تاریخ انتشار: شنبه 1403/04/23 - 09:30
کد خبر: 510602

تمهیدات ویژه پلیس در ایام تاسوعا و عاشورا

تمهیدات ویژه پلیس در ایام تاسوعا و عاشورا

جانشین پلیس راهور تهران بزرگ با اشاره به تمهیدات ویژه پلیس در ایام تاسوعا و عاشورای حسینی از حضور ۱۰۰ درصدی تیم‌های راهور در اطراف مراکز مذهبی خبر داد.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران»؛ سرهنگ جهانشاه بهرام آبادی ضمن تسلیت ایام سوگواری شهادت سرور و سالار شهیدان حضرت ابا عبدالله الحسین (ع) و یاران باوفایش گفت: پلیس راهور تهران بزرگ با توجه به حضور پرشور و گسترده عزاداران امام حسین (ع) در شب‌ها و گاهاً در طول روز در تکایا و مساجد و مراکز مذهبی، از قبل تمهیدات ترافیکی خاصی را به همین مناسبت برابر طرح‌های انتظامی - ترافیکی مناسبتی، پیش بینی کرده و تدابیر لازم را اندیشیده است و در همین خصوص خدمات خاص و ویژه ای را به عزاداران حسینی (ع) خواهد داشت.

وی افزود: همکاران بنده علاوه بر اینکه در مقابل این مراکز مذهبی، تکایا و حسینیه‌ها حضوری پر رنگ و فعال دارند، نسبت به انضباط بخشی ترددها نیز اقدام می‌کنند و همچنین در بحث چینش مناسب خودروها و نیز حاکم شدن نظم و انضباط و چینش مورب خودروها اقدامات لازم را انجام خواهند داد.

سرهنگ بهرام آبادی بیان داشت: با توجه به حضور عزاداران با لباس مشکی در این مراسم، رانندگان حتماً توجه ویژه ای مخصوصاً در مواقع تاریکی هوا و شب‌ها به این قشر از کاربران ترافیکی داشته باشند تا برخوردی صورت نگیرد.

جانشین پلیس راهور تهران بزرگ افزود: پارک‌های مورب نیز در مراکز مذهبی، تکایا و.. که جمعیت بیشتری در آن حضور می‌یابند به صورت خاص و ویژه با هدایت تیم‌های پلیس راهور تهران بزرگ انجام می‌شود تا شاهد نظم بیشتری در معابر پیرامونی و خیابان‌ها در این ایام باشیم لذا از شهروندان تقاضا می‌شود با تیم‌های پلیس راهور تهران بزرگ مستقر در معابر و خیابان‌های پیرامونی مراسم، همکاری لازم را داشته باشند.

وی گفت: رانندگان از پارک خودروهای خود در محل‌هایی که پارک ممنوع است جدا خودداری نمایند چرا که همکاران بنده به هیچ عنوان اجازه پارک در این محل‌ها را به رانندگان نمی‌دهند.
سرهنگ بهرام آبادی افزود: همیشه و مخصوصاً در این ایام موتورسواران به هیچ وجه اجازه توقف و تردد در پیاده روها را ندارند چرا که این محل می‌بایست در اختیار عابرین پیاده باشد.

سرهنگ بهرام آبادی: در این ایام که حرکات دستجات عزاداری را در سطح معابر شاهد هستیم، رانندگان باید نهایت دقت و توجه خود را به حرکت عزاداران و دستجات سینه زنی و عابرین پیاده داشته باشند تا حادثه و تصادفی روی ندهد.

مرتبط ها
نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
ایران عزادار سومین اختر تابناک آسمان ولایت
طلای جهانی در انتظار رکوردی دیگر
حرم مطهر رضوی غرق در غم و اندوه است
کنعانی: ما ملت امام حسینیم
قول طلای قهرمان پارالمپیک توکیو در پاریس
چگونه شبکه بانکی کشور به ناترازی رسید؟
حزب‌الله لبنان شهادت یکی از اعضای خود را تایید کرد
۳۲۰ تن طی حملات ۴۸ ساعت گذشته رژیم صهیونستی به شهادت رسیدند
حمله به موکب عزاداران حسینی در عمان
بارندگی شدید در افغانستان ده ها کشته و زخمی برجای گذاشت
تهدید رشد سریع هوش مصنوعی برای اقتصاد آمریکا
موشک باران شمال سرزمین‌های اشغالی از سوی حزب‌الله لبنان
شرایط قابل قبول برای هوای پایتخت
ترامپ رسما نامزد جمهوری‌خواهان شد و معاون خود را معرفی کرد
بایدن: در دومین مناظره شرکت می‌کنم/ ترامپ تهدیدی برای دموکراسی است
سامانه‌ای برای گزارش‌دهی امنیت سایبری با دقت ۹۴ درصد
حجم تردد زائران از مرز خسروی محرم امسال ۲ برابر افزایش یافت
مسؤول عملیات دوگانه در «رمله» اشغالی مشخص شد
علی باقری عازم نیویورک شد
اظهارات جدید ترامپ پس از سوءقصد نافرجام به جانش
گیاهی که تپش قلب را بسرعت پایین می‌آورد
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top