تاریخ انتشار: یکشنبه 1403/04/17 - 08:53
کد خبر: 509922

کدام مربیان تیم ملی کشتی به المپیک می‌روند؟

کدام مربیان تیم ملی کشتی به المپیک می‌روند؟

برخلاف المپیک‌های قبلی که معمولاً درباره تعداد مربی اعزامی به مسابقات محدودیت وجود داشت، این بار کشتی بحث و جدلی در این مورد ندارد.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران»؛ رقابت‌های کشتی بازی‌های المپیک ۲۰۲۴ طی روزهای ۱۵ تا ۲۱ مرداد ماه ۱۴۰۳ در پاریس برگزار می‌شود و کشتی ایران با ۱۱ سهمیه در این رقابت‌ها شرکت خواهد کرد.

در رشته فرنگی که تیم کامل به رقابت‌ها اعزام می‌شود، مهدی محسن‌نژاد در ۶۰ کیلو، سعید اسماعیلی در ۶۷ کیلو، امین کاویانی‌نژاد در ۷۷ کیلو، علیرضا مُهمدی در ۸۷ کیلو، محمدهادی ساروی در ۹۷ کیلو و امین میرزازاده در ۱۳۰ کیلوگرم ملی‌پوش هستند و در رشته آزاد که تیم ملی در وزن ۵۷ کیلوگرم سهمیه نگرفت، رحمان عموزاد در ۶۵ کیلو، یونس امامی در ۷۴ کیلو، حسن یزدانی در ۸۶ کیلو، امیرعلی آذرپیرا در ۹۷ کیلو و امیرحسین زارع در ۱۲۵ کیلوگرم اعضای تیم ملی را در المپیک تشکیل می‌دهند.

برخلاف روال ادوار گذشته که معمولاً محدودیت‌های زیادی در مورد تعداد مربیان اعزامی وجود داشت و گاهاً این مسئله ایجاد کدورت و ناراحتی می‌کرد، این بار با توجه به سهمیه کسب شده و پیگیری فدراسیون کشتی، همه اعضای کادر فنی راهی پاریس خواهند شد، چرا که تعداد نفرات اعزامی با توجه به کسب ۱۱ سهمیه زیاد است و امکان همزمانی رقابت کشتی‌گیران وجود دارد.

به این ترتیب در کشتی فرنگی حسن رنگرز به‌عنوان سرمربی، حسن حسین‌زاده، مجید رمضانی، طالب نعمت‌پور و فرزاد ایمانعلی‌زاده به‌عنوان مربی، دکتر بهمن میرزایی به‌عنوان مربی بدنساز و جمال حق‌پناه به‌عنوان ماساژور در المپیک حضور خواهند داشت.

در کشتی آزاد نیز محسن کاوه به‌عنوان سرمربی، احسان امینی، مهدی تقوی و اباذر اسلامی به‌عنوان مربی، عباس خدایاری به‌عنوان مربی بدنساز و سجاد امیری به‌عنوان ماساژور تیم را همراهی خواهند کرد.

دکتر امیر حمزه به‌عنوان روانشناس و اباذر حبیبی‌نیا به‌عنوان متخصص تغذیه مشترکاً دو تیم آزاد و فرنگی را در بازی‌های المپیک ۲۰۲۴ همراهی خواهند کرد.

مرتبط ها
نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
دیوارنگاره محرمی میدان ولیعصر(ع)
بهترین وبسایت‌ها برای یادگیری زبان انگلیسی در سال ۲۰۲۴
واکنش ایران به ادعاهای اتحادیه عرب
جواد نکونام اعلام کرد به این بازیکن نیاز دارد
مدت قرارداد ترابی و اسماعیلی‌فر با تراکتور اعلام شد
دستگیری عوامل حمله به خودروی حامل صندوق رای +جزئیات
حواس‌تان هست آقای نکونام؟
آزمون اسپانیایی در پرسپولیس
ورود توده گرد و خاک از غرب
چرا نباید اکانت هکی تریدینگ ویو بخریم؟
خرید مدل کمد دیواری شیک و جادار از «کمد پازلی»
باز این چه شورش است که در خلق عالم است
آغاز سال تحصیلی جدید دانشجویان از ۲۴ شهریور
بازی اصلاح طلبان شروع شد +عکس
برگزاری ۴۳۳ دوره کاربردی و مهارتی در حوزه‌های علمیه استانی
دومین کوچ از پرسپولیس/ جدایی از سرخ‌ها بدون توضیح!
سقوطی دیگر در حوزه بیت‌کوین
تمام شد؛ دو پرسپولیسی با تراکتور قراداد بستند
قتل دختر اهوازی به دست همسر مشهدی
ائتلاف ناخودآگاه زنوزی و درویش علیه بیرانوند
شاید منظومه شمسی بیش از ۸ سیاره داشته باشد
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top