تاریخ انتشار: شنبه 1403/04/16 - 09:23
کد خبر: 509793

آذری جهرمی پس از پیروزی پزشکیان در انتخابات چه نوشت؟ + عکس

آذری جهرمی پس از پیروزی پزشکیان در انتخابات چه نوشت؟ + عکس

یکی از اعضای ستاد انتخاباتی مسعود پزشکیان در واکنش به انتخاب او به عنوان رئیس‌جمهور منتخب مردم گفت: این مردم بودند که تعارضات سیاسی را تعیین تکلیف کردند و راه ادامه کشور را مشخص کردند.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران»؛ محمدجواد آذری جهرمی عضو ستاد انتخاباتی مسعود پزشکیان در حساب کاربری خود در شبکه اجتماعی ایکس نوشت:

«خدا صاحب دلهاست، صداقت و پافشاری دکتر مسعود پزشکیان بر «عدالت» و راه مولا علی، دلهای مردم را به او امیدوار کرد. خدا برایش ساخت تا بیاید و بنا بر وعده‌اش همه ایران را خانواده خودش بداند و پای «همه آنها» بایستد. این مرام او بزرگترین عامل موفقیتش بود. خدا توفیقش دهد.

قدردان «همه مردم ایران» هستیم. چه آنها که به ایشان رای دادند -بویژه اکس‌هایی که برگشتند- و چه آنها که به جناب آقای دکتر جلیلی و چه عزیزانی که اصلا رای ندادند. امروز روز شکرگزاری ملی است. این مردم بودند که تعارضات سیاسی را تعیین تکلیف کردند و راه ادامه کشور را مشخص کردند.

‏از ستادهای انتخاباتی دکتر پزشکیان در سراسر کشور و عزیزانی که کمپین را در طول این انتخابات همراهی کردند، به سهم خودم تشکر می کنم. خدا قوت به تلاش‌های بی وقفه و دشوارتان. به برگزارکنندگان انتخابات اعم از دولت، نیروهای انتظامی و امنیتی و عوامل نظارتی شورای نگهبان هم خدا قوت می‌گویم.»

آذری جهرمی پس از پیروزی پزشکیان در انتخابات چه نوشت؟ + عکس

مرتبط ها
نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top