تاریخ انتشار: چهارشنبه 1403/04/13 - 22:30
کد خبر: 509640

اجازه شکل‌گیری دولت سوم روحانی را نمی‌دهیم

 اجازه شکل‌گیری دولت سوم روحانی را نمی‌دهیم

عضو ستاد مرکزی سعید جلیلی با اشاره به تعطیلی مراکز متعدد و حساس هسته‌ای، واحدهای تولیدی، کارخانه‌ها و بیکاری جوانان ادامه داد: کل دستاورد دولت روحانی در عرصه سیاست داخلی و خارجی پوچ و هیچ بود.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران»،  سیدمحمود نبویان عضو ستاد مرکزی جلیلی در همایش انتخاباتی حامیان سعید جلیلی در نوشهر اظهار داشت: به پزشکیان اجازه شکل گیری دولت سوم روحانی را نمی‌دهیم؛ داشتن نیروی مسلح مقتدر و قوی‌، مقاومت و ایستادگی  راه شکست تحریم‌هاست و  مذاکره  راه شکست تحریم‌ها نیست.

‌‌وی با اشاره به اینکه رشد اقتصادی صفر، تورم بالا، نقدینگی افسار گسیخته و خیانت به آرمان‌های انقلاب اسلامی از  دستاوردهای اصلاح‌طلبان در دو دولت حسن روحانی در دهه 90 بود تاکید کرد: باید با هوشیاری عمل کنیم  و اجازه حضور دوباره تفکرات دولت روحانی  را در عرصه ریاست‌ جمهوری با حضور کاندیدایی همچون  پزشکیان به عنوان نمادی از دولت سوم روحانی را ندهیم. دستاورد  8 سال  اعتماد به غرب  چه بود؟ و  چه به دست آوردید؟

وی با اشاره به تعطیلی مراکز متعدد و حساس هسته‌ای، واحدهای تولیدی، کارخانه‌ها و بیکاری جوانان ادامه داد: کل دستاورد دولت روحانی در عرصه سیاست داخلی و خارجی پوچ و هیچ بود.

 نبویان در ادامه با اشاره به اینکه در مقابل تفکر مذاکره و اعتماد به آمریکا و غرب در دولت روحانی و حتی در برنامه های دولت پیشنهادی پزشکیان تفکر دیگری نیز وجود دارد عنوان کرد: تفکر و آرمان‌های امام و رهبری و سردار سرافراز سردار سلیمانی  این تفکر است تفکر مقاومت و دفاع از منافع ملت در برابر زیادی‌خواهی مستکبران که از سوی مردم با حضور دکتر جلیلی نمایندگی می‌شود و خواهد شد.

وی اذغان کرد: راه شکست تحریم‌ها مذاکره با آمریکا و کشورهای غربی نیست بلکه مقاومت، ایستادگی و داشتن موشک، پهپاد و نیروهای مسلح مقتدر است چرا که پیروزی با مقاومت است و با مدیریت پیر برجامی و شعار مشکلات عدیده کشور حل نمی‌شود.

عضو ستاد مرکزی فراکسیون اصولگرایان و ستاد دکتر جلیلی در کشور با اشاره به اینکه نباید اجازه دهیم  کسانی به قدرت برسند که ملت ایران را دوباره به دوران ذلت بکشانند افزود: تفکری ذلیلانه در ایران حاکم بود که دهه نود را به دهه خسارت تبدیل کرد.

وی بیان کرد: این تفکر صریحاً اعلام می‌کرد ما بدون آمریکا و غرب نمی توانیم مشکلات خود را حل کنیم و نمونه رفتار ذلیلانه در دهه 90 را در برجام دیدیم و مشاهده کردیم که چگونه صنعت هسته ایران را نابود کردند.

وی با بیان اینکه در سایت هسته ای فردو حتی بتن های پایه سانتریفیوژها را نابود کردند، گفت: بزرگترین نظارت تاریخ آژانس انرژی هسته‌ای برای سایت‌های  ایران و پس از برجام انجام شد.

عضو ستاد مرکزی جلیلی افزود: نکته اینجاست که ظریف در قامت وزیر امورخارجه وقت در گزارشی به مجلس اعلام می کند 92 درصد نظارت‌های آژانس در طول تاریخ نظارت‌های آژانس در جهان برای ایران اعمال شده و همه اینها بعد از برجام بوده است.

وی اظهار کرد: نتیجه همه این کرنش‌ها و زانو زدن در برابر غرب و امریکا هیچ دستاوردی نداشته و در نتیجه ظریف در نامه ای در تاریخ 15 آبان 97 اعلام می‌کند ایران مطلقاً هیچ منفعتی نمی‌تواند از برجام ببرد.

نبویان در اجتماع حامیان ‌جلیلی در نوشهر در ادامه خاطرنشان کرد: نتیجه این سیاست این شد که کشور نه تنها از برجام دستاوردی نداشت بلکه در داخل نیز متوقف شد رشد اقتصادی صفر، تورم بالا، نقدینگی افسار گسیخته، تعطیلی نیروگاهها و قطعی برق تابستان‌ها و توهین به مردم دستاورد این دهه ذلت بار بود و نباید اجازه حضور دوباره این تفکر در عرصه مدیریت کشور را با دولت پزشکیان بدهیم.

 عضو ستاد مرکزی سعید جلیلی گفت: تیم دولت روحانی و ظریف ارزشی برای مردم قائل نبودند و نیستند؛ بنده معتقدم برجام به جز خسارت محض چیز دیگری نبود. شاید بیش از 20 بار است که ظریف را دعوت به مناظره کرده‌ام و الان هم مجدداً دعوت به مناظره می‌کنم.

نبویان تصریح کرد: آقای ظریف! ایام انتخابات موعد خوبی است برای آنکه برای مردم یک بار برای همیشه روشن شود که آیا برجام برای منافع آنان خسارت محض بود، یا به نفع منافع آنان بود از شما می‌خواهم که یک مناظره زنده و رو در رو در صدا و سیما داشته باشیم تا مردم درباره موضوع برجام قضاوت کنند.

مرتبط ها
نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
دیوار خود تحریمی زمین باید شکسته شود/ یک جهان فرصت نهفته در دستان مردم برای حل معضل مسکن وجود دارد
پرویز فتاح: با انتخاب آقای جلیلی راه مقاومت ادامه پیدا خواهد کرد
بشیر بی‌آزار وارد تهران شد
حمایت ۷۰۰۰ نفر از اساتید دانشگاه‌های کشور از جلیلی
دولت سوم حسن روحانی، دولت صبح جمعه فهمیدن خواهد بود
میراث فاجعه بار پزشکیان برای مردم در دوره وزارت بهداشت
اولین گزینه جایگزینی بایدن در صورت کناره‌گیری
حالا ما چی باید بگیم؟ یه چیزی بدید، حداقل بدونیم چی بگیم!
چه تفکری مملکت ما را ۸ سال گرفتار کرد؟!
دعوت تشکل‌های شاهد و ایثارگر کشور جهت حضور حداکثری مردم در انتخابات
اجازه شکل‌گیری دولت سوم روحانی را نمی‌دهیم
جلیلی و پزشکیان در مورد سیاست خارجی چه گفتند؟
اطلاعیه ستاد انتخابات کشور درباره شرایط لازم برای اخذ رای
مباحث آنها علمی و واقعی نیست حتی دیپلماسی هم نیست
افشای خودکشی شماری از اسرای صهیونیست در غزه
واکنش کنعانی به آزادی شهروند ایرانی بازداشت شده در فرانسه
عکس/ اجتماع طرفداران سعید جلیلی در مصلی تهران
دیدار تولیت ، مدیران و جمعی از اساتید مدرسه عالی شهید مطهری با رهبر معظم انقلاب
تحلیل ویژگی‌های شخصیتی پزشکیان و جلیلی از نظر روان‌شناختی
حمایت جمعی از اقتصاددانان از جلیلی
نقش مشاور پزشکیان در ترکیدن حباب تاریخی بورس چه بود؟
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top