تاریخ انتشار: دوشنبه 1403/04/11 - 23:25
کد خبر: 509354

مردم با مشارکت حداکثری در انتخابات خون شهدا را پاس بدارند

مردم با مشارکت حداکثری در انتخابات خون شهدا را پاس بدارند

شهرکرد-جانشین ریاست سازمان بسیج مستضعفین گفت: مردم عزیز ما باید با حضور و مشارکت حداکثری خود در انتخابات برای تعیین بالاترین مقام اجرایی کشور، خون پاک شهیدانی همچون فرهاد جلیل را پاس بدارند.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران»؛ سرباز وظیفه انتظامی فرهاد جلیل از فرزندان شهرستان لردگان به همراه گروهان یکم مرزبانی ابراهیم مرمزی روز شنبه ۹ تیرماه بر اثر حمله اشرار مسلح به خودرو حامل صندوق اخذ رأی در منطقه جکیگور این استان به شهادت رسیدند که پیکر این سرباز سرافراز فراجا امروز با حضور اقشار مختلف مردم، مسئولین، خانواده معظم شهدا و نیروهای نظامی و انتظامی در شهر لردگان تشییع شد.

سردار قاسم قریشی جانشین رئیس سازمان بسیج مستضعفین در این مراسم با گرامیداشت یاد و نام شهدا بویژه شهید ابراهیم جلیل، ۲۵۰۰ شهید استان چهارمحال و بختیاری و شهدای شاخص کشوری این استان شهیدان الیاس ارجمند و ظفر خالدی، گفت: در دوران انقلاب و هشت سال دفاع مقدس بیش از ۲۳۰ هزار شهید تقدیم کرده‌ایم. وی افزود: جوانان غیور ما برای دفاع از تمامیت ارضی، انقلاب و امنیت مردم پای در جبهه گذاشتند و حماسه آفرینی رزمندگان ما در تاریخ ۴۰۰ سال گذشته ایران بی سابقه است.

جانشین رئیس سازمان بسیج مستضعفین ادامه داد: بخش‌های مهمی از کشور ما به واسطه بی لیاقتی شاهان قاجار و پهلوی از ایران عزیز جدا شد و تنها بعد از انقلاب به خاطر فداکاری جوانان و رزمندگان ما تمامیت ارضی کشور حفظ شده و نگذاشتند حتی یک وجب از خاک کشور جدا گردد. وی، خاطرنشان کرد: اقتدار نیروهای مسلح و قدرت توان بازدارندگی کشور، توطئه‌های دشمنان را نقش برآب کرده است.

سردار قاسم قریشی، دستاوردهای بعد از انقلاب اسلامی و پیشرفت‌های حاصله در عرصه‌های مختلف بویژه علمی و پزشکی و بهداشت و درمان که قبل از انقلاب ۱۰۰ درصد وابسته بودیم را یادآوری کرد و گفت: جز پنج کشور اول دنیا بودیم که در زمان کرونا به جمع سازندگان واکسن کرونا پیوستیم. ساخت پالایشگاه و پتروشیمی‌ها و امروز جمهوری اسلامی در این زمینه جز ۵کشور اول دنیاست. جمهوری اسلامی در ساخت تجهیزات نظامی جز چند کشور اول است که به برکت ایستادگی و مقاومت مردم به دست آمده است.

وی، با یادآوری موفقیت عملیات وعده صادق در پاسخ به جنایات رژیم صهیونیستی، افزود: ناکارآمدی سیستم دفاعی و پدافندی قدرت‌های برتر دنیا در برابر تجهیزات نظامی پیشرفته و مدرن موشکی و پهپادی ایرانی باعث افتخار کشور است که مرهون خون پاک شهداست.

سردار قریشی تصریح کرد: امروز آمریکایی‌ها و اروپایی‌ها التماس می‌کنند که مبادا ایران به روسیه موشک و پهپاد بدهد. وی در پایان با اشاره به اینکه دشمنان امنیت کشور را هدف گرفته‌اند، گفت: مردم عزیز ما باید با حضور و مشارکت حداکثری خود در انتخابات برای تعیین بالاترین مقام اجرایی کشور، خون پاک شهیدانی همچون فرهاد جلیل را پاس بدارند.

مرتبط ها
نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
سنسور فشار چیست؟
راهنمای جامع برای داشتن پوستی سالم و درخشان
۳۳۰۰ استاد دانشگاه‌ در دولت روحانی اخراج و بازنشسته شدند
برگزاری جشن فارغ التحصیلی دانشجویان علوم پزشکی در حرم مطهر رضوی
تعداد فوتی های زائران ایرانی در حج به ۲۵ نفر رسید
نظر همسر شهید مهدی باکری درباره پزشکیان +فیلم
تکذیب افزایش چاپ پول در دولت شهید رئیسی
تفاوت کلید مینیاتوری و کلید اتوماتیک
داکت اسپلیت چیست؟
ادعای پزشکیان رد شد؟/ ماجرای اخراج چند دانشجو از دانشگاه علوم پزشکی تبریز
مرخصی کارمندان و کارگران در قانون کار چگونه محاسبه می شود؟
رگبار و رعد و برق در تهران و ۹ استان دیگر
شرط و شروط بیرانوند برای بازگشت به پرسپولیس
راهکارها و نکات کلیدی زیبایی پوست
روش‌های آموزش زبان
رد پیشنهاد پرسپولیس و شوکه کردن مدیران استقلال
مزارعی: بزرگترین ترس ما بازگشت به دهه سیاه نود است/ پارسا: همه ما، همدل برای پیروزی جبهه انقلاب تلاش کنیم
لغو قرارداد ستاره‌های پرسپولیس با تراکتور
اولین مربی ایرانی در لیگ فوتبال عربستان/ پیشنهاد جدید رسید
اگر گرمازدگی را سریع درمان نکنید می تواند منجر به مرگ شود
واکنش مداخله جویانه آمریکا درباره انتخابات ریاست جمهوری ایران
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top