تاریخ انتشار: چهارشنبه 1403/04/06 - 16:58
کد خبر: 508869

منصوری:

برخی‌ها‌ وقت مردم را در مذاکرات بی‌فایده گرفتند

برخی‌ها‌ وقت مردم را در مذاکرات بی‌فایده گرفتند

رئیس ستاد انتخاباتی سعید جلیلی گفت: برخی که وقت مردم را در مذاکرات بی‌فایده گرفتند و فرصت کشور را تباه کردند امروز طلبکار شدند و باز همان ادعاها را تکرار می‌کنند.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران»، محسن منصوری معاون اجرایی نهاد ریاست‌جمهوری و مسئول ستاد سعید جلیلی در اجتماع انتخاباتی طرفداران  "سعید جلیلی" در مسجد جامع ساری ضمن قدردانی از حمایت مردم اهل بصیرت استان مازندران از نظام اسلامی و دولت انقلابی در همه مقاطع،  بر ضرورت تحقق مشارکت حداکثری در روز جمعه هشتم تیرماه تاکید کرد‌.

وی ضمن گرامی‌داشت یاد و نام همه شهدا و از جمله سیدالشهدای خدمت شهید آیت‌الله رئیسی گفت: کمتر از دو ماه قبل بود که در این استان به اتفاق شهید رئیسی مهمان مردم شریف مازندران بودیم و شما شاهد بودید از این سفر به سفری دیگر رفت تا آن سانحه رخ داد.

وی با اشاره به شهادت زودهنگام رئیس دولت سیزدهم گفت: ضایعه‌ای بزرگ برای ما و برای دولت بود و اگر رهبر معظم انقلاب فرمودند با حضور آیت‌الله رییسی، کارهای بزرگی در چند سال انجام می‌گرفت برابر عملکردی بود که آن شهید از خود برجای گذاشته بود اما به مشیت الهی راضی هستیم و خوشحالیم که وجود مبارک و نازنین رهبر معظم انقلاب و سایه ایشان بر سر ما و کشور برقرار است.

محسن منصوری ادامه داد: امروز ماموریت ما حفظ نظام است و همه ما باید در برابر جبهه کفر و استکبار بایستیم و خوشحال هستیم که مردم انتخاب کردند و با حضور چند ده میلیونی در تشییع جنازه شهید رییسی، بر ادامه و استمرار راه آن شهید بزرگوار تاکید کردند.

معاون اجرایی نهاد رئیس‌جمهوری ادامه داد: رهبر معظم انقلاب درخصوص رأی به نامزد ریاست‌جمهوری فرمودند  به کسی رأی بدهید که مومن به انقلاب اسلامی باشد و ما امروز بر همین اساس برادر بزرگوار سعید جلیلی را اصلح می‌دانیم.

وی تاکید کرد: من شخصاً با برخی از این نامزدها، سابقه دوستی و رفاقت دارم و با آنان کار کردم اما سعید جلیلی را امتداد و ادامه دولت شهید رییسی می‌دانم.

محسن منصوری ادامه داد: برخی که وقت مردم را در مذاکرات بی‌فایده گرفتند و فرصت کشور را تباه کردند امروز طلبکار شدند و باز همان ادعاها را تکرار می‌کنند.

وی همچنین گفت: برخی در تریبون‌ها حرف از این می‌زنند که سعید جلیلی انصراف داده است و به نفع فلان کاندیدا کنار خواهد کشید در حالی‌که من اینجا اعلام می‌کنم همه این موارد بازی‌های سیاسی است و جناب جلیلی تا انتهای مسیر هستند‌.

محسن منصوری در خاتمه افزود: در بین کاندیداهای موجود جناب آقای جلیلی بیشترین شباهت را به شهید رییسی دارند و ما هم این حمایت را تا سر صندوق‌های رأی در 8 تیر ادامه خواهیم داد.

مرتبط ها
نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
واکنش پورمحمدی به اعلام نتایج انتخابات
قدردانی مخبر از حضور مردم ایران در انتخابات
نشست مشترک رئیس ستاد انتخاباتی جلیلی، قالیباف، زاکانی و قاضی‌زاده
صداوسیما بعد از سال‌ها مناظره ۲ نفره برگزار می‌کند
مسکو: مجبوریم به پهپادهای آمریکا بر فراز دریای سیاه پاسخ دهیم
مشخص شدن زمان پخش مناظره‌های ۲ نفره نامزدها
رشد مشارکت مردم استان تهران در انتخابات ریاست جمهوری
جلیلی: به روستاها بروید و صدای ما را به آنها برسانید
تشکر سردار منتظرالمهدی از نامزدهای انتخابات برای ادای احترام به «شهدای جمهور پلیس»
دختر پاراکماندار ایران نایب قهرمان شد
سرعت اینترنت فیبر نوری مخابرات ایران ۱۰ برابر شد
افتتاح نمایشگاه الکامپ ۱۴۰۳ +عکس
تجمع خانواده اسرا در مقابل وزارت جنگ رژیم صهیونیستی
بازی فاجعه‌آمیز ایتالیا و باخت نیمه اول به سوئیس
باقری: ایران بزرگترین قربانی سلاح شیمیایی در تاریخ معاصر است
امشب درباره تبلیغات تلویزیونی دور دوم تصمیم‌گیری می‌کنیم
پیش‌ بینی قیمت طلا و سکه ۱۰ تیر ۱۴۰۳
انفجار در مرکز ژاپن
دولت آینده همسو با شهید آیت‌الله رئیسی روی کار بیاید
اعطای پایه‌های تشویقی و پژوهانه به سردبیران نشریات علمی
فیلم/ شهادت کودک ۹ ساله فلسطینی بر اثر سوءتغذیه(۱۶+)
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top