تاریخ انتشار: سه شنبه 1403/04/12 - 19:54
کد خبر: 509471

طرح افزایش سرسام‌آور قیمت بنزین فاجعه‌آفرین است

 طرح افزایش سرسام‌آور قیمت بنزین فاجعه‌آفرین است

رئیس ستاد انتخابات سعید جلیلی در استان کرمانشاه گفت: طرح افزایش سرسام‌آور قیمت بنزین که از سوی ستاد آقای پزشکیان مطرح شده برای کشور فاجعه‌آفرین خواهد بود.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران»،  عبدالرحیم بنکدار در نشست خبری که امروز در خبرگزاری ایسنا برگزار شد، اظهار داشت: این دو کاندیدای ریاست جمهوری نماینده دو خط فکری هستند که از گذشته وجود داشته و خوشبختانه سابقه اجرایی این دو خط فکری نیز وجود دارد.

وی عنوان کرد: در مدت بیش از چهار دهه گذشته از انقلاب حدود سه چهارم اجرای کشور در اختیار رقیب سیاسی ما بوده، بنابراین چنانچه نقطه ضعف یا موفقیتی وجود دارد باید سهم سه چهارم در نظر گرفته شود.

رئیس ستاد انتخابات سعید جلیلی با اشاره به اینکه تفاوت این دو دیدگاه این است که تفاوت شعار با عمل و فاصله این موضوع بین این دو گروه متفاوت است، گفت: اعتقاد ما بر این است که در نظام اجرایی و حکومت مبتنی بر اعتقاد تحت عنوان نظام جمهوری اسلامی دستورالعمل وجود دارد و بر این مبنا عمل شده و در آینده نیز به همین صورت خواهد بود.

بنکدار افزود: ورود آقای جلیلی به این عرصه به این منظور است که بر این مبنا عمل شود و این دستور‌العمل فرمان امریه امیرالمومنین(ع) به مالک اشتر در 14 صفحه تخصصی اجرایی است و شاه نقطه در این نامه جایگاه مردم در نظام علوی است.

وی بیان کرد: اینکه از تفکر و عمل رئیس جمهور شهید دفاع می‌کنیم به این دلیل است که به مردم‌داری اعتقاد داشت و در دفاع نیز این عقیده را ترجمه کرد و اکنون که بر آقای جلیلی تأکید داریم به این دلیل است که قصد دارد این مسیر را ادامه دهد و به نتیجه برساند.

رئیس ستاد انتخابات سعید جلیلی در استان کرمانشاه گفت: در رابطه با حقوق زنان در جامعه دو مسئله ایجاد شده که یک مورد موضوع خانم مهسا امینی بود که قبل از اینکه دلیل فوت مشخص شود گروه سیاسی مقابل و آقای پزشکیان مبنی بر کشته شدن ایشان اعمال نظر می‌کند که در مقابل همین امر مجهول قتل یک زن با کلت وجود دارد که به اثبات رسید یکی از اعضای این گروه سیاسی همسر خود را به قتل رسانده است.

بنکدار افزود: حتی یک نفر در این گروه سیاسی این اقدام را محکوم نکردند بلکه همه برای توجیه آن به میدان آمدند؛ آیا این دو خانم با هم تفاوت داشتند؟

وی گفت: ما با دولت سه ساله شهید رئیسی و چندین دوره هشت ساله قبل از ایشان مواجه هستیم و تجارب تمام دولت‌ها برای همه مشخص است و اینکه آقای پزشکیان اعلام می‌کنند عضو هیچ گروه سیاسی نیستند حتی یک رأی اولی قبول نمی‌کند زیرا ایشان وزیر دولت اصلاحات و همچنین در تمام ادوار مجلس نماینده اصلاحات بوده است.

رئیس ستاد انتخابات سعید جلیلی در استان کرمانشاه با اشاره به اینکه سه چهارم سهم مشکلات مملکت مربوط به اصلاحات است و باید این را پذیرفت افزود: اکثریت قریب به اتفاق مشاوران و دست اندرکاران ستاد آقای پزشکیان همان مسئولان و مشاوران آقای روحانی هستند و چنانچه آقای پزشکیان انتخاب شود به طور قطع این افراد کشور را اداره می‌کنند.

بنکدار گفت: وزیر مشکن که اکنون یکی از مسئولان ارشد ستاد است با صراحت به مردم گفت افتخار می‌کنم یک واحد مسکن نساختیم و اکنون یکی از مشکلات اساسی مملکت مسکن و اجاره بها است که نتیجه هشت سال بی توجهی به این موضوع است.

وی افزود: در مقابل در سه سال ریاست جمهوری شهید رئیسی تعداد زیادی واحد مسکونی تحویل مردم شده است و مقام معظم رهبری فرمودند اگر مسئولیت ایشان ادامه داشت امیدوار بودم بسیاری از مشکلات رفع می‌شد.

رئیس ستاد انتخابات سعید جلیلی در استان کرمانشاه گفت: رئیس جمهور با تمسخر به ملت ایران می‌گوید من صبح جمعه متوجه گرانی قیمت بنزین شدم؛ دلیل این است ایشان نیز همچون آقای پزشکیان برنامه نداشت و دیگران برای او تصمیم می‌گرفتند؛ چه تضمینی وجود دارد وزیر نفت این موضوع را دوباره تکرار نکند.

بنکدار با اشاره به طرح افزایش قیمت سرسام‌آور قیمت بنزین توسط ستاد پزشکیان افزود: وقتی متوجه شدند این صحبت تبعاتی داشته حرف خود را پس گرفتند؛ ما باید با مردم صادق باشیم.

وی گفت: باید از این صحبت‌ها ترسید و مردم نیز حق دارند واهمه داشته باشند زیرا در دوره گذشته بدون اطلاع قبلی قیمت بنزین را افزایش دادند و خسارت گسترده‌ای به مردم وارد شد و این بار که توسط مسئول ستاد اعلام شده در صورتی که اجرا شود فاجعه‌ بزرگی برای کشور به بار خواهد آمد.

رئیس ستاد انتخابات سعید جلیلی در استان کرمانشاه افزود: با اجرای این سیاست به طور قطع قشر متوسط و محروم جامعه زیر فشار اقتصادی له خواهند شد و اگر قرار باشد بدون کار کارشناسی اینچنین اقدام شود جای نگرانی دارد .

بنکدار بیان کرد: به همین جهت آقای پزشکیان این حرف را پس گرفتند و اینکه گفته می‌شود ایشان برنامه‌ای ندارند و بدون کار کارشناسی صحبت می‌کنند همین موضوع مصداق آن است.

وی با اشاره به برجام و بدعهدی طرف مقابل در مقابل ایران گفت: اکنون این گروه اصرار دارند به برجام و خواری آن دوران برگردیم و می‌گفتند ما نمی‌توانیم نفت را بفروشیم در صورتی که اکنون این کار را انجام می‌دهیم.

رئیس ستاد انتخابات سعید جلیلی در استان کرمانشاه با بیان اینکه دو تفکر نسبت به مردم وجود دارد افزود: اعتقاد دارند چنانچه نتیجه انتخابات به نفع آن‌ها بود مردم را قبول داریم و چنانچه به نفع آن‌ها نباشد مردم طالبان می‌شوند.

بنکدار بیان کرد: با توجه به سابقه‌ای که دارند چه تضمینی وجود دارد که اگر رأی نیاوردید دوباره ادعای تقلب در انتخابات را نداشته باشید.

وی گفت: تلاش ما و آقای جلیلی بر این است که ما نوکر مردم هستیم و با رعایت تمام تخصص‌ها و اصول اجرایی به مرحله‌ای برسیم که مردم از عملکرد ما همچون عملکرد آقای رئیسی راضی باشند.

رئیس ستاد انتخابات سعید جلیلی در استان کرمانشاه با اشاره به اینکه برای رفع مشکلات باید مذاکره کرد اما به این معنی نیست که از کدخدا اجازه بگیریم افزود: مذاکره باید با هدف به دست آوردن حق و حقوق ملت باشد و در هشت سال دولت آقای روحانی مذاکراتی انجام شد و طرف مقابل اعلام کرد ایران تمام تعهدات خود حتی فراتر از آن را انجام داده اما آن‌ها حتی یک مورد را انجام نداده است.

بنکدار بیان کرد: با وجود اینکه هیچکدام از اهداف در این توافق نامه را به دست آوردیم گفته شد حتی اگر طرف مقابل خارج شود ما خارج نمی‌شویم و این به معنای تسلیم محض است.

وی گفت: اگر قرار بر این باشد مذاکره انجام شود و تمام امتیازات را به طرف مقابل بدهیم و هیچ امتیازی به دست نیاوریم فایده‌ای ندارد و مذاکره باید با حفظ اقتدار و مصلحت مملکت با تمام کشورها به استثنای رژیم غاصب صهیونیستی انجام شود.

رئیس ستاد انتخابات سعید جلیلی در استان کرمانشاه افزود: اعتقاد آقای جلیلی بر این است ارتباط به کدخدا و چند کشور دیگر مربوط نیست بلکه با تمام کشورها به ویژه کشورهای همسایه و اسلامی ارتباط مدنظر است و این به معنای بلد بودن زبان دنیاست.

بنکدار با اشاره به استفاده دولت آقای جلیلی از نظرات مخالفین گفت: در دولت آقای جلیلی در تصمیم گیری‌ها و نظرات کارشناسی از متخصصان با خط فکری و سیاسی متفاوت استفاده می‌شود.

وی با اشاره به برخی رفتارها از سوی طرفداران دو کاندیدا عنوان کرد: هر دو کاندیدا معتقد به رعایت اصول اخلاقی هستند و توصیه داشته‌اند که احترام متقابل به عنوان یک اصول اخلاقی باید وجود داشته باشد.

رئیس ستاد انتخابات سعید جلیلی گفت: طرفداران دو طرف طیف گسترده‌ای هستند و ممکن است برخی اعتقاد به اصول اخلاقی نداشته نباشند و برای مدیریت آن تلاش شده و آن را از نظر اخلاقی خطا و گناه می‌دانیم و هرکس معتقد به منش آقای جلیلی است نباید به تخریب و بی احترامی روی بیاورد.

مرتبط ها
نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
جلیلی: ریاست جمهوری آزمون و خطا نیست +فیلم
جلیلی: مردم را قبول ندارید؛ به مردم اهانت کردید +فیلم
فیلم| آقای پزشکیان آمار غلط می دهید!/ شما باید در مقابل تحریم فعال باشید و نه منفعل!
جلیلی: در موضوع برجام و FATF طلبکار هستیم/ با پیش داوری می‌گویید رشد ۸ درصد کلاهبرداری است +فیلم
جلیلی: آقای پزشکیان از پاسخ به سوالات طفره رفتند +فیلم
فیلم| آقای پزشکیان! متاسفم که کشورمان را در قفس می‌دانید!
فیلم| جلیلی: مردم از تعبیر نادرست پزشکیان در مورد شهید سلیمانی ناراحت شدند
جلیلی: در بن‌بست نیستیم/حجم نقدینگی را با رشد نقدینگی اشتباه می‌گیرید +فیلم
فرار پزشکیان از سوالات جلیلی/ جلیلی: آقای پزشکیان از پاسخ به سوالات طفره رفتند
تلاش دولت سیزدهم برای ارتقای جایگاه زنان در نظام آموزش عالی
وحیدی: چرخ تولید ۱۰ هزار واحد با پیگیری‌های آیت‌الله رئیسی احیا شد
زاکانی: جلیلی مسیر شهید رئیسی را می‌پیماید
رسمی: نویدکیا با مس رفسنجان تمدید کرد
تبریک قالیباف بابت قهرمانی تیم‌ ملی تکواندو در رقابت‌های جهانی
دانشجویان سال آخر رشته‌های دریایی، بورسیه می شوند
جلیلی خطاب به پزشکیان: شما هیچ راه حلی برای تحریم‌ها ندارید
اطلاعیه دفتر حافظ منافع ایران در واشنگتن درباره برگزاری مرحله ‌دوم انتخابات ریاست جمهوری
مرگ ۱۰۷ نفر در جریان یک مراسم مذهبی در هند
لقبی که امیرحسین ثابتی به آذری جهرمی داد
اجتماع مردمی حامیان سعید جلیلی فردا در تهران برگزار می‌شود
باطن و حقیقت جریان اصلاحات
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top