تاریخ انتشار: چهارشنبه 1403/04/13 - 00:05
کد خبر: 509511

جلیلی: مردم را قبول ندارید؛ به مردم اهانت کردید +فیلم

جلیلی خطاب به پزشکیان گفت: وزیر مسکن روحانی آیا با شما نیست؟ شما که فرد نیستید، شما می خواهید با اینها کشور را بسازید و به اینها افتخار می کنید، این افراد رفتارشان و کارنامه مشخصی دارند.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران»؛ وی گفت: همین فردی که در ستاد شماست، گفته  ۳۰۰ هزار تومان پول داده ایم به مردم که به ما رأی دهند، این اهانت به مردم و تهمت به ماست که از سوی تیم شما علیه ما صورت می گیرد متاسفانه نمی دانید که اطرافیانتان چه می کنند.  

جلیلی خطاب به پزشکیان گفت: وزیر مسکن روحانی آیا با شما نیست؟ شما که فرد نیستید، شما می خواهید با اینها کشور را بسازید و به اینها افتخار می کنید، این افراد رفتارشان و کارنامه مشخصی دارند.

نامزد چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری افزود: اشکال شما این است که به مردم، جوانان، متخصصان و دانشمندان را نگاه نمی کنید و آنها را قبول ندارید و  با یک کلمه می خواهید کلی ظرفیت را کنار بگذارید.

وی ادامه داد: از جوانان سخن می گویید اما از مدیران و وزرایی می خواهید استفاده کنید که می گویند هر چه ما می گوییم باشد در غیر اینصورت کارها را پیش نمی برند.  

جلیلی ادامه داد:  شما جمع بندی جوانان، دانشجویان و دانشمندان را قبول ندارید و آنها را دولت سایه می خوانید اما بعد می گویید به تخصص اهمیت می دهم و می خواهم با متخصصان کار کنم.  

وی افزود: اگر سیاست گذاری از پایین را می خواهید اجرا کنید مانند ما باید با دهها صنف بازدید می کردید، به شهرهای مختلف می رفتید و از دهها شرکت دانش بنیان دیدن می کردید.

نامزد چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری گفت: شما باید با ده‌ها صنف جلسه می گذاشتید و از 140 نقطه کشور بازدید می کردید و از دهها شرکت دانش بنیان بازدید می کردید که ببینید چه ظرفیت هایی وجود دارد که امروز اینگونه نشوید.

جلیلی اظهار داشت: نباید به اندک بهانه ای بگویید چه کسی از دیوار سفارت بالا رفت، در حالی که این هم ناشی از ضعف دولتی است که امروز شما می خواهید آن را احیا کنید دولتی که نمی توانست حتی از یک سفارت حمایت کند.

وی ادامه داد: من در جلسه دولت به روحانی هشدار دادم که دولت باید پیش بینی داشته باشید، اشکال شما همین است، بدون پیش بینی نمی توان کار کرد باید با کار علمی، بتوانیم پیش بینی و کارها را دنبال کنیم

جلیلی اظهار داشت: مدعی می شوید که 100 اقتصاددان از برنامه شما دفاع کردند، می توانید برنامه خود را نشان دهید، کجاست این برنامه؟، شما که مدعی می شوید  برنامه همان برنامه دولت است، پس از کدام برنامه شما حمایت شده است.

نامزد انتخابات ریاست جمهوری ادامه داد: چرا ابا دارید در این جلسه از اینکه مطرح کنید، شما همواره می گوید برنامه من همون برنامه دولت است.

وی ادامه داد: اقتصاددان های شما بگویند که نسبتشان با رشد هشت درصدی چیست، آیا همان چیزی نیست که دیشب گفتید و اعلام کردید که رشد هشت درصدی کلاهبرداری است.

جلیلی گفت: رشد هشت درصدی ضرورت کشور است چه اقتصاددانانی هستند که این مسائل را به شما می گویند و بعد چهار سال آینده را به فنا می دهند.

نامزد چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری گفت: خوشبختانه در محضر ۸۰ میلیون جمعیت هستیم. امروز این افراد درباره برخی از جوانان چون فقط با آنان نیستند می‌گویند که این‌ها معلوم نیست که چه کسانی هستند؟

وی اضافه کرد: آقای پزشکیان! تفکر سیاسی شما ۳۲ سال کشور را در اختیار داشت، اما امروز خودتان را کنار می‌کشید.

جلیلی تصریح کرد: این مطالبی که گفته می‌شود مردم به خوبی می فهمند و خداوند ناظر و شاهد است که این مطالب چه قدر با واقعیت منطبق است

مرتبط ها
نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top