تاریخ انتشار: سه شنبه 1403/04/05 - 11:36
کد خبر: 508767

فرد اصلح از نظر رهبر انقلاب کیست +فیلم

رهبر انقلاب تاکید کردند: برخی سیاسیون کشور ما تصور می‌کنند باید آویزانِ به این قدرت و آن قدرت باشند یا خیال می‌کنند که همۀ راه‌های پیشرفت از آمریکا می‌گذرد؛ نه این‌طور نیست.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران»؛ رهبر معظم انقلاب: کسی که توانایی استفاده از فرصت‌ها و ظرفیتهای کشور را داشته باشد اصلح است.

ایشان تاکید کردند: برخی سیاسیون کشور ما تصور می‌کنند باید آویزانِ به این قدرت و آن قدرت باشند یا خیال می‌کنند که همۀ راه‌های پیشرفت از آمریکا می‌گذرد؛ نه این‌طور نیست.

حضرت آیت الله خامنه‌ای افزودند: کسانی که چشمشان به خارجِ مرزهاست ظرفیت‌های داخلی را نمی‌بینند و طبعا برای استفاده از آن‌ها برنامه‌ریزی نمی‌کنند؛ جمهوری اسلامی نشان داده بدون تکیه به بیگانگان می‌تواند پیش برود و پیش رفته است. در آینده هم به حول و قوۀ الهی ملت ایران اجازه نخواهد داد سرنوشتش را دیگران بنویسند.

جمهوری اسلامی نشان داده بدون تکیه به بیگانگان میتواند پیش برود

حضرت آیت الله خامنه‌ای مطرح کردند:‌ جمهوری اسلامی نشان داده بدون تکیه به بیگانگان میتواند پیش برود و پیشرفته است.ایشان همچنین با بیان اینکه از اول اعتقاد به تعامل با تمام دنیا الا یکی دو استثنا داشته‌ام، افزودند: هرکس به ایران قوی علاقه‌مند است باید در انتخابات شرکت کند.

آنکه تصور کند بدون لطف آمریکا نمیتوان قدم از قدم برداشت او خوب مدیریت نخواهد کرد

ایشان همچنین به نامزدها توصیه داشتند و بیان کردند: نامزدها با خداوند خود عهد کنند که اگر موفق شدند؛ از افرادی که ذرّه‌ای با انقلاب فاصله دارند استفاده نکنند.

حضرت آیت الله خامنه‌ای افزودند: آنکه تصور کند بدون لطف آمریکا نمیتوان قدم از قدم برداشت او خوب مدیریت نخواهد کرد.

مرتبط ها
نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top