تاریخ انتشار: چهارشنبه 1403/04/13 - 00:10
کد خبر: 509512

جلیلی: ریاست جمهوری آزمون و خطا نیست +فیلم

جلیلی : برای همین است که مردم نمی توانند تصمیم بگیرند و می گویند دوباره همان مشکل ایجاد می شود. مردم باید بدانید که باید امروز تصمیم بگیریم و این مطالعات را از قبل انجام دهیم. دوره ریاست جمهوری دوره آزمون و خطا نیست. هر روز به این مردم فشار می آید و فرصت ها از دست می رود.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران»؛ نامزد چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در ادامه صحبت‌های خود در پاسخ به سوالی در رابطه با ناترازی انرژی و طرح وان و اینکه آیا در دولت شما قرار است قیمت بنزین آزاد شود و آیا کشور زیرساخت‌های لازم را برای اجرای این طرح دارد و در نهایت با قیمت بنزین چه کار می‌کنید؟، گفت: مردم می‌بینند که رئیس جمهور سابق و اسبق همه در کدام ستاد هستند و همه ظرفیت‌های خود را پای چه ستادی آورده‌اند و چگونه این بحث را دنبال می‌کنند؛ آقای پزشکیان امروز در جایگاه دانشگاه صحبت نمی‌کنید و در منصب رئیس جمهور صحبت می‌کنید و اینکه می‌گویید راه حل پیدا کنیم یعنی چه وقتی مسئول می‌شوید باید بدانید چه کار می‌کنید؟

وی ادامه داد: این بحثی که می گویید از همین الان نواسانات شروع شده و مثل آن آقایی که طرحی را اجرا کرد و دید مشکل شد؛ گفت صبح جمعه خبردار شدم. امروز رئیس ستاد شما یک چیز می گوید و امشب شما چیز دیگری می‌گویید.

جلیلی افزود: برای همین است که مردم نمی توانند تصمیم بگیرند و می گویند دوباره همان مشکل ایجاد می شود. مردم باید بدانید که باید امروز تصمیم بگیریم و این مطالعات را از قبل انجام دهیم. دوره ریاست جمهوری دوره آزمون و خطا نیست. هر روز به این مردم فشار می آید و فرصت ها از دست می رود.

نامزد چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری درباره  طرح وان گفت: در مورد این طرح کار کرده‌ایم و از آن دفاع می کنیم و تا نقطه اجرایی شدن طرح وان پیش رفته‌ایم و توضیح می‌دهم که همه می‌گویند این دولت سوم روحانی با آقای پزشکان شکل می‌گیرد؛ می‌گوید چرا ما باید به همه یکسان یارانه انرژی را بدهیم و این یعنی بی‌عدالتی و کسی که سه ماشین دارد سه برابر از یارانه استفاده می‌کند و کسی که ماشین ندارد از این یارانه بی‌بهره خواهد بود. یعنی کسی که پولدارتر است چندین برابر یارانه می‌گیرد و این ظلم به مردم است.

مرتبط ها
نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top