تاریخ انتشار: سه شنبه 1403/04/12 - 12:06
کد خبر: 509425

امیر حیدری: حضور در انتخابات مصداق عینی امر به معروف در جامعه اسلامی است

امیر حیدری: حضور در انتخابات مصداق عینی امر به معروف در جامعه اسلامی است

فرمانده نیروی زمینی ارتش با بیان اینکه مهم‌ترین کار در زمانه امروز، اهتمام به مسئله امر به معروف است، گفت: حضور در دور دوم انتخابات ریاست جمهوری، مصداق عینی ترویج و تحکیم امر به معروف در جامعه اسلامی است.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران»؛ امیر کیومرث حیدری، فرمانده نیروی زمینی ارتش، در جمع کارکنان ستاد نیروی زمینی ارتش گفت: مهم‌ترین کار در زمانه امروز، اهتمام به مسئله مقدس امر به معروف است؛ بدین معنا که امر به معروف را می توان به منزله ادای تکالیف، بیان حقایق و انجام وظایف به روش و شیوه پسندیده و معقول دانست.

وی افزود: حضور حداکثری و انتخاب اصلح‌ترین فرد را می‌توان به مثابه تحقق مسئله مهم و ضروری امر به معروف در نظر گرفت تا تمامی اقدامات و فعالیت‌ها، در راستای تقویت و تثبیت این فریضه مهم الهی و انجام تصمیمات خوب، دقیق و به موقع صورت گیرد.

فرمانده نیروی زمینی ارتش، شعار سه‌گانه نیروی زمینی ارتش را گامی بزرگ در زمینه تحقق این فریضه مقدس دانست و تأکید کرد: ولایت‌محوری، عدالت‌محوری و شایسته‌سالاری سه اصلی هستند که در بطن و متن خود، در راستای تحقق شعارها و شعائر مقدس و الهی امر به معروف و نهی از منکر قرار دارند.

وی با اشاره به سنگ‌اندازی‌های دشمنان علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی تصریح کرد: حرکت قطار انقلاب اسلامی، علی‌رغم چند دهه کارشکنی استکبار جهانی، توطئه‌های داخلی و تحریم‌های ظالمانه اقتصادی، به برکت وجود و توجه به منویات و تدابیرامامین انقلاب اسلامی، توانسته است به راه خود ادامه دهد.

فرمانده نیروی زمینی ارتش ادامه داد: امروز نیز این قطار، برای سرعت گرفتن در مسیر خود، نیازمند تحقق هرچه بیشتر امر ولایت‌مداری و امر به معروف است تا از این رهگذر بتواند به اهداف متعالی خود دست پیدا کند. به همین سبب شرکت در دور دوم انتخابات ریاست جمهوری، به عنوان تحقق اهداف سه‌گانه نیروی زمینی ارتش و تقویت نظام اسلامی است.

وی اظهار کرد: تحقق امر به معروف و ولایت‌محوری، صرفاً در جنگ و جهاد در راه خدا خلاصه نمی‌شود، بلکه لازم است تا در تمامی عرصه‌ها نظیر عرصه سیاسی و انتخاباتی، با حضور حداکثری در راه حفظ نظام پرخیر و برکت جمهوری اسلامی گام نهاد.

امیر حیدری در پایان خاطر نشان کرد: انقلاب اسلامی ریشه در معارف اسلامی، الهی و قرآنی دارد و امر به معروف‌هایی نظیر شرکت در انتخابات، به منزله تسریع بخشیدن به امور در راستای تحقق آرمان‌های نظام اسلامی و مصداق عینی ترویج و تحکیم امر به معروف در جامعه اسلامی است.

مرتبط ها
نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
ردیاب زیر پوستی سگ
ساخت بتن سبک در خانه
بهترین قالیشویی کدام است؟
گران ترین پارچه چادر مشکی چیست؟
۹ روش انتقال پول از کانادا به ایران
انتخاب بهترین آجر مناسب برای نمای ساختمان
کنایه سنگین زاکانی به نزدیکان پزشکیان +فیلم
لاف روحانی برای پزشکیان درباره رشد ۱۴ درصدی اقتصاد/ پزشکیان روحانی را هم به اعدام تهدید می‌کند؟ +فیلم
پزشکیان علیه پزشکیان +فیلم
گشت ارشاد مصوبه کدام دولت بود؟!
آخوندی وزیر دولت آینده پزشکیان کیست؟ +فیلم
دولتمردان مسعود پزشکیان را بیشتر بشناسید +فیلم
تغییر موضع پزشکیان مثل آب خوردن !+فیلم
ازدواج، بهانه‌ای برای اغفال
اسرائیل ۸۶۷۲ دانش‌آموز و دانشجوی فلسطینی را به شهادت رسانده است
فرصت ۳ روزه بیرانوند و ترابی برای بازگشت به پرسپولیس!
پیروزی ترامپ یعنی پایان جنگ اوکراین
جلیلی: ملت کوچکترین جسارت را به سردار سلیمانی بر نمی‌تابد
طوفان دانشجوی ترک زبان علیه پزشکیان +فیلم
شکایت بهادری جهرمی از محسن برهانی
تفاوت قیمت ورق روغنی و ورق سیاه چیست؟
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top