تاریخ انتشار: دوشنبه 1403/04/18 - 11:36
کد خبر: 510116

سومین خرید عجیب استقلال!

سومین خرید عجیب استقلال!

استقلال یک خرید دیگر هم انجام داد اما نه این خرید قرار است فیکس باشد و نه آبی‌ها هنوز خرید اصلی‌شان را انجام داده‌اند.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران»؛ بعد از قطعی‌شدن جذب محمدحسین اسلامی و میلاد زکی‌پور، حالا مهدی تیکدری هم با آبی‌ها به توافق رسیده تا درصورت قبولی در تست‌های پزشکی با باشگاه استقلال قرارداد ببندد. به این ترتیب استقلالی‌ها در فصل نقل‌وانتقالات پرکارتر و جدی‌تر از سایر باشگاه‌ها عمل کرده‌اند و تا این لحظه بیشترین خریدها را داشته‌اند.

هفدهمین بازیکن تیم نهم جدول

مهدی تیکدری‌نژاد بازیکنی است که در فصل‌های اخیر بارها صحبت استقلالی‌شدن او به میان آمده است؛ چه زمانی که برای تراکتور بازی می‌کرد و چه زمانی که به گل‌گهر رفت و زیرنظر قلعه‌نویی و سپس اوزونیدیس به بازی پرداخت. تیکدری که متولد کرمان است و فوتبال خودش را از مس کرمان آغاز کرده، در اصل یک مدافع راست است اما فصل گذشته در گل‌گهر ۲بازی هم خط دفاعی را ترک کرد و به‌عنوان هافبک هجومی به بازی پرداخت. تیکدری در مجموع فصل پرکاری نداشت، او طی ۳۰هفته ۱۳بار در ترکیب اصلی تیمش قرار گرفت و ۸بار هم به‌عنوان بازیکن جانشین به زمین رفت. حاصل کار او در مجموع ۱۲۷۰دقیقه بازی، کسب نمره ۶.۸۲ از سایت متریکا و نشستن در رتبه هفدهم بازیکنان گل‌گهر بود. در فصل گذشته هیچ گل و پاس‌گلی به نام تیکدری ثبت نشده و این برای بازیکنی که در پست مدافع راست بازی می‌کند، اندکی عجیب است. دیگر مدافع راست گل‌گهر در فصل گذشته که کمی بیشتر از تیکدری در این پست بازی کرد، یک استقلالی سابق به نام بهنام برزای بود که البته او هم توفیق چندانی در گلزنی و گل‌سازی نداشت اما نمره‌اش در سایت متریکا بالاتر از نمره تیکدری بود.

جای خالی همچنان خالی است

با توجه به حضور صالح حردانی در دفاع راست استقلال، خرید تیکدری اقدامی است که دلیل آن برای استقلالی‌ها روشن نیست. هواداران استقلال در تمام طول فصل گذشته از نداشتن یک بازی‌ساز خلاق در میانه میدان شکایت داشتند و امروز استقلال درحالی‌که ۳خرید انجام داده و از این لحاظ جلوتر از سایر تیم‌هاست، هنوز فکری برای این نقطه ضعف خودش نکرده است. ترکیب خط دفاعی استقلال در فصل آینده به‌احتمال فراوان با سیلوا و سهرابیان در پست مدافع وسط و حردانی و زکی‌پور در چپ و راست بسته خواهد شد؛ ترکیبی که در آن جایی برای تیکدری وجود ندارد و او قرار است همان نقشی را ایفا کند که میلاد فخرالدینی در نیم‌فصل دوم لیگ گذشته ایفا می‌کرد. در خط میانی هم رضاوند، نیک‌نفس و حامدی‌فر به همراه روزبه چشمی حضور دارند که احتمالا از میان آنها فقط چشمی و رضاوند بازی می‌کنند. اسلامی و محمدی و ماشاریپوف هم پشت سر بلانکو بازی خواهند کرد و همه اینها در حالی است که آبی‌ها ۲بازیکن بوسنیایی هم به خدمت گرفته‌اند اما برای پست‌هایی که خودشان بهترین‌ها را در آن پست‌ها داشته‌اند! در مجموع فعالیت باشگاه استقلال در نقل‌وانتقالات از نظر کمی جلوتر از سایر تیم‌ها و راضی‌کننده است اما به لحاظ کیفی هنوز برای هواداران این تیم قانع‌کننده نبوده است.

مرتبط ها
نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
سرآمدان آموزشی در دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی کشور معرفی شدند
اعلام آمادگی دانشگاه تهران برای برگزاری مناظره بین زنگنه و جلیلی
شاخص بورس ۵ هزار واحد افت کرد
ابتلای ۱۴۶ نفر در کشور به "تب دنگی"
دستورالعمل مهارت محور کردن آموزش ابلاغ شد
تهرانی‌ها مراقب تندباد شدید باشند
اقدامات وزارت خارجه برای مراسم تحلیف +فیلم
توصیه‌های تغذیه‌ای طب ایرانی در فصل تابستان
یک کره‌ای سرمربی تیم ملی والیبال زنان ایران شد
هت‌تریک مرد پرتغالی با تیم ایرانی؛ فصل برداشت؟
لحظه تغییر رنگ چراغ‌های بین الحرمین +فیلم
قانون برنامه هفتم ابلاغ شد
۴۹۰ هزار نفر کارت نوبت دوم کنکور سراسری‌ ۱۴۰۳ را دریافت کردند
آغاز مصاحبه متقاضیان بورسیه کارشناسی ارشد سازمان انرژی اتمی ایران
اعلام زمان ثبت درخواست میهمان دانشگاه علمی کاربردی برای تابستان
ترکیب هیات امنا سازمان ملی سنجش در دولت چهاردهم مشخص می شود
ثبت‌نام و انتخاب رشته در کاردانی فنی و حرفه‌ای آغاز شد
حزب‌الله یک چهارم میلیون اسرائیلی را به پناهگاه فرستاد
گزینه اول سرخ‌ها در یک قدمی انتقال به پرسپولیس
۰ تا ۱۰۰ آرماتوربندی سقف دال بتنی
سردرگمی بایدن در کلیسا! +فیلم
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top