تاریخ انتشار: چهارشنبه 1403/04/13 - 21:58
کد خبر: 509637

جلیلی در مصلی امام خمینی(ره) تهران:

مباحث آنها علمی و واقعی نیست حتی دیپلماسی هم نیست

مباحث آنها علمی و واقعی نیست حتی دیپلماسی هم نیست

سخنرانی «سعید جلیلی» نامزد چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در مصلی امام خمینی (ره) تهران آغاز شد.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران»،  سعید جلیلی در جمع حامیان خود در مصلی اظهار داشت: خوشحالم که در این مکان مقدس در جمع شما حضور پیدا کردم اما فلسفه حضور ما چیست. این شور و شوق و شعور و این مسئولیت شناسی برای چیست؟ برای یک انتخاب بزرگ.

وی گفت: ملت ما نشان داده است که هنر او انتخاب‌های صحیح و به موقع است. با انقلاب اسلام را انتخاب کرد و احیا شد.

مباحث آنها علمی و واقعی نیست حتی دیپلماسی هم نیست

جلیلی افزود: ملت ما ۴۵ سال یک حرکت بزرگ را دنبال کرد. از حوادث حماسه ایجاد کرد و امروز می‌خواهد بار دیگر انتخاب کند.

وی با بیان اینکه امروز سر یک دو راهی هستیم، افزود: دو راهی یک انتخاب که ۴ سال آینده و چه بسا ۴۰ سال آینده را تأثیر گذار باشد.

کسانی به نداشتن برنامه افتخار می‌کنند

جلیلی اظهار کرد: دشمنان ما از انقلاب اسلامی راضی نبودند. جنگ تحمیل کردند. ترور کردند. فشار اقتصادی آورند اما جواب نگرفتند.

کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری گفت: امروز رقیب یک اهرم شکسته ناکارآمد به اسم تحریم را دست خود گرفته و هنوز می‌خواهند از آن استفاده کنند. چون کسانی در این کشور از یک طرف با تحقیر ملت و از سوی دیگر با تحریف آنچه می‌گذرد می‌خواهند تحریم را ناکارآمد نشان دهند اما ملت ما اجازه نخواهد داد.

وی گفت: اگر دشمنان زر و زور و تزویر را به کار می‌بردند اما امروز ابزار آن‌ها تحریم و تحقیر و تحریف است.

وی تصریح کرد: تفاوت است بین کسی که جمهوری اسلامی را حرم می‌بیند و کسی ایران را قفس می‌بیند.

جلیلی بیان کرد: کسانی به نداشتن برنامه افتخار می‌کنند. به اینکه نمی‌توانند بر موضوعات اشراف داشته باشند افتخار می‌کنند.

وی گفت: ملت ما امروز در این انتخاب قرار گرفته است. اینکه چه راهی را انتخاب کند. اینکه چه چیز را دنبال کند.

جلیلی گفت: امروز تماماً تلاش دشمن روی آوردن به تحقیر و تحریف واقعیت‌ها است. زیرا می‌داند یک ملتی وقتی اراده می‌کند و مهم‌ترین موفقیت‌ها را رقم می‌زند. همه آنها می‌گفتند شاه نرود و ملت گفتند برود و شاه رفت.

وی با بیان اینکه ملت یک ملت تمدن ساز است و آن‌چه را می‌خواهد محقق می‌کند و تکثیر می‌کند و الگو برای دنیا می‌شود، گفت: خود دشمن اعتراف می‌کند در منطقه قدرت جمهوری اسلامی مهم‌ترین قدرت تأثیرگذار است. یعنی اگر صدها موشک به سمت اسرائیل شلیک می‌کند او جرأت پاسخ گویی ندارد.

وی گفت: ایران برای همه ایرانیان است نه عده‌ای خاص که با رانت از منابع بهره مند شوند و در بزنگاه‌های تاریخی بر کوی ناامیدی بکوبند و بگویند نمی‌شود و نمی‌توانیم، ملت ما می‌گوید می‌شود و ما می‌توانیم.

وی گفت: مباحث رقیب، علمی و واقعی نیست. حتی دیپلماسی هم نیست این را هم بلد نیستند.

وی گفت: با انتخاب شما مردم این حرکت پر قدرت ادامه می‌یابد و روز به روز موفقیت‌های بیشتر در انتظار مردم خواهد بود.

جلیلی تصریح کرد: امروز باید با قدرت در همین ساعات باقیمانده همین مباحث را تبیین کرد.

وی گفت: ما از صبح شنبه حرکت پرشکوه به سمت جهش را شروع کنیم و ان‌شاءالله با مشارکت شما مردم این حرکت پیش خواهد رفت.

ما می‌خواهیم نه‌تنها کشور اداره شود بلکه کشور باید جهش هم داشته باشد

جلیلی گفت: تلاش دشمن و بکارگیری ابزارها برای این است که می‌داند وقتی ملت اراده کرده و می‌ایستد و موفقیت را رقم می‌زند، آن‌ها می‌خواهند ملت ما هسته‌ای و موشکی نشود ولی ملت ما هم موشکی و هسته‌ای می‌شود و بر لبه فناوری حرکت می‌کند.

وی ادامه داد: دشمن می‌بیند جمهوری اسلامی یک الگو از حضور سالم و مؤثر زن مسلمان در اجتماع را نشان می‌دهد.

وی یادآور شد: غرب در مسئله‌ی زن به بن‌بست رسیده و ناچار است روی به تحریف بیاورد.

وی تصریح کرد: رئیس‌جمهور آمریکا و فرانسه برای زنان ایران اشک تمساح می‌ریزند ولی دنیا می‌بیند که وقتی هزاران زن با موشک در غزه به شهادت می‌رسند همین‌ها عکس یادگاری می‌گیرند.

نامزد انتخابات ریاست جمهوری عنوان کرد: دشمن می‌خواهد نقطه قوت ما را هدف قرار دهد و می‌فهمد که زن در جامعه‌ی ما نقطه‌ی قوت است. وقتی نمی‌تواند تحریف و تحقیر می‌کند. ملت ما تبدیل به یک قدرت شده است؛ ما سخن از آزادی می‌گوئیم و ملت ما پیشگام آزادی بوده است.

جلیلی گفت: ما می‌خواهیم نه‌تنها کشور اداره شود بلکه کشور باید جهش هم داشته باشد.

وی عنوان کرد: اگر امروز سخن می‌گوئیم که کشور ما یک جهان فرصت دارد، ملت ما در بزنگاه تاریخی می‌تواند از این فرصت‌ها استفاده کند.

وی افزود: من امروز به پشتوانه اینکه شما می‌خواهید اقتدار ایران در جهان افزایش یابد، برنامه داده‌ام؛ برای اینکه می‌خواهید با فساد مبارزه شود پا به میدان گذاشتم و محتاج کمک شما هستم.

هم‌چنین پرویز فتاح در مراسم حامیان سعید جلیلی در مصلی تهران گفت: وقتی اصلح وجود دارد، ما تابعیم. وقتی آقای جلیلی به دور دوم آمدند، من شخصا اعلام می‌کنم پای کاندیدای اصلح ایستاده‌ایم. با آمدن جلیلی راه حاج قاسم و مدافعین حرم و مقاومت ادامه پیدا خواهد کرد.

وی ادامه داد:  با اطمینان می‌گویم که جلیلی برای همه امور کشور برنامه دارد. وی تابع محرومان، مستضعفین و کارگران است. افتخار می کنیم از دل انقلاب یک فرد خالص و سالم در انتخابات حضور دارد. نصرت و پیروزی از آن ماست و راه نطام اسلامی و رهبر و عزت ادامه می یابد.

محسن منصوری رئیس ستاد انتخابات در این مراسم پیام خانواده شهید رئیسی در حمایت از سعید جلیلی را خواند. در این بیانیه آمده است که از شما مردم دعوت می‌کنیم ضمن حضور پرشور و آگاهانه و با انتخاب درست نگذاریم گفتمان ما می‌توانیم به گفتمان نمی‌شود و نمی‌توانیم تبدیل شود. راه شهید رئیسی پیش روی ماست. امید داریم برادر گرامی سعید جلیلی بتواند با صیانت از شهید جمهور، ادامه دهنده این مسیر  باشد.

منصوری همچنین در سخنرانی خود گفت: دولت سوم روحانی دولت صبح جمعه فهمیدن، دولت معطل کردن پروژه های کشور، دولت خاموشی مکرر در کشور، دولت قهقههٔ با دشمن، دولت بی شناسنامه خواندن منتقدان خواهد بود اما  ادامه دولت شهید رئیسی با حضور سعید جلیلی گفتمان اتمام طرح های نیمه تمام، حمایت از مظلومان جهان و مقاومت، گفتمان کارآمدی و پاسخگویی، در میان مردم بودن، مبارزه با فساد، میدان دادن به جوانان، بن بست شکنی خواهد بود.

همچنین نیکزاد رئیس ستاد انتخاباتی دکتر قالیباف در مصلی تهران گفت:دیدیم که مردم چگونه شهید رئیسی را استقبال و بدرقه کردند و از خداوند سبحان و رحمان می‌خواهیم که مهر و محبت آقای دکتر جلیلی را در دل مومنان و مومنات قرار دهد.

 وی ادامه داد: می‌خواهیم که فرمایشات رهبر انقلاب مبنی بر ادامه راه شهید رئیسی توسط آقای جلیلی در باب حکمرانی و سلامت اخلاقی، اعتقادی و فکری انجام شود.  ما به دنبال کسی هستیم که مبارز و مجاهد باشد و طهارت اقتصادی داشته باشد و مراقبت کند.

نیکزاد افزود: گفتند شما برنامه ندارید اما جلیلی حتما برنامه برای عمران شهری، روستایی، صنعت، کشاورزی و برای معیشت و دیوان سالاری برنامه دارد. حتما بدانید که راه شهید رئیسی ادامه پیدا خواهد کرد و همه ما در روز جمعه کار را یکسره خواهیم کرد و آنچه توسط شهید رئیسی در ریل درست قرار گرفت ادامه پیدا خواهد کرد.

مرتبط ها
نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
دولت سوم حسن روحانی، دولت صبح جمعه فهمیدن خواهد بود
میراث فاجعه بار پزشکیان برای مردم در دوره وزارت بهداشت
اولین گزینه جایگزینی بایدن در صورت کناره‌گیری
حالا ما چی باید بگیم؟ یه چیزی بدید، حداقل بدونیم چی بگیم!
چه تفکری مملکت ما را ۸ سال گرفتار کرد؟!
دعوت تشکل‌های شاهد و ایثارگر کشور جهت حضور حداکثری مردم در انتخابات
اجازه شکل‌گیری دولت سوم روحانی را نمی‌دهیم
جلیلی و پزشکیان در مورد سیاست خارجی چه گفتند؟
اطلاعیه ستاد انتخابات کشور درباره شرایط لازم برای اخذ رای
مباحث آنها علمی و واقعی نیست حتی دیپلماسی هم نیست
افشای خودکشی شماری از اسرای صهیونیست در غزه
واکنش کنعانی به آزادی شهروند ایرانی بازداشت شده در فرانسه
عکس/ اجتماع طرفداران سعید جلیلی در مصلی تهران
دیدار تولیت ، مدیران و جمعی از اساتید مدرسه عالی شهید مطهری با رهبر معظم انقلاب
تحلیل ویژگی‌های شخصیتی پزشکیان و جلیلی از نظر روان‌شناختی
حمایت جمعی از اقتصاددانان از جلیلی
نقش مشاور پزشکیان در ترکیدن حباب تاریخی بورس چه بود؟
حضور فتاح در جمع حامیان جلیلی
اخلاق و برنامه؛ اولویت اول مردم در مناظرات انتخاباتی
بیرانوند برگردد، پرسپولیس به‌هم ‌می‌ریزد
بیت شهید رئیسی حمایت خود را از دکتر جلیلی اعلام کرد
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top