تاریخ انتشار: شنبه 1403/04/09 - 10:36
کد خبر: 509073

۲ شرط مهم درویش برای بازگشت بیرانوند

۲ شرط مهم درویش برای بازگشت بیرانوند

برخی از پیشکسوتان پرسپولیس با توجه به طرد شدن بیرانوند و توجه به جایگاه او در تیم ملی ایران تلاش زیادی برای متقاعد کردن درویش برای بازگرداندن بیرانوند کردند اما مدیرعامل پرسپولیس شروط مهمی را در این باره مطرح کرد.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران»؛ علیرضا بیرانوند با فسخ یکطرفه قرارداد خود با باشگاه پرسپولیس خواهان جدایی از این تیم شد تا همچون گذشته بحران جدیدی را برای این تیم در نقل و انتقالات تابستانی ایجاد کند.

تفاوت آشکار فسخ دوباره بیرانوند با پرسپولیس در پایان فصلی که این تیم قهرمانی در لیگ برتر را تجربه کرده بود نسبت به سری قبلی نوع واکنش هواداران و مدیران باشگاه بود.

این دروازه‌بان ملی پوش نه تنها حمایت طرفداران پرسپولیس را دریافت نکرد بلکه مغضوب آنها و مسؤولان باشگاه شد تا هیأت مدیره خواهان پیگیری حقوقی باشگاه در خصوص فسخ یکطرفه او شود.

با این حال برخی از پیشکسوتان پرسپولیس با توجه به طرد شدن بیرانوند و توجه به جایگاه او در تیم ملی ایران تلاش زیادی برای متقاعد کردن درویش برای بازگرداندن بیرانوند کردند اما مدیرعامل پرسپولیس شروط مهمی را در این باره مطرح کرد.

درویش که هیچ علاقه‌ای به بازگشت بیرانوند ندارد تنها در صورت عذرخواهی رسمی او و همچنین عدم افزایش مبلغ قراردادش بیش از سقف مجاز تعیین شده اعلام کرده است حاضر به پذیرش دوباره بیرانوند است.

دو خواسته‌ای که دروازه‌بان تیم ملی ایران هیچکدام را قبول نمی‌کند و با سفر به استانبول ترکیه نشان داده همچنان قصد پشت سر گذاشتن تعطیلات دور از حاشیه‌های مطرح شده را دارد. سفر بیرانوند به استانبول بی ارتباط با پیشنهاد جدی او از باشگاه تراکتور تبریز نیست.

محمدرضا زنوزی مالک باشگاه تراکتور تبریز که عنوان کرده بود دیگر قصد تیم‌داری ندارد بار دیگر با چرخش ۱۸۰ درجه‌ای قصد ادامه حیات مدیریت خود در ورزش را دارد. او بار دیگر تصمیم دارد مهره‌های کلیدی لیگ برتر را جذب کند که سه نفر از آنها پرسپولیسی هستند.

زنوزی پس از امضای توافق مالی با مهدی ترابی و دانیال اسماعیلی فر خواهان جذب بیرانوند شد که شروط مالی او نیز مورد موافقت بیرانوند قرار می‌گیرد.

مرتبط ها
نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
حسینیه معلی از ابتدای محرم پخش می شود
چرا مناظره زنده جلیلی و پزشکیان مهم است؟
تذکر نماینده مجلس به مسعود پزشکیان +فیلم
هشدار هواشناسی به کشاورزان کشور
جزئیات برگزاری مناظره‌ها مشخص شد +فیلم
وزیر صمت: خودروهای مشابه تولیدداخل وارد می‌کنیم
تولید نایلون
معاون وزیر نفت: شوک قیمتی بنزین راهکار رفع مشکل سوخت‌ نیست
سخنگوی شورای نگهبان: صحت انتخابات مرحله اول به تأیید شورای نگهبان رسید
جلیلی در جمع بازاریان: برای ۱۷ معضل اصلی بازار برنامه داریم
جدایی یک پرسپولیسی قطعی شد
پرسپولیس ۱۸۰ میلیارد تومان گرانتر از استقلال
مهاجم تیم ملی ایران در تور مورینیو
بیانیه جبهه پایداری درباره وحدت نیروهای انقلاب حول سعید جلیلی
اعتراض ایران به وزارت خارجه انگلیس +جزئیات
تصمیم باشگاه استقلال در مورد یامگا
جلیلی به بازار تهران رفت +فیلم
سریال معروف کره‌ای از سه‌شنبه در تلویزیون
چرا قالیباف امروز به مجلس نرفت؟
خواننده پاپ معروف از آمریکا به ایران بازگشت
وزیر آموزش و پرورش: مسمومیت سریالی دانش‌آموزان جنگ شناختی بود +فیلم
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top