تاریخ انتشار: چهارشنبه 1403/04/27 - 10:37
کد خبر: 510893

نخستین جشنواره ایده‌های نوآورانه در بین‌المللی سازی برگزار می شود

نخستین جشنواره ایده‌های نوآورانه در بین‌المللی سازی برگزار می شود

معاونت بین‌الملل دانشگاه علوم پزشکی تهران نخستین جشنواره ایده‌های نوآورانه در بین‌المللی سازی را برگزار می‌ کند.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران»؛ با رویکرد شناسایی، تقدیر و حمایت از ایده‌های نوآورانه و همچنین ایجاد فضای شور و نشاط و رقابت سالم برای افزایش مشارکت خانواده بین‌الملل دانشگاه در عرصه توسعه بین‌المللی سازی، نخستین جشنواره ایده‌های نوآورانه در بین‌الملل سازی (Triple I) برگزار می‌شود.

این جشنواره مهرماه سال جاری به همت مدیریت توسعه منابع و پشتیبانی معاونت بین‌الملل دانشگاه علوم پزشکی تهران و در سه بخش اعضای هیأت‌علمی، کارکنان و دانشجویان برگزار خواهد شد.

افزایش مشارکت اعضای هیأت‌علمی، کارکنان و دانشجویان در حیطه توسعه بین‌المللی سازی، خلق فضای کاری پویا و استفاده از ظرفیت‌های فکری دانشگاه، تقویت روابط در خانواده بین‌الملل دانشگاه، شناسایی ایده‌های برتر و خلاقانه و بهره‌مندی از ایده‌های خلاقانه برای بهبود و ارتقای فرآیندهای بین‌المللی سازی، به عنوان اهداف این جشنواره تعریف شده است.

تمامی اعضای هیأت‌علمی، کارکنان و دانشجویان دانشگاه در محورهای روابط عمومی بین‌المللی و بین‌المللی سازی، ترویج و آشنا کردن دانشجویان بین‌الملل با فرهنگ ایرانی-اسلامی، بازاریابی و افزایش جذب دانشجویان، برندسازی بین‌المللی، روش‌های نوآورانه در بین‌المللی سازی، متناسب‌سازی آموزش با نیازهای آموزشی دانشجویان بین‌الملل (توسعه بین‌المللی سازی آموزش)، نقش فناوری اطلاعات و الکترونیک سازی در بین‌المللی سازی، توسعه روابط بین‌الملل و گسترش ارتباطات بین‌المللی و سایر حوزه‌های مرتبط با بین‌المللی سازی، امکان شرکت در جشنواره مذکور را خواهند داشت.

تعداد اعضای همکار در هر ایده ارسالی به جشنواره حداکثر چهار نفر و این تعداد مشتمل بر صاحب ایده به همراه بقیه ارکان خواهد بود ضمن اینکه هریک از شرکت‌کنندگان و با تیم‌های علاقه‌مند می‌توانند فرم ایده را تکمیل و با مراجعه به سایت معاونت بین‌الملل ایده خود را به دبیرخانه جشنواره در تاریخ معین ارسال کنند.

تعداد ایده نوآورانه ارسالی توسط شرکت‌کنندگان محدودیتی نخواهد داشت اما در مرحله انتخاب، فقط یک ایده نوآورانه از هر فرد یا گروه به مرحله نهایی داوری راه خواهد یافت.

ایده‌های نوآورانه باید تا ۳۱ مرداد ۱۴۰۳ از طریق سامانه جشنواره ثبت شود. همچنین پایش اولیه توسط دبیرخانه تا ۷ شهریور سال جاری و داوری اولیه نیز تا پایان همین ماه انجام خواهد شد.
هدفمند و قابل اجرا بودن ایده و تبیین روش‌های اجرا، نوآورانه و خلاقانه بودن آن و برخورداری از روش مناسب برای ارزشیابی تأثیرات ایده، معیارهای داوری این جشنواره خواهد بود.

علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به سایت معاونت بین‌الملل دانشگاه علوم پزشکی تهران مراجعه کنند. در اختتامیه نخستین جشنواره ایده‌های نوآورانه در بین‌المللی سازی، به ۱۰ ایده برتر لوح، تندیس و هدایای نفیس اعطا خواهد شد.

مرتبط ها
نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
آقای گل لیگ برتر راهی امارات شد
امباپه پردرآمدترین فوتبالیست تاریخ رئال
زمین شماره ۲ آزادی در اختیار استقلال قرار گرفت
تسهیلات بورسیه دستیاری پزشکی در دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور اعلام شد
جزئیات پذیرش دستیارتخصصی دندانپزشکی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی
طر احی ویلا، مراحل طراحی و ۱۰ نکته مهم آن
مرحله نخست واریز وام ۳۰ میلیونی بازنشستگان در روزهای آینده +جزئیات
روند کاهشی نرخ بیکاری در ۱۹ استان کشور
استخراج بیت کوین در ایران: فرصت یا تهدید؟
آغاز مراسم «رکضه طویریج» در کربلای معلی +فیلم
وزیر ارشاد: هیچ انتصاب جدیدی در وزارت ارشاد صورت نگرفته است
ایلوما پرایم استار دریفت: تجربه‌ای بی‌نظیر از لذت سیگار کشیدن
وزیر نفت: مشکلی در تأمین سوخت پایدار نداریم
نحوه انتخاب بهترین قالیشویی
خزعلی: بیش از ۲۰ اقدام جدید در دولت سیزدهم برای زنان انجام شد
کلید اولیه سوالات نوبت دوم کنکور سراسری منتشر شد
سامانه فارغ‌التحصیلان رشته‌های علوم پزشکی تغییر کرد
کاهش تقاضا در چین نفت را ۸۳ دلاری کرد
شاخص بورس تهران ۱۵۵۷ واحد افزایش یافت
اسلامی: سه سایت پرتودهی مردادماه افتتاح می‌شوند
دهقانی فیروزآبادی: سازمان هوش مصنوعی دولتی نخواهد بود
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top