تاریخ انتشار: یکشنبه 1403/04/17 - 12:51
کد خبر: 509984

لوازم خانگی برند نینجا سوار بر موج افزایش قیمت شد!

لوازم خانگی برند نینجا سوار بر موج افزایش قیمت شد!

در ادامه قصد داریم با بررسی چند مشخصه، شمارا نسبت به ارزش برند نینجا آشنا کرده تا در هنگام تکمیل جهیزیه، با نگاهی بازتر و آگاهانه‌تر نسبت به لوازم برقی منزل تصمیم گیری کنید.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران»؛ تقریبا یک سالی می شود که محصولات لوازم خانگی برند نینجا ninja به دلیل سطح کیفیت بالا و ظاهر جذاب، مورد استقبال و تقاضای بالایی در کشور قرار گرفته. از این رو بعنوان یکی از ارکان اصلی بازار این حوزه شناخته می شود که با نوسانات قیمت، ارزش هر محصول این کمپانی، دچار تغییرات اساسی شده است. اما سوال اینجاست که واقعا دستگاه‌های چند منظوره نینجا، باوجود افزایش نرخ دلار و درهم، باز هم ارزش خرید دارند؟ شاید با در نظر گرفتن قیمت این دسته محصولات در نگاه و مقایسه با سایر برندهای مطرح، خرید آنها تا حدودی غیر منطقی بنظر برسد. اما در ادامه قصد داریم با بررسی چند مشخصه، شمارا نسبت به ارزش برند نینجا آشنا کرده تا در هنگام تکمیل جهیزیه، با نگاهی بازتر و آگاهانه‌تر نسبت به لوازم برقی منزل تصمیم گیری کنید. لازم به ذکر است که این برند به دلیل قرار گرفتن در مرکز توجه و همچنین کسب رضایت حداکثری افراد از کیفیت و کارایی، همواره با نوسانات ارزی، تغییر قیمت را احساس می کند.

 

چرا محصولات نینجا ارزش خرید دارد؟

در نگاه اول شاید ظاهر جذاب و طراحی منحصربه فرد انواع این دستگاه ها شمارا حیرت زده کند. اما با یک بررسی اجمالی متوجه می شویم که ارزش خرید محصولات نینجا بیشتر به دلیل کیفیت بالای عملکرد هر دستگاه، بهینه سازی سیستم‌ها در بخش های مختلف و همچنین استحکام قطعات این محصولات است. در ادامه به معرفی چند بخش خواهیم پرداخت که تفاوت و برتری ninja را با دیگر برندهای مطرح مانند philips و bosch اثبات می کند. پیش از هر چیز لازم است بگوییم که محصولات این برند در دسته بندی های محدودی وارد ایران شده که از مهم ترین آنها می توان به هواپز بدون روغن، مولتی کوکرهای هوشمند، مخلوط کن، باربیکیو و بستنی ساز اشاره کرد.

 

توان بالای موتور و سیستم بهینه

بدون شک اولین مسئله ای که در رابطه با مشخصات فنی محصولات ninja توجه شمارا جلب می کند، میزان توان بالای موتور در هر محصول بوده که سطحی بسیار بالاتر از برندهای برتر بازار دارد. این افزایش توان در دستگاه های پخت و پز این کمپانی، موجب افزایش سرعت و کیفیت پخت می شود و در دستگاه های نوشیدنی ساز قدرت ترکیب و یکدست سازی بافت مواد غذایی را افزایش میدهد. از این رو پخت و پز با دستگاه ها بسیار سریع صورت گرفته و مواد غذایی مغز پخت شده در مدت زمانی کوتاه آماده می شوند. برای دستگاه های غذاساز و مخلوط کن، افزایش قدرت موتور به منزله کیفیت بهتر ترکیب کردن مواد با یکدیگر و یخ می باشد. نکته جالب اما بهینه سازی لرزش و صدای موتور این محصولات در هنگام کار با موتور پرتوان بوده که به هیچ عنوان آرامش و سکوت منزل را خدشه دار نمی کند.

 

کیفیت بینظیر قطعات و بدنه

لوازم خانگی نینجا در ساخت بخش های بدنه و قطعات کاربردی هر محصول، از مرغوب‌ترین و ماندگارترین متریال استفاده کرده است. معمولا دستگاه ها در بخش های استیل خود دارای آلیاژهای آلومینیوم یا استیل شبه فولاد و ضد زنگ هستند که مقاومت بسیار بالایی در برابر ضربه و خط و خش دارند. همچنین در بخش های پلاستیکی سعی شده با استفاده از روکش های طرح تیتانیوم، از ایجاد خط و خش جلوگیری شده و مقاومت بالاتری در برابر جابجایی و ضربه داشته باشند. دوام این محصولات بسیار بالا بوده و در برابر شرایط مختلف دما در آشپزخانه و یا جابجایی های مداوم، دچار از ریخت رفتگی یا ضعف کیفیت بدنه نمی شوند.

 

سیستم‌های حفاظتی هوشمند

سیستم های هوشمند محصولات این کمپانی به منظور حفاظت حداکثری از دستگاه و آرامش و راحتی عمکلرد طراحی شده است. ایجاد قفل های ایمنی در بخش های درب دستگاه های غذاساز و مخلوط کن یا سیستم های فوق هوشمند آشپزی در دستگاه های مولتی کوکر و سرخ کن، باعث شده تا محصولات نینجا تا چندین لول مجهزتر و بروزتر از برندهای مطرح بنظر برسند.

 

سادگی استفاده و برنامه‌های خودکار

جذابیت اصلی و قابل لمس ninja در بخش کنترل پنل نهفته است. جایی که برای هر عملکرد در هر دستگاهی، برنامه ای هوشمند و اتوماتیک تعبیه شده تا بهترین نتیجه رقم بخورد. از جمله جذاب ترین برنامه های تعبیه شده در این دسته محصولات می توان به قابلیت پخت کبابی و گریل در سرخ کن ها یا حالت سرخ کن و پلوپز اشاره کرد که ساختاری مجهز و چند منظوره را در قالب یک دستگاه جای داده اند. 

 

نمایندگی محصولات نینجا در بندر

فروشگاه اینترنتی kalakdehhendijan.com با واردات مستقیم انواع محصولات برند نینجا به سفارش اروپا و امارات، بعنوان یکی از شناخته شده ترین فروشگاه های لوازم خانگی در بندر هندیجان فعالیت می کند. این بندر تجاری که در جنوبی ترین نقطه استان خوزستان واقع شده، روزانه محل ورود کالاهای متنوعی از امارات و کشورهای حومه می باشد. کالاکده هندیجان به دلیل واردات مستقیم این کالاها و سایر لوازم خانگی اورجینال، به مراتب قیمت های مناسب تر و مقرون بصرفه تری نسبت به سایر شهرهای اطراف و کلان شهرها دارد که می تواند تا میزان زیادی در بودجه مدنظر افراد، صرفه جویی شود.

مرتبط ها
نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
پیشنهاد سنگین تراکتور برای هافبک استقلال
آغاز سی‌وششمین حراج شمش طلا
محسن برهانی روانه زندان شد +جزئیات
وجوه ایجابی و سلبی در اولویت‌های سیاست خارجی دولت پزشکیان چیست؟
حمله به مخفیگاه داعش در مومند دره
تهران گرم‌تر می‌شود
تشریح فرآیند اجرایی نوبت دوم آزمون سراسری ۱۴۰۳/ تفاوت کنکور ۱۴۰۳
نتایج آزمون نهایی پایه دوازدهم بعد از کنکور اعلام می‌شود
دهنوی رئیس مرکز ارزیابی اجرای سیاست‌های کلی نظام شد
تداوم سبزپوشی بازار سهام در دومین روز هفته
رهبر انقلاب: شهید رئیسی هیچگاه از زخم‌زبانها مایوس نمی‌شد +فیلم
رهبر انقلاب: شهید رئیسی در بیان مواضع انقلابی و دینی دوپهلو سخن نمی‌گفت +فیلم
رهبر انقلاب: یکی از خصوصیات بارز شهید رئیسی خستگی‌ناپذیری و کار و تلاش شبانه‌روزی بود +فیلم
آغاز توزیع کارت کنکوری‌ها/ دریافت بیش از ۳۰۰ هزار کارت
مورایس در سپاهان ماندنی شد
یکی از مهمترین خصوصیات شهید رئیسی از منظر رهبر انقلاب +فیلم
رهبر انقلاب: دولت آقای رئیسی، دولت کار و امید و حرکت بود +فیلم
دیدار اعضای هیئت دولت سیزدهم با رهبر انقلاب +عکس
عکس یادگاری اعضای هیئت دولت سیزدهم با رهبر انقلاب +عکس
اعلام زمان آغاز اردوی تیم ملی کشتی فرنگی
زمان عرضه خودرو ری‌را مشخص شد/ این خودرو چه ویژگی هایی دارد؟
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top