تاریخ انتشار: دوشنبه 1403/04/11 - 23:09
کد خبر: 509350

۸۰۰ واحد نهضت ملی مسکن تا پایان سال در اسلامشهر افتتاح می شود

۸۰۰ واحد نهضت ملی مسکن تا پایان سال در اسلامشهر افتتاح می شود

اسلامشهر- فرماندار اسلامشهر در جریان بازدید از روند اجرای پروژه‌های نهضت ملی مسکن عدل آباد گفت: ۸۰۰ واحد نهضت ملی مسکن تا پایان سال در اسلامشهر افتتاح می شود.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران»؛ حسین حبیبی بعد از ظهر دوشنبه در بازدیدی از روند اجرای پروژه نهضت ملی مسکن عبدل آباد که با حضور معاون عمرانی فرماندار، شهردار، مدیر راه و شهرسازی جنوب غرب استان تهران و رؤسای ادارات آب، برق و گاز نیز حضور داشتند با اشاره به گلایه مندی های مردم از کندی و تأخیر در اجرای این دو پروژه اظهار داشت: بحمدالله با پیگیری‌ها و تلاش‌های صورت گرفته در ماه‌های اخیر شاهد روند رو به رشد این پروژه‌ها در شهرستان هستیم.

وی با بیان اینکه ساخت دو هزار و ۶۸۰ واحد نهضت ملی مسکن در عدل آباد آغاز شده و پیمانکاران مربوطه در حال کار هستند، افزود: پیگیری‌های لازم صورت گرفت تا با صدور سند تک برگ مربوط به این پروژه از سوی اداره ثبت اسناد و املاک، پرداخت تسهیلات بانکی مربوط به این پروژه نیز در اسرع وقت انجام شود تا روند ساخت این واحدها با سرعت بیشتری تداوم یابد.

فرماندار اسلامشهر ادامه داد: هماهنگی‌های لازم نیز صورت گرفت تا ادارات خدمات رسان انشعابات کارگاهی مورد نیاز این پروژه را در کمترین زمان ممکن متصل کنند.

وی همچنین در خصوص آخرین وضعیت پروژه ۸۰۰ واحدی شهید حاج قاسم سلیمانی واوان نیز گفت: عملیات اجرایی ۲۰۰ واحد از این پروژه تقریباً به پایان رسیده و در صورت تکمیل ارائه انشعابات توسط ادارات خدمات رسان، طبق اعلام مدیریت راه و شهرسازی تا شهریورماه شاهد آغاز بهره برداری از این ۲۰۰ واحد خواهیم بود.

رئیس شورای مسکن اسلامشهر همچنین به پیشرفت ۵۸ درصدی ۶۰۰ واحد مسکونی دیگر پروژه شهید سلیمانی واوان نیز اشاره کرد و ادامه داد: با رفع موانع پرداخت تسهیلات بانکی به این پروژه در حال حاضر روند ساخت این واحدها نیز در حال انجام است و طبق اعلام مسئولان راه و شهرسازی تا پایان امسال این ۶۰۰ واحد نیز تحویل مردم خواهد شد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود به اهمیت تأمین سرانه‌های پروژه‌های در دست ساخت بویژه سرانه‌های آموزشی پرداخت و گفت: قطعه زمینی با کاربری آموزشی در مجاورت پروژه ۸۰۰ واحدی واوان برای ساخت واحدهای آموزشی مورد نیاز این پروژه تحویل اداره کل نوسازی مدارس استان خواهد شد.

فرماندار اسلامشهر اضافه کرد: اداره کل راه و شهرسازی غرب استان تهران می‌بایست به طور مرتب روند پیشرفت پروژه‌های در دست احداث شهرستان را به اطلاع مردم و متقاضیان این واحدها برساند.

مرتبط ها
نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
سود بازرگانی واردات گوشت صفر شد
رد ادعای ارزان‌فروشی نفت؛ ایران به ۱۷ کشور دنیا نفت صادر می‌کند
گزارش‌های حسابرسی مجموعه‌های شهرداری به‌روزرسانی شد
وزیر آموزش و پرورش: برای مهر امسال به ۱۷۶ هزار معلم نیاز داریم
ادای احترام سعید جلیلی به «گلونی» در بدو ورود به لرستان +عکس
امیر حیدری: حضور در انتخابات مصداق عینی امر به معروف در جامعه اسلامی است
جلیلی بعد از مناظره: جهش کشور جز با ایفای نقش همه ممکن نیست
ویژگی ها و کاربردهای ترانسمیتر دما
سخنگوی دولت: نرخ رشد نقدینگی در دولت شهید رئیسی حدوداً نصف شد
کاربردهای دیزل ژنراتور
نامه رئیس ستاد انتخاباتی جلیلی به دادستان کل کشور + عکس
هیچ داوطلب متقلبی وارد دانشگاه نخواهد شد
اخذ رأی نزدیک به ۹۸ هزار ایرانی خارج کشور
کنایه جلیلی به پزشکیان در بین هوادارانش در خرم آباد +فیلم
وزیر علوم اعضای شورای مرکزی دانشگاه علمی کاربردی را منصوب کرد
محکومیت سنگین استقلال با شکایت بازیکن سپاهان
ویژگی و کاربردهای پی ال سی
آمار غلط پزشکیان درباره آمار رشد نقدینگی در دولت سیزدهم
اصول و کاربرد ترانسمیتر فشار
کارت نوبت دوم آزمون سراسری‌ سال ۱۴۰۳ از ۱۷تیر منتشر می‌شود
نوبت دوم کنکور سراسری‌ ۱۴۰۳ در روزهای ۲۱ و ۲۲ تیر برگزارمی شود
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top