چهاردهمین انتخابات ریاست‌جمهوری در سراسر کشور آغاز شد
کشف بمب دودزا نزدیک خانه نتانیاهو
خدمات دولت شهید رییسی بی سابقه است
دولت سیزدهم رقم زننده بهترین اتفاقات در حوزه سیاست خارجی بود
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top