تاریخ انتشار: چهارشنبه 1403/04/06 - 09:55
کد خبر: 508808

واکنش سرپرست مدیرعاملی باشگاه استقلال به نقل و انتقالات آبی‌ها

واکنش سرپرست مدیرعاملی باشگاه استقلال به نقل و انتقالات آبی‌ها

سرپرست مدیرعاملی باشگاه استقلال در خصوص آخرین وضعیت این تیم در بازار تابستانی صحبت‌هایی را بیان کرد.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران»؛ فرشید سمیعی، سرپرست مدیرعاملی استقلال در خصوص آخرین وضعیت این تیم در بازار تابستانی گفت: نقل و انتقالات که همیشه دغدغه بزرگ هواداران بوده است، در حال حاضر در جریان است. باشگاه به دلایل مختلف تلاش کرده تا در سکوت خبری، این قضیه را دنبال کند.

وی در مورد اینکه همین سکوت باعث افزایش فشارها در فضای مجازی بر باشگاه شده است، پاسخ داد: دستورالعمل و آیین نامه‌های نقل و انتقالاتی جدیدی که تصویب شده، باعث گردیده حتی قراردادهایی که هفته قبل منعقد شده، اکنون باطل شده و قابلیت ثبت ندارد.

سمیعی اضافه کرد: چیزی عقب نیفتاده چون قوانین در همین روزهای گذشته تغییر پیدا کرده و جدیداً ابلاغ شده است و حتی ممکن است فرمت قراردادی یکسانی تهیه شود و تمام تیم‌ها با فرمت مشابهی قراردادها را امضا کنند. به همین دلیل نمی‌شد خیلی کار زیادی انجام داد. البته باشگاه استقلال خیلی منظم و فعال مذاکراتش را پیش برده است.

او ادامه داد: برای اینکه در سکوت خبری و کمترین حواشی مذاکرات صورت بگیرد و باشگاه دچار افزایش قیمت تصاعدی بازیکنان نشود، جلسات در جایی برگزار شده که از لحاظ خبری ایمن باشد. مذاکرات در حال انجام است، ان شالله تیمی در خور شأن و شایستگی باشگاه استقلال تشکیل خواهد شد.

وی در مورد موضع هواداران درخصوص تداوم حضور نکونام در استقلال و پاک کردن کامنت‌ها زیر پیج رسمی باشگاه می‌گوید: من همچین چیزی را ندیده ام و نخوانده ام. با توجه به اینکه آقای نکونام قرارداد سه ساله‌ای امضا کرده بودند، طبعاً قرارداد ایشان ادامه پیدا کرده و در خدمت ایشان خواهیم بود.

سمیعی درباره مذاکرات با استراماچونی و سرمربی تیم ملی ساحل عاج پاسخ داد: هیچ مذاکره رسمی از سوی باشگاه استقلال با هیچ کسی صورت نگرفت. هیچ پیشنهادی از سوی باشگاه استقلال به هیچ مربی ندادیم. ممکن است برخی افراد یک سری صحبت‌ها انجام داده و یا قیمت‌هایی گرفته باشند ولی از سوی باشگاه استقلال هیچ مذاکره رسمی صورت نگرفت.

سرپرست مدیرعاملی استقلال درباره اسامی که در فضای مجازی منتشر می‌شود ولی تناسبی با ساخت یک تیم سطح بالا برای رقابت در آسیا نیست، گفت: با توجه به بدهی‌هایی که باشگاه طی دو فصل اخیر متحمل شده، نهایتا باید بازیکنانی که مورد تأیید کارشناسان و سرمربی بوده، حفظ شوند و تیم در سایر پست‌ها ترمیم و تقویت شود.

وی در مورد اینکه آیا نکونام به وی لیست خروج داده است یا خیر، گفت: بله لیست خروج داده اند. نمی‌شود به طور دقیق گفت چند نفر در لیست حضور دارند، چون باید با توجه به تعداد بازیکنان ورودی، خروجی داشته باشیم. ایشان لیست بازیکنانی که باید جذب شوند را نیز تحویل داده اند ولی با فهرستی که در فضای مجازی پخش می‌شود تفاوت‌های اساسی دارد.

سمیعی در پایان و درخصوص اینکه آیا سیدحسین حسینی در استقلال ماندگار است یا خیر، گفت: ان شاءالله، به امید خدا. یک سری مذاکرات هست. ان شاءالله آن مذاکرات انجام شود، امیدوارم در خدمتشان باشیم.

مرتبط ها
نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
دولت آینده همسو با شهید آیت‌الله رئیسی روی کار بیاید
اعطای پایه‌های تشویقی و پژوهانه به سردبیران نشریات علمی
فیلم/ شهادت کودک ۹ ساله فلسطینی بر اثر سوءتغذیه(۱۶+)
منظومه ماهواره‌ای شهید سلیمانی با ۲۰ ماهواره پرتاب می‌شود
چند نکته در مورد مناظره جنجالی بایدن و ترامپ
تسلیت جلیلی در پی شهادت دو سرباز حین انتقال صندوق‌های رأی
افزایش دقت در امتیازدهی به رتبه‌ معلمان
تقدیر از عربستان برای همراهی در برگزاری انتخابات حجاج ایرانی
شانس ایران برای صعود مستقیم به جام جهانی ۵۰ - ۵۰ است
پیشنهاد اغواکننده پاری‌سن‌ژرمن برای جذب یامال
میانگین افتتاح ایستگاه‌های متروی تهران رکورد زد
زاکانی: جلیلی تنها مصداق اصلح است
دعوت شورای عالی اجماع نیروهای انقلاب برای حمایت از جلیلی
محسن رضایی: آمادگی جبهه انقلاب برای کمک به جلیلی فصل جدیدی از برادری نیروهای انقلاب است
انتخاب اصلح نیازمند مناظرات رو در رو
سخنگوی شورای نگهبان: نامزدها و مردم اگر شکایتی در مورد انتخابات دارند، اعلام کنند
تبلیغات دور دوم انتخابات ریاست جمهوری از فردا آغاز می‌شود
وحدت نیروهای جبهه انقلاب با اجماع حول سعید جلیلی/ با حمایت از جلیلی ادامه راه شهید رئیسی را محقق کنیم
جلوگیری از بازگشت به عقب و دوران سیاه گذشته میثاق جبهه متحد فعالان انقلاب است
جلیلی شهادت مدافعان آرای مردم در سیستان و بلوچستان را تسلیت گفت
امشب درباره تبلیغات تلویزیونی دور دوم تصمیم‌گیری می‌کنیم/ مناظره دو نفره هنوز قطعی نیست
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top