تاریخ انتشار: دوشنبه 1403/04/18 - 12:31
کد خبر: 510128

حزب‌الله یک چهارم میلیون اسرائیلی را به پناهگاه فرستاد

حزب‌الله یک چهارم میلیون اسرائیلی را به پناهگاه فرستاد

رسانه‌های صهیونیستی با اذعان به تلفات جانی قابل توجه میان نظامیان این رژیم بعد از حملات اخیر حزب‌الله تاکید کردند که آژیرهای خطر در شمال ۵۰۰ درصد افزایش یافته و یک چهارم میلیون اسرائیلی به پناهگاه‌ها فرار کردند.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران»؛ در پی تشدید حملات حزب الله علیه صهیونیست‌ها در شمال فلسطین اشغالی که طی روزهای گذشته تلفات جانی قابل توجهی به نظامیان صهیونیست وارد کرده است، رسانه‌های عبری اعلام کردند که حزب الله یک چهارم میلیون اسرائیلی را به پناهگاه‌ها فرستاد.

حزب‌الله یک چهارم میلیون اسرائیلی را به پناهگاه فرستاد

این رسانه‌ها گزارش دادند که حزب‌الله روز یکشنبه بیش از ۱۰۰ موشک به سمت اسرائیل (فلسطین اشغالی) شلیک کرد و یک چهارم میلیون اسرائیلی را به پناهگاه‌ها فرستاد. این عملیات‌های حزب الله در چهارچوب پاسخ آن به ترور فرمانده نظامی خود توسط اسرائیل در جنوب لبنان، صورت می‌گیرد.

از سوی دیگر خبرنگار وب سایت آمریکایی اکسیوس در فلسطین اشغالی به نقل از مقامات آمریکایی تایید کرد که یک آمریکایی بر اثر حمله موشکی حزب الله به یک موضع نظامی ارتش اسرائیل مجروح شده و هنوز مشخص نیست که یک آمریکایی در یک منطقه بسته نظامی چه کار می‌کرده است.

رسانه‌های عبری هم اعلام کردند که جراحات وارد شده به این فرد آمریکایی شدید بوده و او در نتیجه شلیک یک موشک ضد تانک از لبنان به سمت شهرک زرعیت، زخمی شده است.

«ادار قتیس» خبرنگار شبکه ۱۲ رژیم صهیونیستی در شمال فلسطین اشغالی اعلام کرد که این عملیات حدود ساعت ۲ بعد از ظهر انجام شد و علاوه بر این فرد آمریکایی، دو نفر دیگر هم زخمی و به بیمارستان نهاریا منتقل شدند.

رسانه‌های صهیونیستی در ادامه از افزایش تعداد زخمی‌ها به چهار نفر خبر داده و تاکید کردند که حال دو نفر از آنها به شدت وخیم است.

افزایش ۵۰۰ درصدی صدای آژیر خطر در نهاریا

از طرف دیگر رسانه‌های عبری زبان از افزایش ۵۰۰ درصدی صدای آژیر خطر در نهاریا خبر داده و اعلام کردند: به صدا درآمدن آژیرهای خطر در مناطق واقع در جنوب نهاریا به ۵۰۰ درصد افزایش یافته است.

شبکه ۱۲ رژیم صهیونیستی با اشاره به افزایش عملیات‌هایی که حزب الله طی روزهای گذشته ضد صهیونیست‌ها انجام می‌دهد، اعلام کرد: صدای آژیرهای خطر در مناطق جنوبی نهاریا ۵۰۰ درصد افزایش یافته است.

از طرف دیگر رسانه‌های اسرائیلی گزارش دادند: علاوه بر افزایش قابل توجه صدای آژیرهای خطر در مناطق شمالی، بسیاری از موشک‌ها و پهپادهای پرتاب شده توسط حزب‌الله، بدون فعال‌سازی هشدارها به حریم هوایی اسرائیل (فلسطین اشغالی) می‌رسند و همین مسئله، قدرت پدافند هوایی ارتش را برای مقابله با آنها به شدت محدود می‌کند.

همچنین در پی حمله راکتی که دیروز از جنوب لبنان به منطقه الجلیل در شمال فلسطین اشغالی انجام شد، رسانه‌های صهیونیستی از آتش‌سوزی گسترده در الجلیل خبر دادند.

روزنامه عبری یدیعوت آحارانوت در این زمینه گزارش داد که ۱۰ تیم آتش نشانی و ۶ بالگرد در منطقه الجلیل در تلاش برای خاموش کردن آتش گسترده ناشی از حمله راکتی از جنوب لبنان هستند.

طی چند روز گذشته در پی جنایت تروریستی رژیم اشغالگر در به شهادت رساندن «محمد نعمه ناصر» ملقب به «حاج ابونعمه» فرمانده نظامی حزب‌الله در شهر صور در جنوب لبنان، حزب‌الله شدت حملات خود ضد اشغالگران را افزایش داده است. در همین راستا رسانه‌های صهیونیستی با ابراز نگرانی درباره پاسخ حزب الله به جنایت تروریستی این رژیم در به شهادت رساندن «حاج ابو نعمه» فرمانده نظامی مقاومت لبنان اعلام کردند که حزب الله شدت و برد حملات خود را افزایش داده و اسرائیل، شمال را از دست داده است.

روزنامه عبری هاآرتص در گزارشی در این زمینه اعلام کرد: اسرائیل با ترور فرماندهان حزب الله به دنبال یک درمان تسکینی برای خود و یافتن جایگزینی برای دستاوردهای استراتژیک است، اما این ترور مسیر استراتژی حزب الله را تغییر نخواهد داد و راهبرد حزب الله مبتنی بر معادله‌ای است که آتش بس در جبهه جنوب لبنان را کاملاً مرتبط با توقف کامل جنگ در غزه می‌داند.

این رسانه صهیونیستی افزود: تشکیلات فرماندهی ارشد حزب الله به شکل قابل توجهی تکامل یافته و چندین لایه دارد. به این ترتیب حزب‌الله خیلی سریع می‌تواند صفوف فرماندهی خود را مجدداً تنظیم و جای خالی سایر فرماندهانش را پر کند.

مرتبط ها
نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
"میدان کتاب" تقاطع هوشمند می‌شود
واکنش مظفری زاده به احتمال خرید بیرانوند: می‌خواهیم در سکوت و آرامش نفرات را جذب کنیم
درویش: کیفیت فوتبال ما رشد نکرده ولی قیمت‌ها ۲-۳ هزار درصد بالا رفته!
برنامه‌ریزی وزارت علوم برای صدور گواهینامه استادی
جزئیات مصاحبه متقاضیان بورسیه کارشناسی ارشد اعلام شد
مخبر: دولت در برگزاری انتخابات بی‌طرفی را به‌طور کامل رعایت کرد
آغاز دور جدید فرآیند ثبت نام خودروهای وارداتی
تامین ۱۹.۳ میلیارد دلار ارز برای واردات در سال جاری
شاخص بورس تهران امروز ۵۱۳۴ واحد افت کرد
زمان عرضه بلیت اتوبوس‌های اربعین‌
تکذیب ادعاهای مطرح شده درباره جلسات سه نفره توسط عضو ستاد جلیلی
۸۲۰کیلومتر بزرگراه امسال تحویل مردم می‌شود
۵۵۰ نقطه کشور به سامانه هشدار سیل مجهز شد
دولت چهاردهم مسیر سوددهی شرکت‌های تأمین اجتماعی را دنبال کند
ارائه تسهیلات به ۹۰۰۰ سرباز ماهر
توصیه متخصصان پزشکی به «پزشکیان»
تولید بیش از ۸۸۲ قطعه بالگردی توسط هوانیروز ارتش
شفافیت در بودجه ۱۴۰۳ چقدر است؟
دیدار سردار رادان با رئیس‌جمهور منتخب
علی طیب‌نیا با رئیس جمهور منتخب دیدار کرد
مخبر قانون برنامه هفتم را ابلاغ کرد
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top