تاریخ انتشار: سه شنبه 1403/04/12 - 13:19
کد خبر: 509444

جلیلی: ملت کوچکترین جسارت را به سردار سلیمانی بر نمی‌تابد

جلیلی: ملت کوچکترین جسارت را به سردار سلیمانی بر نمی‌تابد

نامزد چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری گفت: امروز برخی در کشور به دنبال دوستی مجدد با دشمنان ایران اسلامی و امتیاز دادن به آنها هستند و می‌خواهند همان نسخه غلط که ۸ سال بیکاری رکود رشد منفی را برای کشور به دنبال داشت بپیچند.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران»؛ "سعید جلیلی" امروز (سه شنبه) در اجتماع بزرگ‌ مردم استان لرستان در محل استادیوم "شهید چاغروند" خرم‌آباد افزود: خدا را شاکرم که امروز این توفیق و افتخار را پیدا کردم تا در استان لرستان و شهر دوست داشتنی در جمع شما مردم غیور حضور یابم.

در یک‌ دوراهی برای انتخاب بزرگ هستیم

وی بیان داشت: امروز برای یک هدف بزرگ جمع شده‌ایم برای یک انتخاب بزرگ و در یک دوراهی برای یک انتخاب هستیم.

جلیلی تاکید کرد: در مباحث تلویزیونی و سخنرانی‌ها می‌شنوید که دو نگاه بیان می‌شود و امروز یکی از موضوعات مهم این است که آینده‌ای که می‌خواهیم باید چگونه باشد؟

وی ادامه داد: عده‌ای مشکلات ضعف‌ها و آسیب‌ها را می‌بینند و پیشاپیش ناامیدی و ما نمی‌توانیم را به جامعه القا می‌کنند حتی می‌گویند دستیابی به رشد اقتصادی ۸ درصدی امکان‌پذیر نیست.

برخی می‌خواهند دوباره به سمت دشمنان اصلی ایران و انقلاب بازگردیم

این نامزد ریاست جمهوری اضافه کرد: راه حل این دسته نیز این است که به دنبال راهی که هیچ وقت نتیجه نداده برویم و به چند قدرت جهانی که بیشترین دشمنی را با ما دارند امتیاز داده تا بلکه مشکلاتمان را رفع کنیم.

جلیلی تصریح کرد: طرف مقابل ۱۵ بار تایید کرد که ایران به تعهداتشرعمل کرده اما آنها زیر قولشان زدند که مشکلاتی را برای کشور به دنبال داشت، حالا عده ای همان را دوباره مطرح می‌کنند.

نامزد چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری اظهار کرد: اما راه دیگر، راهی است که امام شهدا و رهبری به ما یاد دادند و آن خودباوری است که یک جهان فرصت برای ما ایجاد کرده و ثمره آن باید یک ایران جهش باشد.

وی گفت: اگر صحبت از یک ایران جهش می‌کنیم شعار نیست، بلکه برنامه است و اگر ملت ما این مسیر را انتخاب کند از روز شنبه با قدرت آن را آغاز خواهیم کرد.

این نامزد چهاردهمین انتخابات ریاست جمهوری گفت: هر ایرانی از زن مرد پیر و جوان همه و همه باید در این حرکت بزرگ نقشی پرشکوه ایفا کنند.

جلیلی گفت: رئیس جمهوری وقت آمریکا اعتراف کرد که سردار سلیمانی کابوس ماست و دشمن را به لرزه در می‌آورد. 

ملت ما امروز کوچکترین جسارت را به سردار سلیمانی بر نمی‌تابد

جلیلی خاطر نشان کرد: هفته قبل در استان کرمان از روستای قنات ملک بازدید کردم که یک فرزند غیور به نام سردار سلیمانی را تقدیم جامعه اسلامی کرده که خار چشم دشمنان است و این فرزند عشایری آنچنان جایگاه یافت که رئیس جمهوری وقت آمریکا اعتراف کرد که سردار سلیمانی کابوس ماست و دشمن را به لرزه در می‌آورد.ملت ما امروز کوچکترین جسارت را به سردار سلیمانی بر نمی‌تابد.

وی ادامه داد: در طول دوره سه ساله ریاست جمهوری شهید رئیسی بخشی از توان دولت صرف ترمیم خرابکاری‌های ۸ سال قبل و همچنین بخشی دیگر صرف بازگرداندن قدرت ملت در عرصه‌های مختلف شد و انشالله راه شهید رئیسی را با قدرت ادامه خواهیم داد.

سلیمانی ها کشور را گلستان میکنند

جلیلی در جمع پرشور لرستانی ها: اگر بستر برای جوانان فراهم شود تا نقش پرشکوه خود را ایفا کنند، سلیمانی ها جهان را بر مستکبران تنگ‌میکنند. سلیمانی ها کشور را گلستان میکنند.

بر نماد گُلوَنی شما که نماد غیرت است، بوسه می زنم

نامزد چهاردهمین انتخابات ریاست‌جمهوری تاکید کرد: امروز یک جهان فرصت داریم باید یک لرستان  و یک ایران جهش داشته باشیم ما در عرصه های مختلف می توانیم جهش و موفقیت های بسیار داشته باشیم و با انتخاب شما ایران جهش در 4 سال آینده را شاهد خواهیم بود.بر نماد گُلوَنی شما که نماد غیرت است، بوسه می زنم.

اقوام اجازه نمی دهند در ایام انتخابات از آنها سوء استفاده شود

وی گفت: یکی از فرصت های بزرگ کشور تنوع اقوام است که در شرایط مختلف نشان داده اند همبستگی خود را حفظ کرده اند و اجازه نمی دهند در ایام انتخابات عده ای از آنها سوء استفاده کنند.

راه شهید رئیسی را با قدرت ادامه خواهیم داد

جلیلی یادآور شد: در طول دوره سه ساله ریاست جمهوری شهید رئیسی بخشی از توان دولت صرف ترمیم خرابکاری‌های ۸ سال قبل و همچنین بخشی دیگر صرف بازگرداندن قدرت ملت در عرصه‌های مختلف شد و انشالله راه شهید رئیسی را با قدرت ادامه خواهیم داد.

وی تصریح کرد: یکی از فرصت‌های بزرگی کشور تنوع اقوام و قومیت‌هاست که همه آنها نشان دادند وحدت کشور را حفظ می‌کنند و اجازه نمی‌دهند کسانی در ایام انتخابات از آنان سوء استفاده کنند.

درود بر مردم غیور لرستان

این نامزد انتخابات ریاست جمهوری با تقدیر از غیورمردی‌ها و دلاورردی‌های استان لرستان در دفاع مقدس گفت: سلام بر گردان محبین که شهدای زیادی را تقدیم اسلام انقلاب کردند و سلام بر مردم لرستان که چنین مردمانی دارند.

وی تاکید کرد: سلام بر مهد فرهنگی فقاهت که مرحوم آیت الله بروجردی فرزند این استان است همچنین آیت الله طاهری خرم آبادی و کمالوند و دکتر جعفر شهیدی و کمالوند بزرگان این منطقه هستند این استان در عرصه های مختلف فرزندانی را تقدیم کرده که هر یک در عرصه‌های خورشیدها و ستاره‌های درخشان هستند و این‌ها عظمت یک ملت است.

مرتبط ها
نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
ردیاب زیر پوستی سگ
ساخت بتن سبک در خانه
بهترین قالیشویی کدام است؟
گران ترین پارچه چادر مشکی چیست؟
۹ روش انتقال پول از کانادا به ایران
انتخاب بهترین آجر مناسب برای نمای ساختمان
کنایه سنگین زاکانی به نزدیکان پزشکیان +فیلم
لاف روحانی برای پزشکیان درباره رشد ۱۴ درصدی اقتصاد/ پزشکیان روحانی را هم به اعدام تهدید می‌کند؟ +فیلم
پزشکیان علیه پزشکیان +فیلم
گشت ارشاد مصوبه کدام دولت بود؟!
آخوندی وزیر دولت آینده پزشکیان کیست؟ +فیلم
دولتمردان مسعود پزشکیان را بیشتر بشناسید +فیلم
تغییر موضع پزشکیان مثل آب خوردن !+فیلم
ازدواج، بهانه‌ای برای اغفال
اسرائیل ۸۶۷۲ دانش‌آموز و دانشجوی فلسطینی را به شهادت رسانده است
فرصت ۳ روزه بیرانوند و ترابی برای بازگشت به پرسپولیس!
پیروزی ترامپ یعنی پایان جنگ اوکراین
جلیلی: ملت کوچکترین جسارت را به سردار سلیمانی بر نمی‌تابد
طوفان دانشجوی ترک زبان علیه پزشکیان +فیلم
شکایت بهادری جهرمی از محسن برهانی
تفاوت قیمت ورق روغنی و ورق سیاه چیست؟
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top