تاریخ انتشار: دوشنبه 1403/04/04 - 16:49
کد خبر: 508704

اعزام کارکنان شهرداری تهران به کربلا

اعزام کارکنان شهرداری تهران به کربلا

معاون برنامه‌ریزی، توسعه و سرمایه انسانی و امور شورای شهرداری تهران از اعزام کارکنان شهرداری تهران به کربلا خبر داد.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران» به نقل از تسنیم، مجید باقری؛ معاون برنامه‌ریزی، توسعه و سرمایه انسانی و امور شورای شهرداری تهران در نخستین جشن بزرگ سادات شهرداری تهران گفت: یکی از رویکردهایی که در خانواده بزرگ شهرداری مورد تاکید است و شهردار تهران در جلسات متعدد به ما تذکر داد این است که نسبت به موضوعات رفاهیات کارکنان عنایت ویژه داشته باشیم چرا که نظام جبران خدمت همیشه با یک محدودیت‌هایی مواجه است.

وی افزود: موضوع رفاهیات از موضوعاتی است که می‌تواند با ابتکار عمل خود سازمان طراحی شود. به‌ همین علت ما بنا داریم در طراحی رفاهیات برای کارکنان شهرداری نشاط معنوی کارکنان هم برای ما اولویت داشته باشد. یکی از مصادیق آن این بود که با تدبیر شهرداری بنا بر این شد در این دوره مدیریت شهری زمینه‌ای ایجاد شود که تمام کارکنان خانواده‌ بزرگ شهرداری بتوانند به بارگاه ملکوتی حضرت علی‌بن‌موسی‌الرضا تشرف پیدا کنند.

باقری در ادامه اظهار کرد: براساس آماری که به من دادند تا پایان سال 1402 بالغ بر 32 هزار نفر از کارکنان از این مزیت استفاده کردند. ما این روند را استمرار خواهیم داد منتهی امسال با توجه به تقاضاهای بسیاری که وجود داشت، یک مولفه جدید به این امر اضافه کردیم و آن هم مولفه تشرف به بارگاه ملکوتی حضرت امام حسین(ع)، حضرت امیرالمومنین(ع) و ائمه گرانقدرمان در عتبات عالیات است. به نوبه خود از عزیزانی که این امر را پیگیری کردند تشکر می‌کنم.

وی ادامه داد: با متولیان این امر صحبت کردیم و به محض اینکه زمینه تشرف به بارگاه ملکوتی حضرت زینب (س) ایجاد شود، آن نیز به دفتر سفرهایمان اضافه خواهد شد.

مجید باقری در رابطه با سرانه‌ها گفت: تلاش کردیم سرانه‌هایی که برای این امر در نظر گرفتیم به گونه‌ای باشد که فشار مادی به خانواده‌ها وارد نشود و زمینه‌ای ایجاد شود که سرانه‌ها قسطی شوند. این امر توسعه خواهد یافت و دوستان سعی خواهند کرد تعداد کاروان‌ها را افزایش دهند تا بتوانیم تمام پرسنل با یک نشاط معنوی از این سفرها بهره ببرند.

وی در رابطه با موضوعات سیاحتی تصریح کرد: علاوه بر مشهد تدبیری در حال اتخاذ است که شهرهای سیاحتی نیز به سفرها استفاده شوند.

معاون برنامه‌ریزی، توسعه سرمایه انسانی و امور شورای شهرداری در ادامه گفت: پس از سال‌ها که حقوق و مزایای دوستان در سازمان فاوا که مسئولیت امنیت نرم‌افزارها و... را بر عهده دارند با پرسنل شهرداری همسان نبود، با کار خوب دوستان در اداره کل سرمایه انسانی این همسان‌سازی انجام شد.

وی اضافه کرد: ما بنا داریم در شهرداری مشکلات سنواتی که سال‌ها شکل گرفته را آسیب‌شناسی کنیم و آن‌ها را در جهت بهتر شدن حال خوب همکاران مرتفع کنیم.

مرتبط ها
نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
نبایدهای انتخابات
نامزدهای جبهه انقلاب اجماع کنند تا راه شهید رئیسی ادامه داشته باشد
اگر نیاز به اجماع باشد، نامزدهای انقلابی باید به آن توجه کنند/ نامزد اصلح انقلابی نگاه ابزاری به مذاکره دارد
برجام برای ایران گران تمام شد/ ملت ایران نباید به عقب بازگردد/ نگاه تمدنی به حکمرانی و ولایت محوری شاخصه نامزد اصلح
نظر مداح مشهور در خصوص نامزد اصلح + عکس
فرصت آزمون و خطا نیست/ دلسوزان کشور در فکر اجماع باشند
رجانیوز اصل پیام توهین‌آمیز به عبدالحمید و اهل سنت را در کانال تلگرام منتشر کرد
گاف عجیب کانال مسعود پزشکیان درباره اهل سنت!
رییس سازمان قضایی نیروهای مسلح رای خود را به صندوق انداخت
۴۷۰ فعال رسانه‌ای استان بوشهر در پوشش انتخابات فعالیت دارند
حضور مردم پای صندوق رای نشان ارادت به شهید جمهور
برگزاری انتخابات در ۷۶ شعبه اخذ رای شهرستان گناوه
حضور گسترده مردم خراسان جنوبی در انتخابات
اجازه خلل امنیتی در برگزاری انتخابات آذربایجان غربی نمی دهیم
جهانگیری پس از شرکت در انتخابات چه گفت؟
این گزافه‌گویی است
فیلم| حضور سعید جلیلی پای صندوق رای
فیلم| پروژه دروغ
قالیباف برای شرکت در انتخابات در حرم عبدالعظیم حضور یافت
رهبر انقلاب: مردم در رأی‌دادن تردید نکنند
وحیدی: انتخابات با حضور ناظران مختلف در امنیت و سلامت برگزار خواهد شد
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top