تاریخ انتشار: سه شنبه 1403/04/12 - 23:46
کد خبر: 509508

جلیلی: آقای پزشکیان از پاسخ به سوالات طفره رفتند +فیلم

جلیلی اظهار داشت: در این سه سال در حوزه سرمایه گذاری خارجی، کاهش نقدینگی و رشد اقتصادی نیز باید وضعیت حال حاضر را با سال ۹۸ و ۹۹ مقایسه کنید.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران»؛ نامزد چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در پاسخ به برنامه خود در حوزه تحریم‌ها ادامه داد: تحریم را نمی‌پذیریم. می گوییم باید مقابله کرد اما شما هیچ راه حلی برای تحریم نمی‌دهید؛ آقای پزشکیان از پاسخ به سوالات طفره رفتند؛ نه راجع به تحریم صحبت می‌کنند نه از راه حل‌ها صحبت می‌کنند.  فقط می‌گویند با خارج حرف می زنیم و به کشور فشار می‌آوریم.

وی افزود: یکی از جایگزین‌های (آلترناتیوهای) خودت را بگو، حرف های یکطرفه همینطوری پیش می رود و شما نیز برخلاف گفته‌های خود یکطرفه حرف بزنید. شما دیشب هم همین حرف‌ها را تکرار کردید و برنامه ارائه ندادید. بحث هایی که شما بیان می‌کنید بسیار راحت است اما بنده با عدد و رقم حرف می زنم.

به گفته جلیلی، شما(پزشکیان) ۳۲ سال عملکرد را کنار می گذارید و فقط به سه سال دولت سیزدهم نگاه می‌کنید و محل مقایسه قرار می دهید. در حالی که همین سه سال دستاوردهای بزرگی در حوزه صادرات نفت و توسعه اقتصادی داشتیم در حالی که شما(پزشکیان) می گفتید این امکان ندارد و نمی توان به این دستاوردها دست یافت.  

جلیلی اظهار داشت: در این سه سال در حوزه سرمایه گذاری خارجی، کاهش نقدینگی و رشد اقتصادی نیز باید وضعیت حال حاضر را با سال ۹۸ و ۹۹ مقایسه کنید.  

وی با بیان اینکه نمودارهای دستاوردهای اقتصادی دولت سیزدهم را بیان خواهم کردغ افزود: اینکه می گویند ۱۰ اقتصاددان برنامه ایشان را تایید کردند باید بگویم اگر صد نفر در دو سال پیش اوایل دولت سیزدهم آمدند به عنوان اقتصاددان پیش بینی تورم ۱۰۰ درصدی کردند تا بگویند دولت نمی‌تواند در حالی که دولت شهید رئیسی ثابت کرد که اشتباه می کنند.  

جلیلی تاکید کرد: شما می‌روید کسانی را می‌آورید به عنوان اقتصاددان که پیش‌بینی های غلط می دهند و یک روز کار اجرایی نکردند را ملاک قرار می‌دهید و چنین نتیجه را می‌دهد که هشت سال تلخی را رقم می زند.  

نامزد چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری افزود: مشکل مردم ما مسکن است که باید حل شود نه اینکه بگوییم مزخرف است. کسانی بودند و درباره توافق با آمریکا هشدار دادند که همین دولت روحانی و آقای ظریف با توجه به این هشدارها عمل نکردند و آن فاجعه را به همراه آوردند.  

جلیلی اظهار داشت: اینها همه فرافکنی است که هیچ ربطی به ظرفیت‌های کشور ندارد اما رویکرد دیگر به ظرفیت‌های کشور می پردازد. شما می‌خواهید راهکار امتیازدهی را انجام دهید. آیا رشد اقتصادی در دولت روحانی به صفر نرسیده است و آیا می خواهید دولت سوم روحانی را ایجاد کنید. 

مرتبط ها
نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top