تاریخ انتشار: چهارشنبه 1403/04/13 - 20:27
کد خبر: 509627

درخشان:

بیرانوند برگردد، پرسپولیس به‌هم ‌می‌ریزد

بیرانوند برگردد، پرسپولیس به‌هم ‌می‌ریزد

بازیکن پیشین تیم فوتبال پرسپولیس معتقد است، بازگشت دوباره علیرضا بیرانوند به جمع سرخپوشان باعث می‌شود که جو این تیم به‌هم بریزد.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران»، حمید درخشان در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم درباره انتخاب سرمربی اسپانیایی پرسپولیس اظهار داشت: من در ابتدا امیدوارم که گاریدو بتواند خواسته هواداران پرسپولیس را برآورده کند و سرخپوشان روند خوب‌شان را نیز همانند زمان گل‌محمدی و اوسمار ادامه دهند. به هر حال باشگاه پس از بررسی گزینه‌های مختلف و با توجه به بودجه محدودی که دارد دست به انتخاب سرمربی اسپانیایی زد. ان‌شاءالله مجوز کار او هم به‌زودی صادر شود تا هرچه زودتر کارش را شروع کند. به عقیده من پرسپولیس و گاریدو هر دو می‌توانند به هم کمک کنند.

وی ادامه داد: پرسپولیس تیمی است که در یک دهه گذشته قهرمانی‌های زیادی را کسب کرده و خیلی سخت است که هواداران تیم را به چیزی جز قهرمانی رضایت دهند. بنابراین گاریدو کار سختی خواهد داشت و از ابتدا باید خودش را برای یک چالش بسیار سخت آماده کند. قطعاً این مربی هم با شناخت پرسپولیس را انتخاب کرده است و باید به او زمان بدهیم تا برنامه‌هایش را اجرا کند.

بازیکن پیشین پرسپولیس راجع به حاشیه‌هایی که پرسپولیس پس از فسخ قرارداد بیرانوند با آن روبه‌رو شد، تصریح کرد: من معتقدم که امسال دیگر نباید با بیرانوند مماشات کنند. البته شنیده‌ام که او از کارش پشیمان شده است، اما باید بگویم که اگر بماند پرسپولیس را به‌هم‌ می‌ریزد. بازگشت بیرانوند به تیم چیزی جز ضرر برای پرسپولیس نیست. مدیران باشگاه باید به فکر یک گزینه جانشین خوب داخلی باشند و اگر با دروازه‌بان ایرانی هم به توافق نرسیدند دنبال گزینه‌های خارجی باشند.

درخشان در واکنش به این موضوع که اولویت باشگاه تمدید با بازیکنان فصل پیش است، خاطر نشان کرد: این کار بسیار خوبی است که باشگاه ابتدا دنبال تعیین تکلیف بازیکنان فصل قبل باشد. قطعاً از تجربه بازیکنانی مانند پورعلی‌گنجی، امیری و عالیشاه می‌توانیم استفاده کنیم. با توجه به صحبت‌هایی که مبنی بر جدایی ترابی و اسماعیلی‌فر مطرح شده است، امیدوارم که درویش به‌عنوان مدیرعامل باشگاه خیلی سریع به فکر جایگزین کردن بازیکنان مناسب باشد. آنچه اهمیت دارد در صورت حفظ تمام بازیکنان، باز هم پرسپولیس نیاز دارد که برای حضوری پرقدرت در آسیا در هر سه پست بازیکن خوب جذب کند.

وی در پایان درباره قرعه‌کشی مرحله مقدماتی جام جهانی و هم‌گروه‌های تیم ملی فوتبال نیز گفت: با نگاه به دو گروه دیگر، باید بگوییم که ایران در گروه خوبی قرار گرفته است. قطر و ازبکستان رقبای مستقیم تیم ملی هستند و باید مقابل آنها هوشیار بازی کنیم، وگرنه به مشکل می‌خوریم. به نظر من سایر تیم‌ها نمی‌توانند ما را اذیت کنند و اگر غفلت نکنیم برای صعود مستقیم مشکلی نداریم.

مرتبط ها
نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
دعوت تشکل‌های شاهد و ایثارگر کشور جهت حضور حداکثری مردم در انتخابات
اجازه شکل‌گیری دولت سوم روحانی را نمی‌دهیم
جلیلی و پزشکیان در مورد سیاست خارجی چه گفتند؟
اطلاعیه ستاد انتخابات کشور درباره شرایط لازم برای اخذ رای
مباحث آنها علمی و واقعی نیست حتی دیپلماسی هم نیست
افشای خودکشی شماری از اسرای صهیونیست در غزه
واکنش کنعانی به آزادی شهروند ایرانی بازداشت شده در فرانسه
عکس/ اجتماع طرفداران سعید جلیلی در مصلی تهران
دیدار تولیت ، مدیران و جمعی از اساتید مدرسه عالی شهید مطهری با رهبر معظم انقلاب
تحلیل ویژگی‌های شخصیتی پزشکیان و جلیلی از نظر روان‌شناختی
حمایت جمعی از اقتصاددانان از جلیلی
نقش مشاور پزشکیان در ترکیدن حباب تاریخی بورس چه بود؟
حضور فتاح در جمع حامیان جلیلی
اخلاق و برنامه؛ اولویت اول مردم در مناظرات انتخاباتی
بیرانوند برگردد، پرسپولیس به‌هم ‌می‌ریزد
بیت شهید رئیسی حمایت خود را از دکتر جلیلی اعلام کرد
تکذیب اعلام حمایت مولوی عبدالحمید از برخی کاندیداها
امکان رأی دادن با کارت ملی یا شناسنامه
کنعانی: آزادی «بی آزار» محصول تلاش‌های مستمر سیاسی و کنسولی است
برگزاری آیین سنتی «اذن عزا» حضرت سیدالشهدا(ع) در حرم مطهر رضوی
اعلام حمایت علی نیکزاد و پرویز فتاح از سعید جلیلی در چهاردهمین انتخابات ریاست جمهوری
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top