تاریخ انتشار: سه شنبه 1403/04/12 - 14:35
کد خبر: 509459

گران ترین پارچه چادر مشکی چیست؟

گران ترین پارچه چادر مشکی چیست؟

تعیین قیمت ثابت و مشخص برای پارچه های چادری کار بسیار دشواری است، زیرا این امر به دلایل متعددی بستگی دارد و در هر زمان با زمان دیگر متفاوت است.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران»؛وقتی می خواهیم کالایی را خریداری کنیم یکی از مهم ترین مسائلی که با آن مواجه هستیم، قیمت کالا است. قیمت کالا در انتخاب و خرید آن نقش بسیار مهمی دارد. یکی از مسائل جدی که خانم های چادری با آن مواجه هستند، قیمت پارچۀ چادری است. در ادامه به بررسی قیمت پارچه های چادر مشکی می پردازیم.

انواع پارچه های چادری موجود در بازار و مقایسۀ قیمت ها

تعیین قیمت ثابت و مشخص برای پارچه های چادری کار بسیار دشواری است، زیرا این امر به دلایل متعددی بستگی دارد و در هر زمان با زمان دیگر متفاوت است.

به طور کلی دو دسته پارچۀ چادری در بازار موجود است: پارچه های ایرانی و پارچه های خارجی

گرانترین پارچه چادر مشکی

پارچه های ایرانی چون تولید داخل کشور هستند و مواردی از قبیل حمل و نقل و گمرک شامل آنها نمی شود، از قیمت پایین تری برخوردار هستند. پارچه های خارجی موجود در بازار معمولاً از کشورهای شرق آسیا از قبیل ژاپن، کره و اندونزی و چین وارد ایران می شوند. از نظر کیفیت پارچه درپارچه های وارداتی، اول از همه پارچه های چادر مشکی تولید ژاپن و پس از آن پارچه های چادر مشکی تولید کره که از نظر کیفیت با پارچه های ژاپنی رقابت می کنند، حرف اول را می زنند و بدیهی است که قیمت آنها نیز به نسبت سایر پارچه های چادر مشکی بالاتر است. به سفارش مجموعۀ خانه حجاب صدف، که همیشه پیشگام تولید با کیفیت چادر مشکی بوده است، هشت پارچۀ انحصاری با ویژگی های متفاوت و منحصر به فرد در کشور کره تولید شده و با نام بانوان تأثیرگزار تاریخ عرضه شده است. برای اطلاع از نوع و قیمت پارچه های انحصاری مجموعه خانه حجاب صدف، کلیک کنید.

به طور کلی پارچه های ژاپنی از نظر قیمت در بالاترین سطح قرار دارند.

اما باید توجه داشت که علاوه بر قیمت پارچه، موارد مهم دیگری همچون کیفیت دوخت و میزان پارچۀ به کار رفته در هر چادر نیز در قیمت چادر مشکی تأثیرگذار هستند. و همچنین باید توجه داشت که  قیمت پارچه ها نیز با توجه به کیفیت تولید شده و نوع واردات و زمان تولید آنها متفاوت است. و همچنین با توجه به تفاوت سلیقۀ افراد باید توجه داشت که شاید همیشه یک پارچۀ گران، با سلیقۀ شما هماهنگ نباشد. مثلاً شاید کسی پارچۀ سنگین یا طرحدار را نپسندد. پس همیشه قبل از توجه به قیمت پارچه، ابتدا به نوع پارچه و ویژگی های آن دقت فرمایید. برای اطلاع از ویژگی های پارچه های موجود در مجموعۀ خانه حجاب صدف، کلیک نمایید.

 

مرتبط ها
نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
ردیاب زیر پوستی سگ
ساخت بتن سبک در خانه
بهترین قالیشویی کدام است؟
گران ترین پارچه چادر مشکی چیست؟
۹ روش انتقال پول از کانادا به ایران
انتخاب بهترین آجر مناسب برای نمای ساختمان
کنایه سنگین زاکانی به نزدیکان پزشکیان +فیلم
لاف روحانی برای پزشکیان درباره رشد ۱۴ درصدی اقتصاد/ پزشکیان روحانی را هم به اعدام تهدید می‌کند؟ +فیلم
پزشکیان علیه پزشکیان +فیلم
گشت ارشاد مصوبه کدام دولت بود؟!
آخوندی وزیر دولت آینده پزشکیان کیست؟ +فیلم
دولتمردان مسعود پزشکیان را بیشتر بشناسید +فیلم
تغییر موضع پزشکیان مثل آب خوردن !+فیلم
ازدواج، بهانه‌ای برای اغفال
اسرائیل ۸۶۷۲ دانش‌آموز و دانشجوی فلسطینی را به شهادت رسانده است
فرصت ۳ روزه بیرانوند و ترابی برای بازگشت به پرسپولیس!
پیروزی ترامپ یعنی پایان جنگ اوکراین
جلیلی: ملت کوچکترین جسارت را به سردار سلیمانی بر نمی‌تابد
طوفان دانشجوی ترک زبان علیه پزشکیان +فیلم
شکایت بهادری جهرمی از محسن برهانی
تفاوت قیمت ورق روغنی و ورق سیاه چیست؟
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top