تاریخ انتشار: یکشنبه 1403/04/10 - 18:34
کد خبر: 509251

ملت ایران آزمون بزرگ دیگری در جمعه آینده پیش‌ِرو دارد

 ملت ایران آزمون بزرگ دیگری در جمعه آینده پیش‌ِرو دارد

ز گفت: ملت بزرگ ایران آزمون بزرگ دیگری در جمعه آینده پیش‌ِرو دارد و یک بار دیگر مردم پای صندوق‌های رأی حضور خواهند یافت و نقش خود را در اقتدار ملی ایفا خواهند کرد.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران»، جلسه علنی امروز (یکشنبه دهم تیر ماه) مجلس شورای اسلامی دقایقی پیش به‌ریاست حمیدرضا حاجی‌بابایی نایب‌رئیس مجلس شورای اسلامی آغاز شد.

روح‌الله متفکر آزاد عضو هیئت رئیسه دستورکار این جلسه را به‌شرح ذیل قرائت کرد:

بررسی گزارش وزیر آموزش و پرورش درباره اتخاذ تدابیر لازم برای سال تحصیلی 1403 ـ 1402 با تأکید بر تأمین نیروی انسانی مورد نیاز، تعمیر واحدهای آموزشی و پاسخگویی به مطالبات معوقه معلمان و اجتناب از بروز مشکلات و وضعیت سال تحصیلی گذشته در دستور کار جلسه علنی امروز نمایندگان مجلس شورای اسلامی قرار دارد.

حمیدرضا حاجی‌بابایی در ابتدای این جلسه در نطق پیش از دستور خود بیان کرد: ملت ایران روز جمعه پای صندوق‌های رأی رفت و با رأی خود بار دیگر بر نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران تأکید کرد. چشم جهانیان روز جمعه به صندوق‌های رأی و حضور گسترده مردم بود.

وی در ادامه اظهار کرد: یکی از مهم‌ترین مؤلفه‌های اقتدار ملی حضور مردم پای صندوق رأی است، مؤلفه‌ای که اقتدار ملی را رقم می‌زند و اقتدار ملی نیز امنیت ملی را ایجاد خواهد کرد، این امنیت ملی است که پیش‌شرط اقتصاد پویا و رفع مشکلات مردم به‌شمار می‌رود، به همین دلیل از حضور ملت ایران تشکر می‌کنم، از عوامل اجرایی و نظارتی و همه کسانی که در این انتخابات شرایط را فراهم کرده‌اند تا مردم پای صندوق رأی بیایند و همه کاندیداها که شرایط حضور مردم را فراهم کرده‌اند قدردانی می‌کنم.

نایب‌رئیس مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: ملت بزرگ ایران آزمون بزرگ دیگری در جمعه آینده پیش‌ِرو دارد و یک بار دیگر مردم پای صندوق‌های رأی حضور خواهند یافت و نقش خود را در اقتدار ملی ایفا خواهند کرد، از همه ملت ایران استدعا دارم که با حضور گسترده خود دولت آینده را برای رفع مشکلات و معضلات کمک کنند و دولت با پشتوانه مردمی تشکیل شود که بتواند مشکلات جامعه را حل کند. امیدوارم همه ما حضور گسترده‌ای در انتخابات داشته باشیم و بار دیگر بر نظام جمهوری اسلامی ایران پافشاری کنیم.

مرتبط ها
نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
شهادت ۳ رزمنده مقاومت اسلامی لبنان
حضور سعید جلیلی در زورخانه شهدای کن
همگی وظیفه داریم از جلیلی حمایت کنیم
اعلام حمایت حزب مؤتلفه از جلیلی
انفجار در ازمیر ترکیه
استقلال منتظر حسینی می‌ماند؟
هر کس به محیط زیست احترام نگذارد آدم نیست
انتشار تصویر مدارک هویتی در فضای مجازی ممنوع است
حمایت از جلیلی بر همه ما فرض واجب است
هزینه احداث هر کیلومتر مترو ۳ هزار میلیارد تومان
علیرضا منادی رئیس کمیسیون آموزش مجلس شد
کمپین‌های انتخابات در دور دوم
دلیل حضور عبدی در باشگاه پرسپولیس چه بود؟
قانونی که رئیس ستاد پزشکیان "به‌ضرر ملی" می‌خواند، چیست؟
گردهمایی اساتید درس معارف دفاع مقدس و مقاومت برگزار شد
احتمال تمدید ستاره‌های سپاهان با خروج مورایس!
۲۰ تیر؛ اولین جلسه رسیدگی به شکایت پرسپولیس از بیرانوند
آخرین جزئیات از تصحیح برگه‌های امتحانات نهایی
ملت ایران آزمون بزرگ دیگری در جمعه آینده پیش‌ِرو دارد
هوای تهران ناسالم شد
حسینیه معلی از ابتدای محرم پخش می شود
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top