تاریخ انتشار: یکشنبه 1403/04/17 - 09:31
کد خبر: 509942

قتل دختر اهوازی به دست همسر مشهدی

قتل دختر اهوازی به دست همسر مشهدی

مرد جوانی که همسرش را با شلیک گلوله در اهواز به قتل رسانده بود، در مشهد شناسایی و دستگیر شد.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران»؛ این حادثه هولناک آذرماه سال گذشته هنگامی در یکی از محلات اهواز رخ داد که زن ۲۴ ساله‌ای بعد از طلاق از همسرش در حالی با جوان ۳۵ ساله مشهدی ازدواج کرد که پسری نیز از زندگی مشترک با همسر سابق خود داشت، اما مدتی بعد اختلافاتی بین این زوج بروز کرد تا حدی که زن مذکور با حالت قهر منزل همسر خود را ترک کرد و حاضر نبود دیگر به زندگی مشترک با «سعید-ن» بازگردد.

در همین حال شوهر او نیز سلاح کلت کمری را زیر لباس‌هایش پنهان کرد و در جستجوی همسرش به محله دیگری در اهواز رفت و با همسرش که در منزل یکی از بستگانش حضور داشت گفتگو کرد اما زن ۲۴ ساله حاضر به بازگشت به زندگی مشترک نشد. مرد جوان که به شدت عصبانی شده بود، اسلحه کلت جنگی را بیرون کشید و با شلیک چند گلوله او را نقش بر زمین کرد و از محل گریخت.

فرزند زن جوان که با دیدن این صحنه به شدت ترسیده بود، به سوی خانه خاله‌اش رفت و موضوع را به آنها اطلاع داد. دقایقی بعد با انتقال پیکر غرق در خون زن جوان به مرکز درمانی، تلاش‌های پزشکان برای نجات وی آغاز شد، اما این زن چند روز بعد بر اثر عوارض ناشی از اصابت گلوله جان سپرد.

در حالی که پرونده قضایی در دادسرای عمومی و انقلاب اهواز تشکیل شده بود، بررسی‌های کارآگاهان برای شناسایی مخفیگاه متهم ۳۵ ساله ادامه یافت، ولی هیچ اثری از وی به دست نیامد تا اینکه چند روز قبل برادران مقتول که در یکی از کارواش‌های مشهد مشغول کار بودند، به طور اتفاقی «سعید-ن» (متهم به قتل) را در بولوار طبرسی جنوبی مشاهده کردند که قصد خرید قطعات یدکی موتورسیکلت داشت. آنها بلافاصله او را محاصره کردند و با پلیس۱۱۰ تماس گرفتند.

دقایقی بعد متهم مذکور به پلیس آگاهی هدایت شد و به قتل همسرش با انگیزه اختلافات خانوادگی اعتراف کرد. او سپس به شعبه ۲۰۸ دادسرای عمومی و انقلاب مشهد منتقل شد و توسط قاضی دکتر صادق صفری مورد بازجویی‌های فنی و قضایی قرار گرفت.

این جوان ۳۵ ساله در اعترافات خود گفت: همسرم از خانه قهر کرده بود و تلاش‌های من برای بازگرداندن او به زندگی مشترک بی‌نتیجه ماند. به همین خاطر قصد داشتم او را بترسانم که چند گلوله شلیک کردم و سپس اسلحه را هم در همان محل انداختم و به مشهد گریختم.

وی افزود: در اینجا در یک پیتزافروشی مشغول کار شدم و کسی از ماجرای جنایت مسلحانه من خبر نداشت تا اینکه به طور اتفاقی یکی از برادران همسرم مرا دید.

پس از هماهنگی‌های قضایی با دادسرای عمومی و انقلاب اهواز، متهم به جنایت مسلحانه راهی قرارگاه انتظامی شد تا به اهواز انتقال یابد.

مرتبط ها
نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
تهران گرم‌تر می‌شود
تشریح فرآیند اجرایی نوبت دوم آزمون سراسری ۱۴۰۳/ تفاوت کنکور ۱۴۰۳
نتایج آزمون نهایی پایه دوازدهم بعد از کنکور اعلام می‌شود
دهنوی رئیس مرکز ارزیابی اجرای سیاست‌های کلی نظام شد
تداوم سبزپوشی بازار سهام در دومین روز هفته
رهبر انقلاب: شهید رئیسی هیچگاه از زخم‌زبانها مایوس نمی‌شد +فیلم
رهبر انقلاب: شهید رئیسی در بیان مواضع انقلابی و دینی دوپهلو سخن نمی‌گفت +فیلم
رهبر انقلاب: یکی از خصوصیات بارز شهید رئیسی خستگی‌ناپذیری و کار و تلاش شبانه‌روزی بود +فیلم
آغاز توزیع کارت کنکوری‌ها/ دریافت بیش از ۳۰۰ هزار کارت
مورایس در سپاهان ماندنی شد
یکی از مهمترین خصوصیات شهید رئیسی از منظر رهبر انقلاب +فیلم
رهبر انقلاب: دولت آقای رئیسی، دولت کار و امید و حرکت بود +فیلم
دیدار اعضای هیئت دولت سیزدهم با رهبر انقلاب +عکس
عکس یادگاری اعضای هیئت دولت سیزدهم با رهبر انقلاب +عکس
اعلام زمان آغاز اردوی تیم ملی کشتی فرنگی
زمان عرضه خودرو ری‌را مشخص شد/ این خودرو چه ویژگی هایی دارد؟
گزارش مخبر به پزشکیان +جزئیات
قرارداد گاریدو با پرسپولیس امضا شد
لوازم خانگی برند نینجا سوار بر موج افزایش قیمت شد!
اینترنت در زمان نوبت دوم کنکور ۱۴۰۳ قطع نمی شود
ثبت‌نام متقاضیان زیارت اربعین حسینی آغاز شد
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top