تاریخ انتشار: چهارشنبه 1403/04/20 - 12:33
کد خبر: 510377

چطور بهترین قالیشویی را پیدا کنیم؟

چطور بهترین قالیشویی را پیدا کنیم؟

هر قالیشویی بسته به اینکه فرش شما ماشینی، ترک، دستباف، ابریشمی، شگی و ... باشد، روش های مختلف شستشو را به کار می گیرد تا علاوه بر تمیزی، به فرش آسیبی نرسد. بنابراین مهم است که قالیشویی تبریز موردنظر شما، امکان شستشو با روش های مختلف را داشته باشد و بتواند قالی شما را به بهترین شکل ممکن شستشو دهد. انواع روش های شستشو شامل شستشوی مکانیزه و شستشوی دستی است که معمولا در قالیشویی های مختلف ارائه می شود.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران»؛ خاک، گرد و غبار، مواد حساسیت‌زا و باکتری‌ها روی فرش و موکت های شما، چیزهایی نیستند که بتوان آن ها را با جاروبرقی کشیدن از بین برد. برای از بین بردن این آلودگی ها حتما باید از خدمات قالیشویی یزد استفاده کنید تا طراوت عمیقی را به این عوامل زیبایی خانه ها بیفزایید.

خدمات قالیشویی می تواند لکه ها، کثیفی ها و گرد و غبار را از روی فرش های شما پاک کند. همچنین اگر کودک شما روی فرش ادرار یا مدفوع کرده و یا حیوان خانگی تان فرش را آلوده کرده است، قالیشویی می تواند فرش را به روش شرعی شستشو داده و این آلودگی ها را عمیقا از فرش تان خارج کند. پس اگر به دنبال تمیز کردن عمیق فرش های خود هستید و نمی دانید چطور بهترین قالیشویی رشت را پیدا کنید، این مقاله را از دست ندهید.

بررسی کنید که روش های شستشوی قالیشویی موردنظرتان چیست

هر قالیشویی بسته به اینکه فرش شما ماشینی، ترک، دستباف، ابریشمی، شگی و ... باشد، روش های مختلف شستشو را به کار می گیرد تا علاوه بر تمیزی، به فرش آسیبی نرسد. بنابراین مهم است که قالیشویی تبریز موردنظر شما، امکان شستشو با روش های مختلف را داشته باشد و بتواند قالی شما را به بهترین شکل ممکن شستشو دهد. انواع روش های شستشو شامل شستشوی مکانیزه و شستشوی دستی است که معمولا در قالیشویی های مختلف ارائه می شود.

بنابراین پیش از آنکه یک قالیشویی را در لیست انتخابی ها قرار دهید و یا آن را از لیست تان حذف کنید، ببینید آیا روش های مخصوصی برای شستشوی هر فرش دارد یا آنکه تمام فرش ها را به یک روش (سنتی یا مکانیزه) می شوید.

تجربه و سابقه کار قالیشویی موردنظرتان را بررسی کنید

تجربه، نکته مهمی است که در هنگام انتخاب بهترین قالیشویی باید در نظر بگیرید. قالیشویی های مبتدی، مسلما نمی توانند نیازهای شما را برطرف کنند. همچنین در این قالیشویی ها، اغلب خدمات تخصصی ارائه نمی شود.

علاوه بر این موارد، قالیشویی های تازه کار، نیروهای فرش شویی مبتدی دارند. نیروهای مبتدی ممکن است در حین شستشو به فرش های شما آسیب برسانند. همچنین نیروهای مبتدی اغلب روش های پاک کردن لکه ها را نمی دانند و مسلما نمی توانند بهترین انتخاب برای شما باشند. دقت کنید که اگرچه خلاف این هم در برخی موارد مشاهده شده و قالیشویی های مبتدی نیز خدمات خوبی ارائه داده اند اما به طور کلی باید بدانید ریسک این انتخاب بالاست.

برای اطلاع از سابقه کار یک قالیشویی می توانید به وبسایت آن قالیشویی مراجعه کرده و سابقه آن ها را بررسی کنید. همچنین می توانید استعلام سابقه کار یک قالیشویی را از اتحادیه نیز جویا شوید.

بررسی کنید که قالیشویی موردنظر، خدمات دیگری نیز ارائه می دهد

یک قالیشویی حرفه ای باید بتواند همزمان تمام نیازهای خدماتی مشتریان خود را برطرف کند. وقتی شما می خواهید منزل تان را خانه تکانی کنید و یا قصد دارید محیط کاری تان را تمیز کنید، مسلما علاوه بر خدمات شستشوی فرش، به خدمات شستشوی مبلمان و یا موکت و کناره و قالیچه و تابلوفرش نیز نیاز خواهید داشت. قالیشویی هایی که تمامی این خدمات را به شما می دهند، باید در اولویت قرار بگیرند.

اگر یک قالیشویی، فرش های شما را برای شستشو تحویل بگیرد اما به طور مثال شستشوی قالیچه و کناره را انجام ندهد، مسلما شما مجبور خواهید بود برای شستن آن ها با قالیشویی دیگری تماس بگیرید. این کار زمان بر بوده و هماهنگی آن نیز بسیار سخت است. پس قالیشویی را انتخاب کنید که بتوانید تمامی خدمات موردنیاز خود را به صورت یکجا از آن ها دریافت کنید.

ببینید که آیا قالیشویی موردنظر شما مجاز است یا نه

مجاز بودن یکی دیگر از مواردی است که اگرچه شاید در ابتدای امر بی اهمیت به نظر برسد اما بسیار مهم است. قالیشویی هایی که مجاز هستند تمام فعالیت های شان تحت نظر اتحادیه بوده و نمی توانند تخلف کنند. اما قالیشویی های غیرمجاز که تعداد آن ها نیز امروزه کم نیست، هیچ ضوابط و قوانینی نداشته و نمی توان به حرفشان نیز اعتماد کرد.

اگر یک قالیشویی معتبر باشد، حتما عضو اتحادیه بوده و طبق نظرات این مرکز مجاز، فعالیت خواهد نمود. همچنین وقتی یک کارخانه تحت نظر اتحادیه است، خدمات ارائه شده آن نیز از طریق اتحادیه قابل پیگیری می باشد.

نظرات افراد دیگر را درباره قالیشویی موردنظر خود، بشنوید

امروزه با گسترش علم و تکنولوژی های نوین، به مدد شبکه های اجتماعی مختلف، پیدا کردن یک قالیشویی خوب بسیار آسان تر شده است. مراکز مجاز معمولا در شبکه های اجتماعی مختلف یا وبسایت خود، به صورت مستمر فعالیت دارند. بنابراین شما می توانید به راحتی وارد شبکه اجتماعی قالیشویی موردنظرتان شده و نظرات دیگر کاربران را مطالعه کنید.

معمولا در شبکه های اجتماعی، نظرات افراد، کاملا شفاف و درست است. پس با بررسی نظرات کاربرانی که از یک قالیشویی استفاده کرده اند، به خوبی می توانید بهترین قالیشویی مناسب به خود را پیدا کرده و انتخاب نمایید.

بررسی کنید که هزینه های قالیشویی موردنظرتان چقدر است

یک قالیشویی خوب لزوما نباید ارزان ترین قالیشویی هم باشد. گاهی تبلیغات قالیشویی ارزان بسیاری از افراد را فریب داده و باعث می شود تا هزینه های بیشتری را به آن ها تحمیل کند. وقتی شما از خدمات یک قالیشویی بی کیفیت ولی ارزان استفاده می کنید، مسلما از نتیجه کار رضایت نخواهید داشت و درنهایت نیز مجبور خواهید شد که مجددا از خدمات یک قالیشویی مجاز دیگر استفاده کنید.

پس برای زمان، انرژی و هزینه خود ارزش قائل شوید و به جای استفاده از یک قالیشویی غیر حرفه ای و ناکارآمد، از خدمات یک قالیشویی حرفه ای با هزینه های معقول استفاده کنید.

بهتر است بدانید که اتحادیه قالیشویان، هر سال نرخ شستشوی انواع فرش و موکت و مبلمان را اعلام می کند و قالیشویی ها موظف هستند تمام خدمات شان را براساس این نرخ ارائه نمایند. پس فریب تبلیغات بی پایه و اساس را نخورید و بدانید که هیچ ارزانی بی علت نیست. یک قالیشویی معتبر، هزینه های مطابق با نرخ اتحادیه دارد و خدمات باکیفیت بالایی به شما ارائه می دهد.

مرتبط ها
نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
هدیه دفتر رهبر انقلاب به مسعود پزشکیان
قرارداد گولسیانی با پرسپولیس امضا شد +عکس
دومین دوپینگی المپیک هم شناسایی شد
رستمیان در تپانچه ۱۰ متر به فینال نرسید
حذف دومین شمشیرباز ایران از المپیک
نمایش افول ارزش‌های غربی در افتتاحیه المپیک
تشکیل ستاد تحلیف رئیس جمهور با حضور قالیباف
نقش کلیدی بانوان در «خودسازی»، «جامعه‌سازی» و «تمدن‌سازی»
تأکید آیت الله سیستانی بر حفظ نظافت در زیارت اربعین ۱۴۰۳
ثبت اعتراض به نتیجه آزمون استخدامی ایثارگران تا پایان امروز
شکست بسکتبال ژاپن مقابل قهرمان جهان
نتایج ثبت نام خودروهای وارداتی اعلام شد
بلیط هواپیما برای کودکان زیر ۱۲ سال
تصاویر مراسم افتتاحیه المپیک پاریس ۲۰۲۴ +عکس
هانیه رستمیان از صعود به فینال باز ماند
فردا مترو ساعت ۵:۳۰ صبح کار خود را آغاز می‌کند
قیمت بلیت اتوبوس اربعین اعلام شد
عیادت وزیر ورزش و جوانان از پیشکسوت استقلال
محمد رهبری، دومین حذف شده شمشیربازی ایران در المپیک
آزمون؛ امروز در تست‌های پزشکی شباب الاهلی
صالحی: انتقال دانشجویان آزاد به پردیس پولی دانشگاه دولتی به زانو در آوردن عدالت آموزشی را عملی می‌کند
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top