تاریخ انتشار: سه شنبه 1403/04/12 - 00:11
کد خبر: 509365

مالک شریعتی‌نیاسر:

اگر دولت شهید رئیسی نبود وعده صادق اتفاق نمی‌افتاد

اگر دولت شهید رئیسی نبود وعده صادق اتفاق نمی‌افتاد

مالک شریعتی‌نیاسر: اگر دولت شهید رئیسی در رأس دولت سیزدهم نبود هرگز وعده صادق اتفاق نمی‌افتاد.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران»، مالک شریعتی‌نیاسر: اگر دولت شهید رئیسی در رأس دولت سیزدهم نبود هرگز وعده صادق اتفاق نمی‌افتاد.

مالک شریعتی‌نیاسر امروز (دوشنبه ۱۰ تیرماه) در جمع هواداران سعید جلیلی در زنجان با اشاره به اینکه بایستی مسیری را انتخاب کرد که با طرح‌ریزی کلان انقلاب همسو و هم مسیر باشد، اظهار کرد: اقتداری که ایران در سیاست خارجی در دولت سیزدهم به‌دست آورد قابل قیاس با دوره قبلی نیست.

وی با اشاره به قدرت ایران در منطقه، افزود: مقام معظم رهبری در جریان حمله به اسرائیل فرمودند که نه جنگ می‌کنیم نه مذاکره و این نشان‌دهنده اقتدار نظام جمهوری اسلامی ایران در جهان بود.

شریعتی‌نیاسر با بیان اینکه دولت شهید رئیسی به جای دولت‌داری، مردم‌داری کرد، ادامه داد: این شخصیت بزرگوار کمتر پشت میز و پشت شیشه‌ دودی ماشین دیده می‌شد و همیشه میان مردم حاضر بود و در نهایت هم شهیدجمهور شد؛ چرا  که خادم جمهور بود.

وی اضافه کرد: شهید رئیسی مردم را فدای بی‌تدبیری خود نکرد، ولی دیدید در سبد کالا، کرونا، رشد اقتصادی، صادرات و هزاران مسئله دیگر چه بی‌تدبیری‌ها و زیان‌هایی برای مملکت در دولت قبلی رخ داد.

او با اشاره اینکه سیاست خارجی بایستی همسو با سیاست‌های مقام معظم رهبری باشد، یعنی تقابل بین سیاست خارجه با تدابیر مقام معظم رهبری مسئله‌ساز است، اذعان کرد: در برهه‌ای هستیم که نبایست به عقب برگردیم.

وی با اشاره به اینکه همراهان و حامیان ستاد مسعود پزشکیان مسائلی همچون دیوارکشی و اتهامات دیگری را به جلیلی نسبت می‌دهند، بیان کرد: یکی از وزرای دولت روحانی در صفحه مجازی خود نوشته بود که نگذارید طالبان بر کشور حاکم شوند؛ این علاوه بر بار سیاسی، توهین به رأی ۹ میلیون و ۷۰۰ هزار رأی‌دهنده به سعید جلیلی است.

نماینده مردم تهران و شمیرانات در خانه ملت با بیان اینکه دهه ۹۰ دوره‌ از دست‌رفته‌ای است که باید درس عبرت شود، ابراز کرد: در این دوره،  میانگین رشد اقتصادی و نرخ سرمایه‌گذاری صفر بود و تورم ۶۰ درصدی و کاهش صادرات از دستاوردهای این دولت ۸ ساله بود.

شریعتی‌نیاسر با اشاره به تغییر تورم در دولت شهید رئیسی و رشد ۵.۷ درصدی اقتصاد، تشریح کرد: در دهه ۹۰ فرصت طلایی نیروگاه‌سازی را از دست دادیم. این ناترازی انرژی محصول بی‌تدبیری همان دوره است.

وی با اشاره به قرارداد ۴ هزار مگابایتی نیروگاه‌ها در دولت سیزدهم، بیان کرد: شهید رئیسی آینده‌فروشی نکرد، کاهش روابط تجاری با کشور عراق و ترکمنستان که در اوایل دهه ۹۰ از فرصت‌های مناسبی بود که دولت  دوازدهم فرصت‌سوزی کرد.
 
شریعتی‌نیاسر در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه سعید جلیلی سالم و پاک‌دست است، افزود: این کاندیدای تحت دولت در سایه، اشراف خوبی به مسائل راهبردی کشور دارد.

وی افزود: سعید جلیلی استخوان‌بندی دولت شهید رئیسی را حفظ خواهد کرد و توان جمع‌بندی بین نظرات مختلف دارد.
 
این‌ نماینده مجلس با بیان اینکه عدم صداقت و تناقض در صحبت‌ها و نداشتن برنامه مدون را از کاندیدای مقابل دیدیم، خاطرنشان کرد: حضور حداکثری مردم و انتخاب اصلح که مدافع جریان انقلاب است حائز اهمیت است.

مرتبط ها
نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
سنسور فشار چیست؟
راهنمای جامع برای داشتن پوستی سالم و درخشان
۳۳۰۰ استاد دانشگاه‌ در دولت روحانی اخراج و بازنشسته شدند
برگزاری جشن فارغ التحصیلی دانشجویان علوم پزشکی در حرم مطهر رضوی
تعداد فوتی های زائران ایرانی در حج به ۲۵ نفر رسید
نظر همسر شهید مهدی باکری درباره پزشکیان +فیلم
تکذیب افزایش چاپ پول در دولت شهید رئیسی
تفاوت کلید مینیاتوری و کلید اتوماتیک
داکت اسپلیت چیست؟
ادعای پزشکیان رد شد؟/ ماجرای اخراج چند دانشجو از دانشگاه علوم پزشکی تبریز
مرخصی کارمندان و کارگران در قانون کار چگونه محاسبه می شود؟
رگبار و رعد و برق در تهران و ۹ استان دیگر
شرط و شروط بیرانوند برای بازگشت به پرسپولیس
راهکارها و نکات کلیدی زیبایی پوست
روش‌های آموزش زبان
رد پیشنهاد پرسپولیس و شوکه کردن مدیران استقلال
مزارعی: بزرگترین ترس ما بازگشت به دهه سیاه نود است/ پارسا: همه ما، همدل برای پیروزی جبهه انقلاب تلاش کنیم
لغو قرارداد ستاره‌های پرسپولیس با تراکتور
اولین مربی ایرانی در لیگ فوتبال عربستان/ پیشنهاد جدید رسید
اگر گرمازدگی را سریع درمان نکنید می تواند منجر به مرگ شود
واکنش مداخله جویانه آمریکا درباره انتخابات ریاست جمهوری ایران
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top