تاریخ انتشار: چهارشنبه 1403/04/27 - 09:40
کد خبر: 510887

جلسه سرنوشت ساز برای پرسپولیس

جلسه سرنوشت ساز برای پرسپولیس

با توجه به اینکه پرسپولیس در جذب اکثر بازیکنان داخلی مورد نظر خود ناکام بوده، حالا این باشگاه قصد دارد برای جبران این موضوع با بازیکنان خارجی وارد مذاکره شود.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران»؛  پرسپولیس در میان تیم‌های مدعی ضعیف‌ترین عملکرد را داشته و نتوانسته در فصل نقل‌وانتقالات موفق ظاهر شود. تاکنون جدایی مهدی ترابی، دانیال اسماعیلی‌فر، علی نعمتی و علیرضا بیرانوند از پرسپولیس قطعی شده و این تیم هنوز نتوانسته جایگزین مناسبی برای این نفرات پیدا کند. اتفاقی که شرایط را برای سرخ‌ها بحرانی کرده است. از طرفی با توجه به اینکه پرسپولیس در جذب اکثر بازیکنان داخلی مورد نظر خود ناکام بوده، حالا این باشگاه قصد دارد برای جبران این موضوع با بازیکنان خارجی وارد مذاکره شود.

قانون بازیکنان خارجی علیه پرسپولیس

در حال حاضر اوستون اورونوف و عبدالکریم حسن 2 بازیکن خارجی پرسپولیس هستند که در صورت تمدید قرارداد گیورگی گولسیانی تعدادشان به 3 خواهد رسید. پرسپولیس برای جانشینی دانیال اسماعیلی‌فر هم با ایوب العملود به توافق رسیده و او چهارمین خارجی ترکیب این تیم خواهد بود. فدراسیون فوتبال تعداد سهمیه بازیکنان خارجی را (1+4) اعلام کرده ولی با توجه به عدم حضور وحدت هنانوف و نبیل باهویی در 60 درصد دیدارهای فصل گذشته، از سهمیه پرسپولیس کم خواهد شد. موضوعی که البته مورد قبول پرسپولیسی‌ها واقع نشده و آن‌ها معتقدند مشکلی برای جذب بازیکن پنجم نخواهند داشت.

با این حال پرسپولیس همین حالا هم برای جذب وینگر و مهاجم خارجی برنامه دارد ولی طبق قانون فعلی تنها یک بازیکن دیگر می‌تواند به‌خدمت بگیرد. با این حال اخباری در خصوص افزایش سهمیه بازیکنان خارجی به گوش رسیده که بیش از هر تیمی به سود پرسپولیس خواهد بود.

جلسه فوری برای اصلاح قانون بازیکنان خارجی

در شرایطی که فصل گذشته سهمیه بازیکنان خارجی (1+5) بود، فدراسیون فوتبال امسال یک سهمیه هم کم کرد که این موضوع با اعتراض تیم‌های لیگ برتری و به‌خصوص نمایندگان ایران در لیگ نخبگان آسیا همراه شد. اتفاقی که باعث شده فدراسیون فوتبال از تصمیم قبلی خود عقب‌نشینی کند و حالا احتمال تغییر در این قانون و افزایش یک سهمیه بازیکن خارجی برای تیم‌ها وجود دارد.

امیرمهدی علوی، مدیر روابط عمومی فدراسیون درباره این موضوع گفت: «با توجه به درخواست مکتوب چند باشگاه لیگ برتری از ریاست فدراسیون برای افزایش سهمیه بازیکن خارجی جهت بهره‌مندی در فهرست تیم‌ها در فصل جدید مسابقات،م وضوع به قید فوریت به کارگروه نقل‌وانتقالات ارجاع شد. بر این اساس، درباره این درخواست در جلسه روز شنبه آینده تصمیم‌گیری خواهد شد. پس از تصمیم‌گیری کارگروه، موضوع برای جمع‌بندی نهایی در جلسه هیات‌رئیسه فدراسیون مطرح خواهد شد».

مرتبط ها
نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
زنان از تیم حفاظت ترامپ حذف شدند!
توهین اصلاح‌طلبان به مردم با تمرکز بر واژه «روستا»!
سخنرانی مهم سیدحسن نصرالله در مراسم عاشورا
قطع صحبت‌های نتانیاهو هنگام سخنرانی +فیلم
واکنش رسمی به فیلم انفجار در کاشان و شلیک پدافند هوایی
طعنه سروش به بمب استقلال بود؟
محمد جواد ظریف امشب در تلویزیون
اقای بیرانوند، این‌ها اسمش «سادگی» نیست‌ها!
فرهاد مجیدی در استقلال ممنوع شد؟
بالا و پایین انتقال جنجالی رامین رضاییان به استقلال
کدام کولر گازی برای من مناسب است؟
هیس بیرانوند تراکتوری شد!
تصاویر هوایی از کربلا در صبح روز عاشورا
دومین بازیکن استقلال هم به ملوان پیوست
واکنش وزارت خارجه به ادعای نقش ایران در حمله مسلحانه به ترامپ
وقاحت هووی صیغه‌ای وقتی با زن رسمی روبه‌رو شد
توضیحات اسماعیلی درباره انتصابات در وزارت ارشاد
برگزاری دوره‌های غیرحضوری رایگان برای طلاب و خانواده‌ها
نخستین جشنواره ایده‌های نوآورانه در بین‌المللی سازی برگزار می شود
انتخاب رشته در پنجاه و یکمین آزمون دستیاری پزشکی آغاز شد
وحشت صهیونیست‌ها از انفجارهای پی‌درپی
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top