تاریخ انتشار: سه شنبه 1403/04/12 - 12:03
کد خبر: 509424

جلیلی بعد از مناظره: جهش کشور جز با ایفای نقش همه ممکن نیست

جلیلی بعد از مناظره: جهش کشور جز با ایفای نقش همه ممکن نیست

نامزد چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری اظهار داشت: اگر ما صحبت می‌کنیم از پیشرفت و جهش کشور این ممکن نیست مگر با ایفای نقش پرشکوه همه ایرانی‌ها.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران»؛ سعید جلیلی نامزد چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری پس از مناظره اول انتخابات دوره دوم اظهار داشت: مردم می‌خواهند یک انتخاب بزرگ انجام بدهند؛ به هر حال ۴ سال آینده و سرنوشت کشور خیلی مهم است که چه رویکردی قرار است سکان کشور را در دست بگیرد؛ با چه نگاهی، با چه توصیفی از موضوعات، با چه برنامه‌هایی و با چه افقی و اینکه چه هدفی را دنبال می‌کند و چقدر آمادگی دارد برای اینکه این انجام بشود.

وی اضافه کرد: بنده فکر می‌کنم امشب بحث‌های خیلی خوبی شد شاید مردم ما از این موضوعات بهتر بتوانند استفاده کنند برای آن تصمیمی که می‌خواهند بگیرند.

جلیلی ادامه داد:‌ امروز همه ایران وطن ما است و همه ایران سرای ما است و همه ایرانی‌ها باید نقش پرشکوه خودشان را ایفا کنند در این مسیر و در آینده کشور.

وی مطرح کرد: پیشرفت و جهش کشور ممکن نیست مگر با ایفای نقش پرشکوه همه ایرانی‌ها؛ زن، مرد،حرفتان جوان، پیر و اقوام مختلف همه باید بیایند در این عرصه حضور پیدا کنند.

این نامزد انتخاباتی تاکید کرد: با عزیزانی که به هر دلیلی در روز جمعه قبل در انتخابات شرکت نکردند روی صحبتم با آنها است که کشور از آن خود شماها است شما باید دیده بشوید رأیتان باید دیده بشود و  باید شنیده بشود.

وی گفت: این افراد در برخی از بخش‌های ما متاسفانه در رسانه و یا در تصمیم‌ها و رویکردها مورد توجه قرار نمی‌گیرند مانند کارگران، زنان خانه‌دار و سرپرست خانوار  و زنان بد سرپرست و برخی از اقشار، روستاییان و کارگران ما اکنون بحث خیلی جدی مطرح می‌شود که همین کارگران شرکتی بیان می‌کنند.

جلیلی تاکید کرد: ما برای مباحث اقتصادی موضوعاتی را جمع‌بندی کردیم بر اساس خواسته‌های شما و انشالله در برنامه‌ها و فردا شب نیز ارائه خواهیم کرد، فردا در خدمت مردم لرستان خواهم بود و با مردم صحبت بیشتری خواهیم داشت؛ انشالله مجموعه این صحبت‌ها کمک کند به مردم عزیزمان هم برای یک مشارکت بیشتر هم بهترین تصمیمی که آینده کشور را به یک شکل شایسته تضمین کند.

مرتبط ها
نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
ردیاب زیر پوستی سگ
ساخت بتن سبک در خانه
بهترین قالیشویی کدام است؟
گران ترین پارچه چادر مشکی چیست؟
۹ روش انتقال پول از کانادا به ایران
انتخاب بهترین آجر مناسب برای نمای ساختمان
کنایه سنگین زاکانی به نزدیکان پزشکیان +فیلم
لاف روحانی برای پزشکیان درباره رشد ۱۴ درصدی اقتصاد/ پزشکیان روحانی را هم به اعدام تهدید می‌کند؟ +فیلم
پزشکیان علیه پزشکیان +فیلم
گشت ارشاد مصوبه کدام دولت بود؟!
آخوندی وزیر دولت آینده پزشکیان کیست؟ +فیلم
دولتمردان مسعود پزشکیان را بیشتر بشناسید +فیلم
تغییر موضع پزشکیان مثل آب خوردن !+فیلم
ازدواج، بهانه‌ای برای اغفال
اسرائیل ۸۶۷۲ دانش‌آموز و دانشجوی فلسطینی را به شهادت رسانده است
فرصت ۳ روزه بیرانوند و ترابی برای بازگشت به پرسپولیس!
پیروزی ترامپ یعنی پایان جنگ اوکراین
جلیلی: ملت کوچکترین جسارت را به سردار سلیمانی بر نمی‌تابد
طوفان دانشجوی ترک زبان علیه پزشکیان +فیلم
شکایت بهادری جهرمی از محسن برهانی
تفاوت قیمت ورق روغنی و ورق سیاه چیست؟
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top