تاریخ انتشار: سه شنبه 1403/04/05 - 14:15
کد خبر: 508772

قاضی‌زاده در مناظره پنجم: ۱۴ اقدام اجرایی را با قوت انجام می‌دهم

قاضی‌زاده هاشمی نامزد چهاردهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری در مناظره صداوسیما، گفت: در صورت کسب آرای مردم ۱۴ اقدام اجرایی را باقوت انجام می‌دهم.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران»؛ ، قاضی‌زاده هاشمی نامزد چهاردهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری در مناظره صداوسیما، گفت: در صورت کسب آرای مردم ۱۴ اقدام اجرایی را باقوت انجام می‌دهم.

مشکلات اقتصادی را باید ریشه‌ای و فوری حل کنیم

نامزد چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری، گفت:‌ در مواجهه با هر بیماری اولین باید شرایط بیماری را تثبیت و دردش را تسکین کنیم و سپس به سمت حل بیماری برویم. درباره مشکلات اقتصادی هم همین  کار را باید بکنیم. باید افزایش رشد اقتصادی را جدی پیگیری کنیم اما اقدامات فوری هم برای تأمین حداقل رفاه برای خانواده‌های ایرانی خواهیم داشت.وی افزود: اجازه نمی‌دهم دریافتی حقوق‌بگیران از تورم جا بماند. تبدیل وضعیت نیروهای شرکتی را اجرایی می‌کنم.

ازدواج جوانان را با ایجاد اعتبار یک میلیاردتومانی تسهیل خواهیم کرد.  سهم خانواده‌های ایرانی از برق، گاز و بنزین را به طور برابر به خودشان می‌دهیم.قاضی‌زاده هاشمی گفت:‌ راه شهید رئیسی را در پروژه‌های ساخت واحد مسکونی ادامه می‌دهیم. اجازه نمی‌دهم در کشور مسکن نساختن افتخار شود. مقابلۀ مافیای خودرو می‌ایستم و واردات خودروی نو و کارکرده را آزاد می‌کنم.

دیوار سخت سربازی اجباری را برای همیشه از مقابل جوانان ایرانی برمی‌دارم.وی افزود: سهم خانواده‌های ایرانی را به طور برابر از برق و گاز و بنزین به خود آنها واگذار خواهیم کرد.  اجازه نمی‌د‌هیم دوباره آبان ۹۸ تکرار شود. ستاد آقای پزشکیان در اختیار افرادی است که متعلق به دولتی بودند که همان ماجرای بنزین ۹۸ را رقم زدند.

نامزد چهاردهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری گفت: راه شهید رئیسی را برای ساخت ۲ میلیون و ۶۰۰ هزار مسکن ادامه خواهم داد. تا سال دوم دولتم کلید تمام این ۲ و نیم میلیون مسکن را به صاحبانشان تقدیم می‌کنم. تجربه مسکن مهر را و نیز افتخار مسکن نساختن یک دولت را تکرار نمی‌کنیم. مقابل مافیای خودرو می‌ایستم. واردات خودروهای نو و کارکرده را آزاد می‌کنیم.

بخش اساسی اداره کشور را به زنان می‌سپاریم

قاضی زاده هاشمی در ادامه مناظره گفت: بقیه برنامه هایم را عرض می کنم: اجازه نمیدهیم شرایط اقتصادی کشور تفریح و گردش را از سبد خانوارهای ایرانی حذف کند. فرهنگ کارت با اعتبار سالانه مشخص در اختیار خانواده ها قرار می گیرد تا از خدمات فرهنگی و سفر استفاده کنند.

وی افزود: تکمیل یا واگذاری پروژه های نیمه تمام دولت شهید رئیسی نسبت به مردم استانهای مختلف. لایحه نظام  جامع رسانه های عمومی را به مجلس می فرستیم. لایحه ای که در چند دولت معطل مانده است. موضوع محدود کردن منتقدین را جمع می کنیم.قاضی زاده هاشمی گفت: اجازه نخواهیم داد تفریح و گردش از سبد خانواده ایرانی حذف شود. کارت خانوادهه ایرانی با اعتبار مشخص در اختیار تمام خانواده‌ها قرار خواهد گرفت تا به انتخاب خودشان برای تفریح از آن استفاده کنند.

وی افزود: اجازه نخواهیم داد پروژه‌های روی‌زمین‌مانده‌ای که با همت دولت سیزدهم احیا شده بود به وضع قبلی برگردد. بخش اساسی اداره کشور را به زنان می‌سپاریم.قاضی زاده هاشمی عنوان کرد: توسعه اینترنت و تغییر مبنای فیلترینگ را دنبال می کنیم تا اینترنت پرسرعت و امن تامین شود.

با بازار مکاره فیلترشکن چیزی به نام فیلترینگ وجود ندارد؛ ظاهراً مساله فقط بازار فیلترشکن بوده است. قائم مقام ستاد آقای روحانی فرمانده شات داون اینترنت بود. وی افزود: مبنای فیلترینگ را تغییر می‌دهیم؛ باوجود بازار مکاره فیلترشکن‌فروشی چیزی به‌نام فیلترینگ وجود ندارد. سند شش‌دانگ سیاه‌ترین کارنامه و سلاخی اینترنت به‌نام دولت روحانی ثبت شده است.

مرتبط ها
نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
تقلای جدید آمریکا برای آتش‌بس در غزه
جزئیات جدید از حمله اشرار مسلح به خودروی حامل صندوق اخذ رأی
رئیس مجلس نمایندگان آمریکا: کابینه باید به فکر برکناری بایدن باشد
برنامه سفر سرمربی جدید پرسپولیس به ایران
آمارهای هولناک از تسلیحات سنگین اهدایی آمریکا به تل آویو
موفقیت‌های چشمگیر دولت رئیسی به روایت روزنامه شرق
وقاحت سرسپردگان آمریکا در تحریم انتخابات
انزوا همان دوره دو برابر شدن تحریم‌ها با برجام بود
صفحه نخست روزنامه‌های شنبه ۹ تیر
گفت و شنود/ چه خبرته؟!
کاندیدای پیروز انتخابات ریاست جمهوری باید چقدر رأی بیاورد؟
حماسه مردم سالاری/ تلاش ناکام ضد انقلاب و سلطنت‌طلبان در برابر اراده ملی
چگونه از مبلمان منزل خود مراقبت کنیم؟
اصولی‌ترین نورپردازی تجاری چه ویژگی‌هایی دارد؟
نبایدهای انتخابات
نامزدهای جبهه انقلاب اجماع کنند تا راه شهید رئیسی ادامه داشته باشد
اگر نیاز به اجماع باشد، نامزدهای انقلابی باید به آن توجه کنند/ نامزد اصلح انقلابی نگاه ابزاری به مذاکره دارد
برجام برای ایران گران تمام شد/ ملت ایران نباید به عقب بازگردد/ نگاه تمدنی به حکمرانی و ولایت محوری شاخصه نامزد اصلح
نظر مداح مشهور در خصوص نامزد اصلح + عکس
فرصت آزمون و خطا نیست/ دلسوزان کشور در فکر اجماع باشند
رجانیوز اصل پیام توهین‌آمیز به عبدالحمید و اهل سنت را در کانال تلگرام منتشر کرد
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top