تاریخ انتشار: دوشنبه 1403/04/18 - 14:59
کد خبر: 510170

واکنش مظفری زاده به احتمال خرید بیرانوند: می‌خواهیم در سکوت و آرامش نفرات را جذب کنیم

واکنش مظفری زاده به احتمال خرید بیرانوند: می‌خواهیم در سکوت و آرامش نفرات را جذب کنیم

سرپرست مدیرعاملی تراکتور گفت: نمی‌توانم اسم کسی را بیاورم و می‌خواهیم در سکوت و آرامش نفرات خود را جذب کنیم و اگر به جمع‌بندی برسیم، اسم خریدها را اعلام می‌کنیم.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران»؛  سعید مظفری زاده در حاشیه جلسه سقف قرارداد و مجوز حرفه‌ای اظهار داشت: جلسه بسیار خوبی بود و وزیر ورزش تشکر می‌کنم. تاج و سایر دوستان فدراسیون که حضور داشتند. امیدوارم با پیگیری مسائلی که امروز اینجا عنوان شد بتوانیم که به یک جمع‌بندی خوب برسیم و ان‌شاءالله یک لیگ خوب و پویا داشته باشیم.

مدیرعامل تراکتور در خصوص اینکه امسال این تیم در تیتر رسانه‌ها است، گفت: شفاف بخواهم بگویم، این است که با بازیکنان و گزینه‌های مربیگری که مدنظرمان بود، صحبت‌های لازم را کردیم. نقطه نظرات آنها را گرفتیم.

هر وقت به جمع‌بندی برسیم و نهایی بشود، اعلام می‌کنیم. وی در خصوص اینکه آیا ایستاده‌اید که تراکتور مربی را اعلام کند و سپس بازیکنان را نهایی کند، گفت: سعی می‌کنیم که تا یکی دو روز آینده، نفراتی که به ثبت می‌رسانیم و مربی که به جمع بندی می رسیم را اعلام کنیم.

مظفری زاده در پاسخ به اینکه آیا سقف قرارداد رعایت شده، گفت: همچون سال گذشته که سقف را رعایت کردیم، این فصل نیز تابع مقررات هستیم. وی در خصوص اینکه آیا مذاکره با بیرانوند به بن‌بست خورده، گفت: من اسم نفر خاصی را نمی‌توانم بیاورم زیرا که ما تمام تلاشمان این بود که در سکوت و آرامش کامل نفرات خود را جذب کنیم. به خاطر احترامی که برای بازیکن قائلیم، همین انتظار را از بازیکن داریم، به همین خاطر اسم نمی‌آورم.

اگر به جمع‌بندی نهایی رسیدیم، اسم را می‌گوییم.مدیرعامل تراکتور در خصوص اردوی پیش فصل اظهار داشت: احتمال اینکه در خارج از کشور برگزار شود، زیاد است. البته ما امکانات خوبی در تبریز داریم. بستگی به نظر سرمربی اینده دارد و اینکه باید بدانیم فدراسیون زمان آغاز مسابقات لیگ را چه زمان اعلام می‌کند.

مظفری زاده در پاسخ به سوال خبرنگار که تراکتور تاکنون چند بازیکن گرفته، گفت: ما هنوز بازیکنی نگرفتیم. اسکلت تیم را حفظ می‌کنیم. بنا بر ثبات تیمی است. نفرات اصلی فصل گذشته را حفظ می‌کنیم و در جاهایی که نیاز داشتیم و ضعف داشتیم، بازیکن جذب می‌کنیم.

قرار نیست بازیکن اضافی بخریم. وی در خصوص اینکه در صورت جذب احتمالی بیرانوند آیا پورحمیدی از این تیم می‌رود، گفت: من نمی‌توانم اسم نفر خاصی را بیاورم. مظفری زاده در رابطه با اینکه برخی باشگاه‌ها نسبت به سقف بودجه گله دارند، گفت: ما تابع مقررات هستیم و اتفاقاً انضباط برای لیگ خیلی خوب است. فضا را رقابتی می‌کند ولی باید یک سری جنبه‌ها نیز توجه شود.

برخی تیم‌ها درگیر بازی آسیایی هستند و باید بتوانند رقابت کنند. با تیم‌هایی که به صورت جدی وارد مسابقات می‌شوند. در مجموع طرح، طرح مثبتی است. مظفری زاده در پاسخ به سوال خبرنگار که جدایی اسماعیلی فر و ترابی قطعی شده و آیا تراکتور تایید می‌کند که با آنها قرارداد بسته، آن هم در شرایطی که شبکه تلویزیونی تبریز خبر آن را تایید کرده، گفت: آنی که باید اعلام رسمی کند، باشگاه تراکتور است که من موضع رسمی را اعلام کردم.

وی در خصوص اینکه آیا سرمربی جدید را تا فردا اعلام می‌کند یا خیر، اظهار داشت: سعی می‌کنیم اگر که یک سری موانعی را به هم نزدیک کنیم و قرارداد را نهایی کنیم، اعلام خواهیم کرد.

مرتبط ها
نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
تعویض پرده کعبه +عکس
دادگاه رسیدگی به پرونده شهدای غواص +عکس
دیدار پورمحمدی، عارف و مرندی با رئیس جمهور منتخب
گردهمایی کودکان عاشورایی در سراسر کشور
خسارت ۹ هزار میلیارد ریالی سیل و تگرگ در آذربایجان‌ شرقی
"میدان کتاب" تقاطع هوشمند می‌شود
واکنش مظفری زاده به احتمال خرید بیرانوند: می‌خواهیم در سکوت و آرامش نفرات را جذب کنیم
درویش: کیفیت فوتبال ما رشد نکرده ولی قیمت‌ها ۲-۳ هزار درصد بالا رفته!
برنامه‌ریزی وزارت علوم برای صدور گواهینامه استادی
جزئیات مصاحبه متقاضیان بورسیه کارشناسی ارشد اعلام شد
مخبر: دولت در برگزاری انتخابات بی‌طرفی را به‌طور کامل رعایت کرد
آغاز دور جدید فرآیند ثبت نام خودروهای وارداتی
تامین ۱۹.۳ میلیارد دلار ارز برای واردات در سال جاری
شاخص بورس تهران امروز ۵۱۳۴ واحد افت کرد
زمان عرضه بلیت اتوبوس‌های اربعین‌
تکذیب ادعاهای مطرح شده درباره جلسات سه نفره توسط عضو ستاد جلیلی
۸۲۰کیلومتر بزرگراه امسال تحویل مردم می‌شود
۵۵۰ نقطه کشور به سامانه هشدار سیل مجهز شد
دولت چهاردهم مسیر سوددهی شرکت‌های تأمین اجتماعی را دنبال کند
ارائه تسهیلات به ۹۰۰۰ سرباز ماهر
توصیه متخصصان پزشکی به «پزشکیان»
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top