تاریخ انتشار: پنجشنبه 1403/04/14 - 11:29
کد خبر: 509701

پیام‌ مقاومت فلسطین بعد از شهادت حاج ابونعمه

پیام‌ مقاومت فلسطین بعد از شهادت حاج ابونعمه

گروه‌های مقاومت فلسطین تاکید کردند: خون شهید حاج ابونعمه، عزم و اراده مقاومت را برای ادامه مبارزه با صهیونیست‌ها تا آزادسازی همه اراضی عربی از شر اشغالگران بیشتر می‌کند.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران»؛  جنبش‌ها و گروه‌های مقاومت فلسطین با صدور بیانیه‌های جداگانه، شهادت «محمد نعمه ناصر» ملقب به «حاج ابو نعمه» فرمانده نظامی حزب الله در حمله پهپادی رژیم اشغالگر به شهر صور در جنوب لبنان را به حزب الله و سید حسن نصرالله تبریک و تسلیت گفتند.

شهید ابونعمه نقش محوری در حمایت از فلسطین داشت

گردان‌های عزالدین القسام، شاخه نظامی جنبش حماس با صدور بیانیه‌ای در این زمینه اعلام کرد: شهادت فرمانده مجاهد، محمد نعمه ناصر در راه قدس، در جریان عملیات تروریستی رژیم صهیونیستی در شهر صور را به مقاومت اسلامی لبنان تبریک و تسلیت می‌گوییم. حاج ابو نعمه نقشی محوری در حمایت از مردم فلسطین و مقاومت آنها در جریان نبرد طوفان الاقصی ایفا کرد و نقش عمده‌ای در جبهه مقاومت در برابر اشغالگران صهیونیست طی سالیان گذشته داشت.

همچنین سرایا القدس، شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی هم در بیانیه‌ای اعلام کرد: شهادت فرمانده مجاهد، حاج ابو نعمه در عملیات تروریستی دشمن صهیونیستی در شهر صور را به برادرانمان در مقاومت اسلامی لبنان تبریک و تسلیت می‌گوییم.

در ادامه این بیانیه آمده است: شهید حاج ابو نعمه، نقش برجسته و موثری در حمایت از مقاومت فلسطین و رزمندگان سرایا القدس داشت. شهید ابونعمه در راه قدس به شهادت رسید و ایشان و همه برادران ما در مقاومت اسلامی لبنان، از بزرگترین دوستداران فلسطین و حامی و یاور ملت و مقاومت آن هستند.

خون شهید ابونعمه اراده مقاومت در مبارزه ضد اشغالگران را بیشتر می‌کند

شاخه نظامی جهاد اسلامی تاکید کرد: خون شهید حاج ابو نعمه، عزم و اراده ما و همچنین برادرانمان در مقاومت لبنان را برای ادامه راه جهاد، فداکاری، سربلندی و عزت بیشتر خواهد کرد.

گردان‌های شهید ابوعلی مصطفی نیز با صدور بیانیه‌ای شهادت حاج ابونعمه را به حزب‌الله و رهبری آن تبریک و تسلیت گفته و تاکید کرد: حمله تروریستی رژیم صهیونیستی و به شهادت رساندن فرمانده مجاهد، حاج ابونعمه و همچنین همه جنایت‌هایی که رژیم اشغالگر پیش از این انجام داده، تنها اراده و ثبات ما را برای ادامه راه این شهدا در مبارزه با دشمن تا آزادسازی کامل خاکمان از شر اشغالگران، پس گرفتن همه حقوق ملت فلسطین و آزادسازی همه اراضی عربی اشغالی در لبنان و سوریه از شر صهیونیست‌ها، بیشتر می‌کند.

در ادامه این بیانیه آمده است: خون این شهدا، راه آزادی و استقلال از شر اشغالگران است و ما به همه کسانی که برای تحقق آزادی و استقلال در مسیر مبارزه با دشمن اشغالگر حرکت کرده و آن را تحت فشار قرار می‌دهند، درود می‌فرستیم.

رهبری کمیته‌های مقاومت فلسطین هم در بیانیه‌ای شهادت حاج ابو نعمه را به حزب الله و رهبری آن تبریک و تسلیت گفته و تاکید کرد: این فرمانده شهید با خون پاک خود بزرگترین حماسه‌های پیروزی را نوشت و زیباترین تصاویر فداکاری در راه دین، قدس و مسجد الاقصی و همچنین حمایت از ملت و مقاومت شجاع فلسطین در غزه را رقم زد.

رهبری کمیته‌های مقاومت فلسطین، مراتب تبریک و تسلیت خود را به سید حسن نصرالله، رزمندگان حزب الله و خانواده‌های شهدا ابراز داشته و تاکید کرد که به ادامه این راه مبارک تا رسیدن به پیروزی و اخراج اشغالگران از اراضی عربی ادامه خواهیم داد.

نیروهای شهید عمر القاسم، شاخه نظامی جبهه دموکراتیک برای آزادی فلسطین هم به نوبه خود با صدور بیانیه‌ای تاکید کرد: شهادت حاج ابونعمه، ترجمه عملی حمایت همه جانبه برادران ما در حزب الله از مردم استوار فلسطین و مقاومت شجاع آنهاست که بزرگترین حماسه‌های پایداری و شجاعت را در نوار غزه می‌نویسند. بار دیگر تاکید می‌کنیم که نوار غزه گورستان اشغالگران صهیونیست و نیروهای بزدل آن خواهد بود.

شهید «محمد نعمه ناصر» معروف به «ابونعمه» روز گذشته در حمله پهپادی رژیم اسرائیل در منطقه «صور» در جنوب لبنان به شهادت رسید؛ فرماندهی که دهها عملیات علیه مواضع اشغالگران را از زمان اشغال جنوب لبنان تاکنون فرماندهی کرده بود.

شهید ابو نعمه، فرمانده یگانی بود که نظامیان اسرائیلی را از پادگان «برانیت» در شمال فلسطین اشغالی فراری داد و همچنین اولین و دومین عملیات هدف‌گیری بالون جاسوسی ارتش اشغالگر اسرائیل تحت اشراف شهید ابونعمه انجام شد و بسیاری از عملیات‌های موشکی به فرماندهی این شهید صورت گرفته است.

در پاسخ به این جنایت صهیونیست‌ها، حزب‌الله دیروز در بیانیه‌ای اعلام کرد: در راستای حمایت از ملت استوار غزه و نیز مقاومت شجاع و شریف آن و در واکنش به اقدام تروریستی صهیونیست‌ها در منطقه الحوش در شهر صور، رزمندگان مقاومت اسلامی چهارشنبه سوم جولای ۲۰۲۴ مقر فرماندهی لشکر ۲۱۰ جولان ارتش اشغالگر را در پادگان نفح و مقر پدافند هوایی و موشکی در پادگان کیلع را با صد موشک هدف قرار دادند.

رزمندگان حزب‌الله همچنین در عملیات دیگری مقر فرماندهی تیپ ۷۶۹ ارتش صهیونیستی را در پادگان کریات شمونه با موشک‌های فلق هدف قرار دادند.

مرتبط ها
نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
خبر خوش باشگاه پرسپولیس برای هوادارن
واکنش کوبنده حزب الله لبنان به ترور فرمانده ابونعمه +جزئیات
اینفوگرافیک/ نحوه دریافت کارت شرکت در نوبت دوم کنکور ۱۴۰۳ منتشر شد
چند درصد سدهای پنج‌گانه تهران پر آب است؟
دیدار مخبر با پوتین در حاشیه اجلاس شانگهای +فیلم
زمان ثبت‌نام اربعین اعلام شد
آزادی گروگان و دستگیری آدم ربایان در زاهدان +فیلم
این خمیردندان‌ها را نخرید
واریزی جدید برای بازنشستگان تامین اجتماعی
اهتزاز بزرگترین پرچم فلسطین جهان در تهران +فیلم
مرگ‌ و میر هاری در ایران به مرز اخطار رسید
تصویر شهید رئیسی روی میز مخبر در اجلاس شانگهای + عکس
رونمایی از تندیس شهید امیرعبداللهیان در صداوسیما +فیلم
پیام‌ مقاومت فلسطین بعد از شهادت حاج ابونعمه
در دولت روحانی بنزین و ارز ۳ تا ۹ برابر گران شد
دیپلماسی ایران در منطقه و افول آمریکا حیرت‌آور است
انتظار داشتید مجرمان حاکم بر FATF شما را از فهرست تحریم خارج کنند؟!
گفت و شنود/ چی بلدی؟!
تمدید قرارداد بی قید و شرط رفیعی با پرسپولیس
بایدن: تا پایان رقابت‌های انتخاباتی می‌مانم
تصاویر بازار سیاهه‌فروشان تهران برای محرم +عکس
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top