تاریخ انتشار: سه شنبه 1403/04/12 - 21:26
کد خبر: 509481

قاضی‌زاده هاشمی: جلیلی نماینده تفکری مردمی و خداباور در برابر اندیشه غرب‌زده است

قاضی‌زاده هاشمی: جلیلی نماینده تفکری مردمی و خداباور در برابر اندیشه غرب‌زده است

قاضی‌زاده هاشمی با بیان اینکه جبهه مقابل سالها دولتها دستش بوده و به جای پاسخگویی در مقام مطالبه‌گری بر آمده است،گفت: جلیلی نماینده تفکری مردمی و خداباور در برابر تفکری غربزده است.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران» به نقل از مهر، امیرحسین قاضی‌زاده هاشمی در اجتماع حامیان سعید جلیلی کاندیدای چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری که غروب سه‌شنبه در تالار معلم شیراز برگزار شد بیان کرد: مصر زمانی مایه فخر اعراب بود و امروز برخی حکام آنها جلوی چشم ما و آئینه تمام‌نمایی از آنهایی هستند که عزت خود را فروختند برای اینکه اقتصاد و رفاه بخرند اما هم اقتصاد و معیشتشان و عزتشان را از دست دادند.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران دولت سیزدهم افزود: مصر، کشوری که در خط مقدم مبارزه با استعمار و استکبار بود امروز هیچ خبری از آن در دنیا نیست و کسی آن را در جغرافیای سیاسی دنیا به رسمیت نمی‌شناسد و به همین خاطر بهار عربی شکل گرفت و مردم آمدند تا بساط حاکمانی وابسته به غرب که معیشتشان را هم به گروگان گرفته‌اند را برچینند.

وی افزود: از ابتدای انقلاب و به محض شکل‌گیری نهضت امام خمینی (ره) که بر پایه اعتماد و باور به مردم شکل گرفت و نگاهش به مردم و درون کشور بود امام راحل مردم را در صدر همه امور می‌دانست اما همان زمان هم عده‌ای تحصیلکرده آن‌ور آبی و لیبرال مدام القا می‌کردند که نمی‌شود و نمی‌توانیم اما در دوران کوتاهی دولت‌هایی عزت‌مند و مردمی و درون‌نگر بر سر کار آمدند و معجزه خدمت به مردم را در همان ایام کوتاه عملی و عیان کردند.

قاضی‌زاده بیان کرد: من در مناظرات فقط آمدم که بگویم اگر دولتی اهل توکل به خدا باشد و از شرک و بت‌پرستی بریّ باشد خدا هم به آن کمک خواهد کرد و دیدید که خدا فقط ظرف چند سال به ایران ما عزت داد، بیکاری نصف شد، گره‌ها باز شد، اقتصاد بعد از یک دهه رکود شکوفا شد، تورم از ۷۰ درصد به ۳۰ درصد رسید و درآمد ارزی دولت که چندین سال کمتر از ۸ میلیارد دلار بود به حدی رسید که سهم دولت از فروش نفتش بیش از ۲۳ میلیارد دلار شد و بازرگانان و صادرکنندگان ما در انتهای سال ۵۳ میلیارد دلار صادرات غیرنفتی داشتند و این در حالی است که دولتی خداباور و مردم باور توانست اینها را رقم بزند.

سخنران حامی سعید جلیلی در شیراز افزود: اگر می‌خواهید لطف الهی شامل شما شود باید مشمول بندگی و تبعیت از خدا شوید و به جای حب نفس اهل توکل باشید.

جلیلی سفره و بساط صاحبان قدرت و ثروت را برهم زده است

وی با بیان اینکه رقیب در مناظرات به جای بیان عملکرد و کارنامه خود از رویاهایش سخن گفت؛ خاطرنشان کرد: مناظرات دیشب بیشتر مغالطه بود تا مناظره زیرا کسانی که ۳۰ سال حاکم بر دولت‌ها بودند اکنون به جای پاسخگویی در مقام مطالبه‌گری بر آمده‌اند و از تبعیض و ظلم به اقوام و بانوان و رسیدگی نشدن به امور می‌گویند در حالی که باید از جناب پزشکیان پرسید: شما که چند سال وزیر بهداشت بودید چه تعداد از مدیران خود را از میان بانوان و اقوام گذاشتید؟

قاضی‌زاده افزود: ما سه سال دولت دستمان بود و با افتخار از آن یاد می‌کنیم اما شما و اصلاح‌طلبان که دولت‌ها ۳۰ سال دستتان بوده از زمین و زمان گلایه می‌کنید.

وی افزود: مردم امروز باید انتخاب کنید که بین روش کارشناسان غرب، مدل مدیریتی پشت میزنشینی و عافیت‌طلبی و تکنوکراتی و غربزدگی، مدل مدیران نوکیسه و بالانشین تهرانی و در برابر آن مدل مدیریتی که شب و روز نمی‌شناسد و مردمش را باور دارد و مردم‌خواه و مردم باور است و تلاش می‌کند که بر صورت مردم گردی ننشیند کدامیک را انتخاب می‌کنید؟ و اگر ما از جلیلی پاکدست و ساده زیست دفاع می‌کنیم به خاطر این است که نماد طرز تفکر و سبک مدیریتی مردمی است.

قاضی‌زاده افزود: پزشکیان هم انسان محترمی است و ما با هم در کمیسیون بهداشت همراه بودیم و احترامش واجب است اما اگر وی بیاید جبهه غربزده، اصلاحات و … را حاکم خواهد کرد. آنها می‌خواهند برگردند زیرا قدرت و ثروت را به هم پیوند زده‌اند و دنبال فرصت هستند. آنها برگشته‌اند چون سفره‌شان جمع شده است. اینها قهرمانان ملی چون شهید رئیسی و شهید سلیمانی را نمی‌خواهند و باید به فرموده امام علی (ع) آنان را از لابلای صحبتشان شناخت.

وی در پایان گفت: خداوند یاریگر مردمی است که اهل مجاهدت هستند و حال که ما یک جمعه مهم و یک جهاد بزرگ در پیش داریم و سرنوشت آینده ایران در دست این تصمیم ما است؛ اگر سستی کنیم جبران آن سخت خواهد بود و شاید مجبور شویم تاوان زیادی بدهیم و به همین خاطر من احساس خطر کردم و امیدوارم این جمعه با حرکتی انقلابی برای رقم زدن سرنوشتی خوب و توحیدی تلاش کنیم.

مرتبط ها
نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
جلیلی: ریاست جمهوری آزمون و خطا نیست +فیلم
جلیلی: مردم را قبول ندارید؛ به مردم اهانت کردید +فیلم
فیلم| آقای پزشکیان آمار غلط می دهید!/ شما باید در مقابل تحریم فعال باشید و نه منفعل!
جلیلی: در موضوع برجام و FATF طلبکار هستیم/ با پیش داوری می‌گویید رشد ۸ درصد کلاهبرداری است +فیلم
جلیلی: آقای پزشکیان از پاسخ به سوالات طفره رفتند +فیلم
فیلم| آقای پزشکیان! متاسفم که کشورمان را در قفس می‌دانید!
فیلم| جلیلی: مردم از تعبیر نادرست پزشکیان در مورد شهید سلیمانی ناراحت شدند
جلیلی: در بن‌بست نیستیم/حجم نقدینگی را با رشد نقدینگی اشتباه می‌گیرید +فیلم
فرار پزشکیان از سوالات جلیلی/ جلیلی: آقای پزشکیان از پاسخ به سوالات طفره رفتند
تلاش دولت سیزدهم برای ارتقای جایگاه زنان در نظام آموزش عالی
وحیدی: چرخ تولید ۱۰ هزار واحد با پیگیری‌های آیت‌الله رئیسی احیا شد
زاکانی: جلیلی مسیر شهید رئیسی را می‌پیماید
رسمی: نویدکیا با مس رفسنجان تمدید کرد
تبریک قالیباف بابت قهرمانی تیم‌ ملی تکواندو در رقابت‌های جهانی
دانشجویان سال آخر رشته‌های دریایی، بورسیه می شوند
جلیلی خطاب به پزشکیان: شما هیچ راه حلی برای تحریم‌ها ندارید
اطلاعیه دفتر حافظ منافع ایران در واشنگتن درباره برگزاری مرحله ‌دوم انتخابات ریاست جمهوری
مرگ ۱۰۷ نفر در جریان یک مراسم مذهبی در هند
لقبی که امیرحسین ثابتی به آذری جهرمی داد
اجتماع مردمی حامیان سعید جلیلی فردا در تهران برگزار می‌شود
باطن و حقیقت جریان اصلاحات
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top